[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 113
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 114

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Boldog vagyok!
-: Myra
Ideje:: 05-13-2005 @ 02:39 am

Drága Naplóm!

Ha Neked írok, olyan, mintha tükröt tartanék magam elé. Akkor most nézzünk bele ebbe a tükörbe. Mit is látunk...? Egy boldog arcot! Nevetnek szemeim, mosoly ül ajkaimon. BOLDOG VAGYOK.
Nem túl régóta találtam rá erre a tökéletes állapotra, de Sorsomnak hálát adok érte, hogy megismertette velem: milyen az igaz szerelem, s milyen, amikor az emberben tudatosul az, hogy "igen, Ő az igazi!" Rátaláltam életem párjára. Akire vártam és vágytam. Megadta Őt nekem az Isten. Tiszta szívemből, mélyen és őszintén szeretem Őt!

Ma éjjel tudatosult bennem valami. Eddig is tudtam, hogy Ő jelenti nekem az életet, a MINDEN-t, de most már tenni is képes vagyok érte. Van célom, amit meg akarok és meg is fogok valósítani. Mert igenis tudom, és ki fogom fejezni azt, hogy létezik végtelen szerelem. A miénk az. Végtelen, mint az óceán.... mint a csillagos ég... Kedvesem mindenhol ott van. Érte élek, érte születtem meg. Miatta lett enyém a végtelen szerelem. Ez örökre az enyém. Mikor szívem megszűnik dobogni, utána is az enyém marad.
Drága naplóm, ha más nem is, de Te tudom, hogy megértesz. Te látod a bennem lezajló folyamatot. Könny és vér. 

Kedvesem, szeretlek! Hidd el, helyesen fogok cselekedni, méltón az érzéseinkhez, amiket senki nem vehet el tőlünk, és senki de senki nem szakíthat szét. Enyém vagy, míg élsz. S én a Tiéd, míg élek.  És halálunk után is egymáséi maradunk. Mindörökké.



Utoljára változtatva 05-13-2005 @ 08:45 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 05-13-2005 @ 09:49 am)

Comment: Szerencsések vagytok hogy egymásra találtatok.Az a minimum hogy élvezzétek az együttlétetek minden percét, és legyetek nagyon boldogok , egymásért, és azokért akiknek ez mind meg nem adatott....:-)


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 05-13-2005 @ 10:21 pm)

Comment: Kedves Myra. Valahogy rossz érzésem lett a naplód olvasása közben. Mintha a sorok között eldugva fájdalom bújna meg. Valami akadály, mi kettőtök között áll, és le kell győzzed. Sokat gondolsz az elmúlásra, pedig a szerelem ÉLTET. Légy nagyon boldog és elégedett, mert nagy dolog az igaz szerelem, őrizzed. Ne gondolj arra, hogy mi lesz majd ha...... Sajnos azt senki nem tudhatja, csak hihetünk benne. Ezért inkább élvezd minden percét a boldog szerelemnek, mert ettől szép az ÉLET. :))))))


Hozzászóló: Secret_writer
(Ideje: 05-14-2005 @ 03:57 pm)

Comment: Hmmm.......:)


Hozzászóló: floodoftears
(Ideje: 05-14-2005 @ 06:25 pm)

Comment: Általában kerülöm a szerelmes verseket, és az ehhez hasonló boldog megnyilvánulásokat, mert ilyenkor mindig összeszorul egy kicsit a szívem, és arra gondolok: én miért nem? Tőled viszont nem tudom sajnálni ezt az érzést, mert tudom, hogy minden boldog percért megszenvedtél, és megérdemled, hogy csodás dolgokat élj át. Ezért hát rávettem magam, hogy elolvassam a cím ellenére is, a te boldogságod kicsit engem is azzá tett. És azt kívánom, tartson nagyon sokáig! Mindörökké!


Hozzászóló: Myra
(Ideje: 05-14-2005 @ 11:18 pm)

Comment: Köszönöm mindenkinek, aki olvasta, és külön köszönöm azoknak is, akik írtak hozzászólást. Nem olyan egyszerű mások számára is széppé és érdekessé tenni a saját boldogságunkat. (és aki a boldogságon kívül mást is kiérzett belőle, nos, igen, abban is van némi igazság...)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds