[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 129
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 130

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Grrr.gif
Hát ez nem lehet igaz...
Ideje:: 05-17-2005 @ 08:11 pm

Hát mindig is tudtam hogy az hogy minden reggel vonatozom nem egy kellemes dolog, söt mindenki aki mondjuk BKV-vel utazik, ugy gondolja hogy milyen jó mert még aludni meg tanulni is lehet. Hát ez nem igy van, amint ezt a mai példám is bizonyítja. Nagyon jó könyvet szereztem, amire már az állomáson álva vágyakoztam...Arra gondoltam milyen jó lesz felülni a vonatra és a könyvbe merülve utazni...

Hát ez nem igy történt, felléptem a vonatra, egy majdnem teljesen üres kocsiba, huh gondoltam itt nyugiba lehetek.. Leültem, kicsit bámultam az ablakon, majd egyszer csak felijedtem merengésemböl, valaki megszólított: -Bocsánat szabad a hely. - szólitott egy kedves örecske néni. Mondtam persze. Majd ezzel a lendülettel belemerültem a könyvembe, illetve merültem volna, ha a drága néni nem kezdett volna turkálni csörögni  a táskájában. Majd elövett egy kis könyvecskét, amire az volt irva hogy Hozsanna. Nem vagyok egy vallásos ember de tudtam mi az, ekkor elökerült egy rózsafüzér is. A náni pedig elkezdett motyogni, nem értettem mit mond, de idegesítö volt.. Kb. 4megálló után leszállt, de közben ugye szálltak fel az emberek sorra, már nem sok hely volt a kocsiban, ekkor jött egy kis család, az alkoholista apu, (enyhén büzlött csak) anyuci, képzeljenek el egy elég nagy hangu nöt (konkrétan szerintem az egész kocsi hallotta  a beszélgetésüket), na és a két gyermek, két kislány, leültek. Velem szemben a két kislány a cumiáért sipitozott, mikor az megkapták, rám is öntötték a teát, én ekkor még jóhiszemüen feltételeztem azt hogy véletlen volt, az eggyik kislány az annya ölébe kéretszkedett, persze ott sem tudott megnyugodni igy kb. a huszperc alatt amit eggyütt töltöttünk kétszer fejberügott, a combomat már nbem éreztem, és ráadásul a másik kis rosszcont aki velem még mindig szembe ült, ö elöröl ostromolt. Na végre egyedül maradtam. Hál isnennek. Ültem tovább végre elkezdtem volna olvasni, ami ismételten nem sikerült. Jött egy roma asszony leült, a kb. 13 gyerekekkel. A legkissebb csemetéjét elövéve, és hozzá a mellét is elkezdett szoptatni, na hát azt látniuk kellett volna... Abban a pillanatban , fogtam kabátom, tásám, felkaptam mindenem és rohantam kifelé,friss levegöre.... Majd leszálltam, kissé megkönnyebbölve...

Hogy túléltem.........



Utoljára változtatva 05-17-2005 @ 08:11 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 05-18-2005 @ 09:40 am)

Comment: Nem kétlem hogy bosszankodtál, de közben eszembe jutott valami....Nekem is van két gyerekem, és bizony az izgágább, csacsogósabb fajtából.A Nagymamám ugyan nem imakönyvvel járkált , de Neki lételeme volt a beszélgetés, és így folyamatosan ismerkedett úton -útfélen .....Egyszer én is szemtanúja voltam egy szoptatásnak , kicsit kellemetlenül éreztem magam én is, az Anyuka is, de kb 10 perc múlva befejeződött, és a baba nyugodtan elaludt.Amíg nem volt gyerekem ,engem is kiborítottak az efféle dolgok, de mióta vannak, minden átértékelődött .(az alkoholszag , és a trágár beszéd nekem sem tetszik)


Hozzászóló: Sweet_Song
(Ideje: 06-12-2005 @ 02:17 am)

Comment: Szija Chasy!köszönöm h olvastál, és amit irtál!;D nah msot aztán szemmel tartalak téged h a leendő híres novellaíró blogjárol le ne maradjak!! mégmégmég!:) nem szeretek vonaton utazni:( de a vonatot imádom.(ennek sok értelme volt..:D) és a buszokon meg villamosokon se jobb a helyzet olvasás-ügyileg.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.46 Seconds