[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 141
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 141


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


unsure.gif
Kudarc
Ideje:: 05-19-2005 @ 10:13 am

Az a helyzet hogy mostanában nagyon nem vagyok megelégedve magammal. A háziasszonyok szégyene vagyok,ezen nincs mit szépíteni.Pedig , tényleg akarom, és csinálom is ,ezzel nincs is gond.....de mégsem megy. Itt van rögtön a főzés. Gyakorlom idestova 12 éve , de az eredmény lehangoló .Nem azt mondom hogy ehetetlent főzök , de míg másnak könnyedén megy mindez, nekem szenvedés , ráadásul valahogy nem is érzem hogy mit csinálok,csak pakolom bele a hozzávalókat.....Anyukám és a Nagymamám is hihetelenül finom ételeket készít(ett),én meg.....Előző életemben vagy férfi , vagy jómódú asszony lehettem , de az biztos hogy fakanállal nem volt túl sok dolgom. Milyen nagymama lesz így belőlem??? Lehet hogy inkább étterembe viszem majd az unokákat ,nehogy visszafejlődjenek míg nálam vannak .
Egyszer gondoltam egy "merészet", és nekiláttam piskótát sütni. A végeredmény.....csavarhúzó és kalapács kellett hozzá hogy kiszedjem a tepsiből....Szerencsére a családom tolerálja eme fogyatékosságomat....de ez nem nagyon vígasztal. Én miért nem tudom megtanulni? Mondanom sem kell, szülinapra , névnapra, és egyéb alkalmakra mindig szakácskönyvvel lepnek meg szeretteim, hátha egyszer megtörik a jég.....
Ez az egész főzős probléma azért jutott eszembe, mert a lányom be akar nevezni az iskolában megrendezésre kerülő főzőversenyre......Mondtam is neki, hogy az ötlet jó, de szerintem nem kellene nyílvánosan leégnem...Ő megvígasztalt:-Majd csinálsz tojásrántottát , azt nem lehet elszúrni.....Nem vettem el a kedvét azzal hogy bizony volt már rá példa hogy a kukában kötött ki a "remekművem".
Nos , azért nem kell aggódni, nem éhezünk....



Utoljára változtatva 05-19-2005 @ 10:13 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: khama
(Ideje: 05-19-2005 @ 11:30 am)

Comment: Jót mosolyogtam. Szerintem a főzés nem különös tudomány, csak vagy van valakinek hozzá affinitása, vagy nincsen. A sütéssel én is így vagyok. Időnként próbálkozom, több kevesebb sikerrel, de ha lehet kitérek előle. :) A verseny jó alkalom, hogy visszaszerezd az önbizalmad főzésileg. Főzz egy paprikáskrumplit, és adj neki valami hangzatos nevet. Garantált a siker. :)


Hozzászóló: Myra
(Ideje: 05-19-2005 @ 11:53 am)

Comment: Én nem szoktam szakácskönyvből se főzni, se sütni. Ha tudom az alapanyagokat, a többire valahogy "ráérzek". Méricskélni sem szoktam. Szerintem kicsi adagokkal próbáld meg otthon Te is ezt. Nem könyvből, hanem a fantáziád segítségével. ( kicsi adag ha kárba vész sem katasztrófa ) Lehet a sikerélmény hiányzik csak s emiatt nincs kedved sem... Egyébként emiatt ne legyél elkeseredve.


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 05-19-2005 @ 12:03 pm)

Comment: Elkeseredve nem vagyok, csak selejtnek érzem magam.:-) Viszont , tudok tapétázni, gipszkartonból (válasz)falat készíteni, fúrni-faragni...stb. De sajnos ezekkel nem lehet jóllakni:-))))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 05-19-2005 @ 06:51 pm)

Comment: Kedves Szimbolum, az első pörköltem sosem felejtem el, mikor férjhez mentem 17 évesen, négyszerre lett valami vízen uszkáló hagymadarabokban a hús, a paprika pedig a tetején. Férjem azóta is emlegeti, hogy a pörköltet Ő bizony úgy szereti. :)) Komolyabbra fordítva a szót, a főzés akkor sikeres, ha a kis praktikákat ismered. Tehát ne a szakácskönyvet olvasd, hallgasd meg az idősebbeket, hogy milyen trükköket alkalmaznak. A pörköltnél maradva pédaként, nekem a nagyim magyarázta el, hogy azért pörkölt a neve mert egy kicsit bizony pörkölni kell. Tehát a zaft akkor keletkezik, mikor a pirított hagymára rátesszük a paprikát és utánna a húst, paradicsomot zöldpaprikát, de nem öntünk rá rögtön vizet, hanem kicsit kavargatva "pörköljük" azt. S ne feledjük az őrölt köménymagot se belőle. :))))))))


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 05-19-2005 @ 07:34 pm)

Comment: Én a helyedben kihúznám magam, hogy tudok tapétázni. Mindenben nem lehetünk tehetségesek. Ma már sokan félkész ételeket vesznek, tehát a kor szelleme Neked kedvez.


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 05-20-2005 @ 02:42 am)

Comment: A paprikáskrumpli ala Serpenyős rostélyos. Én tudok főzni,...de sütéssel én is hadilábon állok, vagy sikerül, vagy nem,...deeee ez biztos! De sszépen leglettelem a falat,...sőt egyszer hegesztettem is....a borotvát is ügyesen kezelem,...még nem szabtam össze senki arcát sem...Fel a fejjel....:))))


Hozzászóló: Secret_writer
(Ideje: 05-21-2005 @ 12:32 am)

Comment: A kudarcok képzeletbeli súlyzók!:)Amúgy én is szoktam főzni(zacskósleveseket) :)Nagyon ari volt a blogod!:))))))))))


Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 05-21-2005 @ 01:30 am)

Comment: Szia!:))) Olvastalak ám! :)))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds