[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 176
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 176


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


mellow.gif
szivek...
Ideje:: 05-28-2005 @ 04:23 pm

szivek ... benned is dobog egy - embriokorod ota szivdobbanassal kezdodik az elet ... s eleted folyaman annyi mas szivvel megosztod salyat szivedet...

.... a nehai szivtelen idokben - anno 50-es evek s kicsivel kesobb - talan a vilag legszebb helye, Baltonfured szollohegye, onnan lenezve egyszer a szivfajditoan gyonyoru tajra, szivem orok rabjaul esett!

    nehez aldozatok aran - osszekuporgatott kis penzemen ott vettem, fenn a hegyen, az egyik olcson kaphato, elbitangolt, gazos kis telket.. a kutyanak sem kellett, gyalog, kapaszkodva kapaszkodva lehetett megkozeliteni s igy az enyem lett.
     Egy kis vityillot epitettem raja, ( hatamon hordva a vizet, bontott teglat, kiszuperalt redonyleceket) ezekbol epitettem s boldog voltam vele, amikor kiulve "kastelyom" elebe a bibor naplemente voroslo fenyeben a Tihanyi Apatsag festoi kepet a lagyfodru to vizenek kereteben  lathattam eltunni az sotetedo egbolt horizontjan...

       egy par jobaratra leltem az ottani szives emberek kozt, egyekuk, egy nover, (a Szivszanatoriumban apolta a szivbetegeket s neki ferje, Zsiga barataom) hozza lelatogatva a szanatoriumba, ott eppen egy oreg juhasz (neve Onodi Akos ba' ) ottani idejet egy lopotook  cifrazasaval toltotte, mestermu az!  igazi nepboljovo gazdag fantazia es hallatlan szeperzek alkotta  "emlek, Balatonfured - 1988 - szinesre tetovalt kiszaritott lopotokot ( a mag, ott zorog belul, ha megrazod, hallhatod) es rajta Akos ba' nevenek kezdobetui, mint regi kodexek inicialei, gyonyoruen kaligrafaltan,  " O. A." ...es belekarcolt, nagy szivkeretu kisebb piros szivek, leveles viragok, amit a gazdag kepzelet szulhet..minden  negyzetmilimeter hely betoltve gazdag ornamentekkel ..

  ... Akos ba' az emleket az ot apolo "Kedves Irenkemnek" a novernek ajandekozta szivszeretettel.. mielott elhagyta a szanatoriumot
.. (nemsokara hiret vettek, az oreg juhasz szive megszunt dobogni...)   Iren, az emleket, ram testalta - miutan nekunk is el kellett valnunk...mert en Toluk es Baltonfuredtol is fajo szivvel ... megvaltam ...

  az "emleket" es  emlekeet meg ma is orzom! - itt van kezemben ( es szivemben) most is...feledni, soha nem tudom...



Utoljára változtatva 05-28-2005 @ 04:56 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 05-28-2005 @ 07:23 pm)

Comment: Lehajtom fejem minden előtt , ami tiszta szívből ered. Megható a történeted, őrizd továbbra is hű barátod emlékét.


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 05-28-2005 @ 07:38 pm)

Comment: Szeretem olvasni az irásaid, ..és nem azért mert elfogódott vagyok! Őrizd a jót a szépet, az emlékeidet, bár feledni ugy sem tudod,,..a szeretet mint a lézer szivedbe égette őket!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds