[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 63
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 63


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


sad.gif
Visszafolytva
-: Xiam
Ideje:: 05-28-2005 @ 09:34 pm

Már nem tudom, mi legyen. Nem érdekel, mi lesz. Unom az egészet.
2004 és 2005 első féléve volt életem legkiábrándítóbb időszaka. Számokban: 6 rossz döntés (visszafordíthatatlan), 5 temetés, egy esküvő, 2 barát elvesztése. Kudarc kudarc hátán.
Mások lettek a szokásaim is: abbahagytam a sportot - nem volt időm sem energiám, abbahagytam a zenét - erőszakosan léptek fel ellenem, hogy másoknak, ne csak magamnak gitározzak, abbahagytam a levélírást, és az új emberek, dolgok megismerését követelő hormon termelését. Az egészségem megromlott, kétszer voltam kórházban. Nem szeretek emberek közé menni, még akkor sem, ha ismerem őket. 
Kedden költöztem haza, kényszer volt. Naponta fél ötkor kelek, 8ra épp benn vagyok a szívemből - úgy Isten igazán gyűlölt- suliban. 11-ig vizsga, több-kevesebb siker, inkább kevesebb. Hazaérek délután négyre, vacsit főzök, persze senki sem mond annyit, hogy bakfitty! Este átjön a barátom és rákezdi az ismerős nótára: El kellene járnom pszihológushoz, pszihiáterhez (ha így írják egyátalán helyesen őket), mert nem vagyok normális, nem "olyan" vagyok, mint régen. Másnap már nem jön át, a haverjaival sörözik, és meccset néz, és tudom miért. Mert az szórakoztatóbb és tartalmas kikapcsolódás, mint velem hallgatni egy szobában, amiben még légkondi sincs.
Ami a legfájdalmasabb, hogy érzem, tudom, hogy igaza van. Elfogyott a mondanivalóm az emberek számára. Ritkán beszélek, nincs miről, meg ha mégis van, inkább nem mondom, mert csak két mondatos érdektelen és unalmas panasz lenne.
Persze ha sexelünk, akkor nem vagyok unalmas, és itt tud maradni egy egész estét....

Most látom, össze-vissza írok mindenfélét, nehezen érthető az egész.
Nem szeretem igazán a barátait, mert sosem fogadnak be senkit, egy tipikus magányos farkas csapat, és ha jön a barátnő.. hát akkor az ott ül a sarokban, és unatkozik, mert nem szólnak hozzá, közelítését eleve elfojtják. A barátom meg ül mellettem, mint egy idegen. Hol vannak az én barátaim? Nem tudom. Messze, nagyon messze. A "legjobb" barátnőmet 13 éve ismerem. Fél éve láttam utoljára, és akkor sem volt mondanivalónk egymásnak, az osztálytalálkozóra miattam nem jött el. Tudom, hogy így volt, mert fél tőlem.. Becsapott, hazudott, megbántott, én sírtam, ő nem vállalja a következményeket... Csak az a vicces, hogy nincsenek is következmények, egyszerűen gerince sincs a szemembe nézni.

Néhány jó szokásom megmaradt: gügyögök a macskámhoz, falom a könyveket, 2 perc alatt bevágok 3 gombóc fagyit, főzök, és tisztaságmániás vagyok... De hol vannak a többi tulajdonságaim, amik voltak egykor: a humor, a pozitivitás, a közvetlenség, a segítőkészség, és az a bizonyos mosolyom. Elhagytam, legalábbis a tükör ezt mutatja.
Hétfőn lesz a szülinapom, és rettegek tőle. Félek az egésztől, nem lehetne kitörölni a naptárból? Előre látom: Anyuka közli velem, hogy az eseményt csak 11-e körül üljük meg, mert csak akkor ér rá a család. A barátom elfelejti, hogy milyen nap van, és elmegy sörözni a haverjaival. Aznap korán lefekszem, mert nem akarom megkapni a szokásos kérdést a szüleimtől: Hogyan értékeled az elmúlt egy, illetve 19 évet?
 Vers rémlik fel bennem:

"Hová forduljon az ember, ha nem tartozik a harcosok közé,
nem dob be ablakot, nem tép fel uccaköveket?
Hová forduljon az ember, ha nem tartozik a harcosok közé
és nem elégedetlen, bár nem elégedett?

Hová forduljon az ember - ismétli megint az ismerős.
Borostás arca mintha látna, de szeme semmit se néz, akár
a halé.
Milyen gyönge és bánatos! És bánata milyen alapos, erős!
Meghalni semmiért sem tudna, de ha villamos ütné el,
bátran állna a halál elé.

Tudja mindazt, amit én tudok, de nem onnan tudja,
ahonnan én.
Eszét külön, szívét külön szárnyalja be az egyröptű szó.
......"
                                               (József Attila)

Megnyugodtam... Kiírtam egy kicsit magamból.  Egy idő után nem tudom visszafojtani.



Utoljára változtatva 05-28-2005 @ 09:34 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 05-28-2005 @ 09:59 pm)

Comment: Talán a sikerélmény hiányzik. Nincs valamiben tehetséged, amit még nem mertél kipróbálni?


Hozzászóló: Xiam
(Ideje: 05-28-2005 @ 10:04 pm)

Comment: Ezen még nem gondolkodtam...


Hozzászóló: kritta
(Ideje: 05-28-2005 @ 10:50 pm)

Comment: Ahogy látom, most áttekintetted az életed. Eljutottál arra a bizonyos holtpontra, ahonnan már csak felfelé visz az út. Útravalóul: egy kis önirónia és optimizmus.


Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 05-29-2005 @ 05:03 pm)

Comment: Jól tetted, hogy kiírtad magadból mind azt, ami felgyülemlett benned. Sok rossz is történt , de próbálj megnyugodni és kivánom, hogy olyan barátokat találj, akikkel őszintén megvitathatod a problémáidat és nem csak kritizálnak, hanem segítenek is. Boldog Szülinapot!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds