[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 74
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 74


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


blush.gif
Fenegyerek - nap! - de ma gyereknap van..
Ideje:: 05-29-2005 @ 06:48 pm

csemeteink oromere.. szulok, gyermekeszereto mi, majdnem mindenki unnepeljuk a kicsi es nagyobbacska sracokat, ifju titanokat, jovonk igereteit...

Azonban annyi "mas nap" van mostanaban.. pedagogus nap, postasnap, apak napja, es az ev napjait, heteit..honapjait betolto napok sora, ujkeletu szokaskent... ( Anyak Napja kivetel!.. az mindig szivbol unnepelendo, megemlekezni rola elsorendu erkolcsi kotelesseg!)

a felejthetetlen Sandor, a Ruzsa!.. Angyal Bandi, hettengerek ordogei, kalozok, Strasszer Ignac, ki eladta a Nyugatit ocskavasnak!.. cirkuszok csillaga, a VILG LEGEROSEBB EMBERE, Caja Geza, Keraban a vasfeju.. es mithikus hosok sora s a valodi ujkori hosok, kik az urbe szalltak elorehaladni segiteni a vilagnak!... temerdek sok legendashiru fenegyerek!.. nem erdemelnek  EGY NAPOT.. ebben a gyarlo vilagban?

Javaslaot teszek! legyen egy masikfajta gyereknap is!  FENEGYEREKEK napja.. ugye indokolt! ( ha maradt meg a naptarban  egy ures hely erre!? ) ne hulljanak feledes homalyaba ezek a "Nagy Nevek"  szavazzatok velem!... a "Fenegyerekek Napjara"!.. rajta! legyetek oly fenegyerekek...



Utoljára változtatva 05-29-2005 @ 08:07 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 05-29-2005 @ 08:55 pm)

Comment: Az Apák napját hogy szokták megünnepelni? Itt már hallottam tréfásan, hogy Ivó napját, ami valamikor májusban van, ki kéne nevezni Apák napjának.


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 05-29-2005 @ 09:34 pm)

Comment: Ha naptárban találsz egy üres napot, e fenegyerekeknek megtarthatod....,...kezdd el sorolni őket.....Te is ünnepelnéd e napot? :))))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 05-29-2005 @ 09:35 pm)

Comment: Egyetértek és szavazok is IGEN! A sok fenegyerek is megérdemel egy jeles napot, olyan fenegyerekest ! Persze nem csak híres fenegyerekek, hanem a kis szürkék is ünnepeljenek, mindennapjaink csintevői, kik azért követik el csínjeiket, hogy figyeljenek rájuk, vegyék észre Őket. :)))))) A fenegyerek címet, hogyan gondolod kiosztani és mik lesznek az ünnepelhetőség kritériumai? :)))))))


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 05-29-2005 @ 11:21 pm)

Comment: Bogika!.. itt valoban unneplik az apak napjat! ..nem piaval! ( bar a fiugyerkek vesznek egy karton sort nekeik, a rendszerinti ajandek : jegy a basaball meccsre! ..mert a papa viszi oket magaval es ott teletomhetik magukat hot-doggal es nagy -felleieters colaval!


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 05-29-2005 @ 11:36 pm)

Comment: talaltam, napot ureset!.. Agnes! febr.29. mar feleet felsoroltam s fejukre rakom a bur-a bur a burkalpot!... magam csak akkor sosrolom fenemod gyereknek, ha Veled fenemod jokat nevethetunk .. rajtuk!


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 05-29-2005 @ 11:58 pm)

Comment: Kedves angyaligirl! Hozsana Neeked az IGEN-ert.... a napot - febr. 29 dataumaval, mar kijeloltettem ( Gergely papa segitett) .. a nagy fenekesek ( a kalozok mar az arbocrudon csungenek) Strasszer hoszu ideig Parisban koltotte az ocskavasert kicsalt penzt, Caja hirnevet nyert, Keraban, penzszuke miatt eladta fvasfejet a MEH-nek! Az urhajosok mar amugy is fenn lebegtek.. a szurke kis csibeszeket leszidva, azok mar pirosak lettek, nem szurkulnek! ---- a belepesi jelszo : affenebe is!.. a dij! >>harom nadpalcas - fenekes!


Hozzászóló: fenyesi
(Ideje: 05-30-2005 @ 06:45 am)

Comment: Én is támogatásomról biztosítalak Szkallas Barátom! :-)


Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 05-30-2005 @ 09:39 am)

Comment: + 1 szavazat az enyém.


Hozzászóló: Nefelejccss
(Ideje: 05-30-2005 @ 10:27 am)

Comment: Drága Szkallas! Nagyon egyetértek, és igenemmel támogatom a "Fenegyerekek Napját", ám időpontja nem tetszik nekem. Vannak ők bőven, miért csak 4 évente ünnepeljük őket???Javalatom a köveketkező: febr. 29 legyen a Kis Fenegyerekek napja, és 28.án, az Elemérek ünneplése mellett tartsuk meg a Nagy Fenegyerekek Napját is! Szeretettel: Nefi


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 05-30-2005 @ 02:06 pm)

Comment: Baratom! Fenyesi.. koszonom, ismet felem nyujtot barati jobbodat! es Julianna Neked is, az "Igent".. Drtaga Nefi.. ez nem olyan ecceru!.. a ~pot-elonapkent javasolt Elemer napot nem Elem-erkedem felemelni Elemernek// mert Elemerekkel, rossz a tapasztalatom! ..sraackoromban volt egy kis hulye Elemer a "bandaban" ( mi is kis fenegyertekeskedtunk.. hajdanaban ).. es Elemert azzal csufoltuk : E-lee-meer!.. ne-ked szarik a veree-b!---- szoval, igy meggondolas targye javslatod, Kedves Nefi.. kulomben engem lelkesit hsz-ed!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds