[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 168
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 168


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


smile.gif
Sikerélmény!
Ideje:: 06-01-2005 @ 09:14 am

Ma történt egy kis apróság, ami feldobta a napom!
Mindig gondom van a nyelvtudásommal, ha csak lehet, kikerülöm a térképpel a kezükben mászkáló embereket...
Ma a Keleti aluljárójában sétáltam, amikor odajött hozzám valaki és azt kérdezte: "Where is the station?"
Kivettem a füldugót a fülemből, és körülnéztem. Aztán a lépcsők felé mutattam: "There! Go up the stairs!"
"Thank you!" - válaszolta, és elindult a megadott irányba...

Azért sikerélmény ez az apróság, mert magyarul is lassan kapcsolok néha, pláne angolul...

Az angoltanár soha nem értette meg, hogy nem az én tudásommal vagy gondolkodásommal van a baj, hanem a külföldiek türelmetlenek... Mert nem tudnak 3 percet várni, amíg kinyögök egy tőmondatot....


Utoljára változtatva 06-01-2005 @ 09:16 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 06-01-2005 @ 10:28 am)

Comment: Megértem a síkerélményedet, mert én is nyelvekkel foglalkozom, tudom .nem egyszerű dolog. Önbizalom is kell hozza, hogy beszélj idegen nyelven. Nem jártam magyar iskolába és sokáig nem mertem bezsélni, írni. Magyar vagyok és sok idő kellett , hogy szégyenkezés nélkül merjem használni a nyelvet. Köszönöm a hozzászólásodat a Blog írásomhoz és a bátorítást. Üdv. Edit.


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 06-01-2005 @ 10:39 am)

Comment: Szerintem akár rendszeressé is tehetnéd ott a gyakorlást. :) A sok sikerélmény megerősít majd. :)


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 06-01-2005 @ 10:49 am)

Comment: Tegnap szó volt erről a Tv-ben , hogy nem igazán vagyunk a helyzet magaslatán mikor utba kell igazítani egy túristát. Németül és spanyolul tudok (?)egy picit, és ha sikerül válaszolnom az téyleg nagyon jó érzés:-)


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 06-01-2005 @ 07:37 pm)

Comment: Én nagyon irígyelek mindenkit, aki képes egy idegen nyelvet megtanulni. Valahogy Én tanulom tanulom, de megszólalni soha nem fogok. Nem tudom miért. Így aztán minden elismerésem a tőmondatért. Te még fiatal vagy, gyakorolj. Erre a mai világban nagyon nagy szükség van. :)))))


Hozzászóló: kritta
(Ideje: 06-01-2005 @ 10:10 pm)

Comment: Múltkor a Délinél ért hasonló szerencse, mint téged, Anne. Két szőke turista volt, és a végén csak azt mondtam nekik, hogy menjenek úgy, ahogy a térképen van lerajzolva... azért a turisták között is vannak szőkék... (ez nem szőke-megkülönböztetés, ez a sors iróniája)


Hozzászóló: Anne20
(Ideje: 06-01-2005 @ 10:14 pm)

Comment: Nagyon régóta próbálok angolul tanulni, kb. 100adszor kezdtem most is újra. De ha meg kell szólalni, végem van. Már egy tőmondat is sikerélmény!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds