[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 125
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 126

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


smile.gif
Művészetem
Ideje:: 06-01-2005 @ 10:12 am

Mindig van valami. Most a Centrum parkolóval lett gondunk,és már az összes hócipőm tele van velük. Ma megyek intézkedni, nagyon nem irígylem magamat, plusz ráadásul semmi értelme mert Ők az erősebbek .Tudom eleve rossz ha így állok neki, de az esetünk olyan mint a" mi volt előbb, a tyúk vagy a tojás?", és persze hogy azt fogják mondani hogy Ők voltak előbb, és az összes többit rakjam ahova akarom . Marha jó, még el se idultam, de már hergelem magam.....

Egyik délután a gyerekeknek festeni támadt kedvük. Odaültem én is, mert festeni tényleg jó . Egyszer vettem a fáradságot és megtanultam lovat rajzolni ,olyan igazi lószerú lovat ,és onnantól kezdve ha rajzolásra került valamiért a sor , én laza könnyed mozdulatokkal odapingáltam begyakorolt lófigurámat, és arattam vele többnyire. Aztán ha mondjuk arra kértek volna hogy ha már ilyen szuper lovat rajzolok, akkor most szeretnének látni egy kutyát, vagy krokodilt ,vagy mittudomén valamit, mindegy mit, na akkor kiderült volna hogy nekem csak a ló megy, a többi pedig olyan gyerekrajz szinten működik. Szóval ,festettünk, és persze a változatosság kedvéért én hoztam kedvenc lovamat,hamarosan ott pompázott sűrű sörényével , formás fenekével(farával) ,teljesen elégedett voltam. A lányom már biztos unhatja , hát igen, lassan kilenc éve nézi a lovaimat,mondhatni ezen nőtt fel , és most tréfásan meg is jegyezte hogy "lóból is megárt a sok" :-)))) Hát jó ,megtanulok valami mást is , még nem tudom mi legyen az :-) De majd jól meglepem Őket valamivel:-)))
 


Utoljára változtatva 06-01-2005 @ 10:12 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 06-01-2005 @ 11:07 am)

Comment: Szerintem egy szép lovat nem könnyü lerajzolni, megfesteni. A többi állatot már könnyebb. Biztosan fog menni neked. A lányodnak pedig igaza van. Üdv. Edit.


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 06-01-2005 @ 06:24 pm)

Comment: Szerintem éjszakánként, titokban kezd el gyakorolni a kutyát. :)))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 06-01-2005 @ 07:33 pm)

Comment: Ez nagyon tetszett. Hasonló cipőben jártam én is, de én a lóig nem jutottam, úgy hogy gratulálok, én a Gusztáv figuránál elakadtam. Azóta is nevetnek a gyerekek, ha a Gusztáv szóba kerül, hogy az anyu bizony csak ezt tudta rajzolni. :))))) De ettől szépek a hétköznapok. Jó volt olvasni téged... :))))


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 06-01-2005 @ 09:39 pm)

Comment: Az elefánt is sikert aratna. Vagy a méhecske.


Hozzászóló: fenyesi
(Ideje: 06-02-2005 @ 07:18 am)

Comment: Szerintem a gömbhal a legegyszerübb! :-))


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 06-02-2005 @ 09:20 am)

Comment: Kerlac , a kutya kilőve ,ugyanis általános iskolában csak kutyát rajzoltam, persze az a lovam közelébe sem léphet....:-) Történetesen egy tacskó volt a szerencsés modell, oldalán egy táblával, amire az volt ráírva hogy "véreb".:-))) A "tacskóvérebem" is elég híres volt :-)))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.55 Seconds