[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 304
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 304


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


wacko.gif
Gondolataim...
Ideje:: 06-02-2005 @ 03:41 pm

Én,amikor megírok egy verset akkor igazából nem is fordítok nagy időt a megírására. Talán látszik is, hogy nem olyan átgondolt, összefogott. Ez úgy gondolom, hogy azért van,mert nekem a rímek nem mások,mint a szavak egymáshoz ''illesztése''.Lehet,hogy bután hangzik, de ez az én véleményem.Egy rím lehet szerencse,hogy éppen abban a pillanatban jutott eszünkbe.-pl. nálam,mivel nem gondolom át verseimet kellőképpen- Jó verset szerintem az igazán bölcs, tapasztalt, filozofikus ember írhat,aki ugye nagy szókinccsel rendelkezik. Ez abból is adódhat,hogy sokat olvas.-na én sajnos nem olvasok,annyit amennyit kellene,ez gondolom meg is látszik-Igazán biztos vagyok benne,hogy minden ember tudna verset írni.Bevallom ez kicsit furcsa kijelentés volt... Még egy link diák is írhatna unalmában egy verset, csak egy toll ,papír és egy csipetnyi hangulat, életérzés kell hozzá. Vannak olyan emberek,akik azt gondolják,hogy különleges tudomány kell egy vershez, egy gondolathoz vagy akár milyen dologhoz az életben, esetleg gondok megoldásában. Van olyan ember,aki képtelen elvégezni bármilyen feladatot is, tegyük fel analfabéta vagy egészségkárosult. Őket is ösztönzi valami,ezért alkotnak. Az emberbe a lelke mélyén egy alkotó veszik el. Van ,akinél jobban kiteljesedik és van ,akinél (sajnos) nem annyira. Talán ezért is lehet az,hogy minden ember másban jobb,nem lehet egy ember mindenből jó,az ember azért ember,mert hibázik. Hogy ez a gondolatmenet,hogy kapcsolódik a rímekhez,azt nehéz lenne megfejteni... :) Ma támadt egyolyan gondolatom,hogy az az ember,aki túlzottan ''rajong'' valakiért vagy valamiért,azon lassan a skizofrénia vagy az üldözési mánia jelei mutatkoznak meg,mert egy olyan világot képzelnek el,amiben az adott személy és maga az illető tölti be a szerepet. A ''rajongás'' is hasonló a szerelemhez... Lehet,hogy csak én gondolom így,de ez nem is baj,gondolkodom,.............tehát vagyok! :) Hát ennyit a rímekről ,a versről ,az emberekről és egyéb Földi,nem Földi dolgokról. :)



Utoljára változtatva 06-02-2005 @ 03:41 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: skorpio
(Ideje: 06-02-2005 @ 04:22 pm)

Comment: Kedves Barátom. Nagyon érzem a dilemmát amit gondolataidban feszegetsz. Valahogy én is --ha elmélkedem róla-- bizony hasonlóképpen látom és mégis... Irod verset tudna irni bárki... csak toll meg papir.. Nos ha csak ennyi volna bizony számolatlanul járnának közöttünk a Petőfik,,Ady-k stb... A versre bizony "születni" kell. Mert nem csak azért vers mert elemezhető mert szabályok szerint iródott ez még mind kevés. Ha olvasod és megérint.. ha megtörténik a csoda veled hogy könnyet lop a szemedbe vagy felvidit annélkül, hogy akarnád az vers a többi bizony csak szószaporitás. baráti üdvözlettel skorpio


Hozzászóló: Railer
(Ideje: 06-03-2005 @ 06:28 pm)

Comment: Én is hasonlóan vélekedem, ugyanis nem mindenki tud verset írni, én pl. csak egy kis jópofi vershez hasonlóságot tudok írni, de olyanokat mint te, ezt azért gondolhatod, hogy mindenki tudna, mert neked könnyű, mert te erre születtél és nagyon szép verseid is vannak =) Egyébként rajtam nem alakul ki skizofrénia sem üldözési mánia a rajongástól.. =)


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 06-03-2005 @ 06:29 pm)

Comment: Kedves Arachn. Neharagudj de a verssel kapcsolatban vitatkoznék veled. Ez a mondatrész "Vannak olyan emberek,akik azt gondolják,hogy különleges tudomány kell egy vershez, " kicsit talán sántít. A JÓ vers írásához szerintem nem tudomány kell hanem született TEHETSÉG. És ezzel nem csak a költészet van így, ide tehetnénk számtalan született tehetséget kívánó művészetet, mint a festészet, szobrászat, zene stb. Sorolhatnám. Nem vitatom, hogy valami ilyesmit mindnyájan művelhetünk, én is pingálhatok, faraghatok követ, vagy rímeket, de az azért nem ugyanaz, mint Mona Lisa mosolya, vagy Michelangelo Dávid szobra, vagy Beethoven 5. szimfóniája. Különbség azért van szerintem (legalább egy pcike). Jó volt együtt gondolkodni veled. :))))


Hozzászóló: arachn
(Ideje: 06-03-2005 @ 08:40 pm)

Comment: Hát köszönöm a hozzászólást. Köszi,h megosztottad velem a gondolatodat,én is így gondolom mostmár,csak abban a pillanatban azt gondoltam és szokás szerint nem gondoltam át.De gondolom,h meg lehet bocsájtani ezt egy 13 éves lánynak! :)))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds