[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 162
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 162


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Savanyú a szőlő
Ideje:: 06-03-2005 @ 10:05 am

Egy népszerű társkereső oldal egyik női reglapján olvasom, hogy álmai netovábbja "egzisztenciálisan tartson valahol". Érdekes kitétel. Valahogy nehezen tudom elképzelni, hogy aki egzisztenciálisan nem tart sehol (pl. hajléktalan, nincstelen munkanélküli), az az interneten éppen egy társkeresőben bóklászik. A törzsközönség tehát szerintem azért csak tart valahol.
Akkor mire vagy kire vonatkozik ez a feltétel? Gyanúm szerint az, akit a hölgy keres, és aki szerinte egzisztenciálisan tart már valahol, nem pont ezeken az oldalakon keresi a megváltó szerelmet. Annak erre a célra ott az Opera bál, a Vállalkozók bálja, meg még az a jónéhány kaszinó is ide sorolható, ahol elő-előfordulnak. Na meg különben is. Nem ezt hívják véletlenül úgy, hogy beleülni a készbe? Egyáltalán! Biztos abban, hogy ilyet akar? Hiszen a mostanában oly divatos egyik bulvártéma szerint minden sikeres férfi mögött egy nő áll. Akit ezek szerint nyilván el is kellett már hagynia, merthogy nősekkel meg nem kezdünk. Ám akkor meg felmerül a kérdés, hogy vajon nem hálátlan-e a muksó? Merthogy az olyan sem kell ám! Vagy ami mégrosszabb, az anyja áll még mindig mögötte! Akkor meg pláne nem! A legjobb az lenne, ha mindent önállóan, másoktól teljesen függetlenül szerzett. Ha viszont teljesen független, nem szorul senkire, vajon kell-e neki egy ilyen, ráadásul már rögtön a kezdetek kezdetén ekkora igényekkel rendelkező nő? És mi van, ha nem óhajtja, hogy a sikerei (s mert ha már vannak, akkor nyilván az ezt követő mégújabb sikerei) mögött esetleg egy újabb nő álljon? Hisz az előzőt is elhagyta! Vagy az sem lenne baj, ha az újabb sikerek után ez a hölgy is lapátra kerül? Akkor meg nem mindegy, hogy arra rövid kis időre "egzisztenciálisan tart valahol", vagy csak szexelnek egy-két-három jót? Elvégre csak leveszi közben a Rolexét! Vagy az Armani öltöny azért maradjon rajta?
Mondhatjátok, hogy "persze! Savanyú a szőlő!".
Az hát. Csakhogy ez a kategórikus kitétel egyszerűen diszkrimináció! És ha valaki diszkriminatív, annak az alkalmazkodó képessége hagy némi kivánnivalót maga után. Vagyis a társkapcsolata sem lehet tökéletes. Az ilyen meg nekem nem kell!!
És akkor én győztem.rolleyes.gif

Lám-lám, egy elejtett rövidke kis kívánság mennyi mindent takarhat!smile.gif
Rólam is.smile.gif

Mint szöget a zsák.tongue.gif



Utoljára változtatva 06-03-2005 @ 10:05 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 06-03-2005 @ 04:11 pm)

Comment: Mondom is: savanyú a szőlő?:-)))Na jó, nem fordítom komolyra a szót. Szerintem mindegy ki -mit-hol keres, mindenkinek vannak igényei. Van aki az egzisztenciális hovatartást kikerüli ,és csak boldog akar lenni.Aztán vannak akik csak társra vágynak, és vannak akik az anyagi biztonság mellett parkolnak le.Akár táskeresős megoldást választják, akár az Operabálosat ,akár a zsebkendő leejtőset, az elvárás egyénenként változó ,hányadosuk állandó , ez a nagy helyzet... (fáradt vagyok , bocs ha zöldséget írtam, vagy tudd be annak hogy szőke vagyok..:-) )


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 06-04-2005 @ 02:13 pm)

Comment: Nagyon szellemesen és jól leírtad. Olyan a nő, mint a mai világ általában: a pénz mindenek felett.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds