[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 163
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 163


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Eek.gif
dogletes!.. fullaszto!..
Ideje:: 06-03-2005 @ 03:08 pm

kanikula...

ami ideert, ebbe az atlagosan fagyoslehelletu, kezeket dorzsolgetos orszagba... hat ilyen kicsinalo, kibalta'zott, rohadt nyavalya ritkan szoritja fuldoklo tudodet! ..gyerekek!  ez mar tulmegy minden abnormalitason is!... fulladok, mint selyemparnajan terpeszkedo lihego, kiguvvadt bazedovosszemu mopszlikutya, ki esengo szemeivel mered a gazdika aszonyra.. igy vagyok en is!... es meredt a nyakam  - attol a zakatolo, szorenyeteg legkondicionalotol, amelyrol azt hiszed enyhit?..hat egy loize't.. azt enyhit!.. csak mereviti a nyakadat! ... levegooot...levegooot!...meg fiatal vagyok dogleni igy!... kuldjon mar valaki egy oxigenpalackot - ha mar nem tudtatok magatoknal tartani azt a rohadt paras hohullamat!--------------na, vasi - vasi (Nektek jo!...nem fulladtok a Fullon! mint en, itt!)..mozogni, mozogni!.. ide az oxigenpalckkal!.. aztan tovabb razhatjatok a kis tancolo, farotokrangato - bananfiguratok...



Utoljára változtatva 06-03-2005 @ 03:24 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 06-03-2005 @ 03:45 pm)

Comment: pfffúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Kedves Szkallas küldtem neked egy kis friss levegőt innen, mert itt most hála az égnek de kicsit hűvösebb lett. Úgy 25 fok. Kellemes. Tanács: Űlj be a kádba, vagy ha van, medencébe hűsölni. Utána könnyebb elviselni. Én sem szeretem a légkondit, kikapcsolom mindig. Inkább csak ventillátornak használom, hogy a levegőt mozgassa kicsit. A kis táncoló banán nagyon ari, nehogy azt mond, hogy neked nem tetszik. :))))))))


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 06-03-2005 @ 04:13 pm)

Comment: koszi , Angyali!..tudtam Rad szamithatok Te jo nagyokat ( mert nagy a szived!).. tudsz fuujni! az ottani - csak! 25 fokban! (de irigyellek!..nalunk, 30 folott! es mint irtam ; dogletes para!).. megfogadom tanacsodat, (by the way, a fuuuuuuuuuuuuuuu-jast koszonom!) felmegyek az uszodaba, ott nyakig a hideg vizbe bele, majd csak rofogok, mint sultmalac , citrommal szajaban.. koszi, angyali!..akarod (halam jeleul ) a fele citromomat???


Hozzászóló: Nefelejccss
(Ideje: 06-03-2005 @ 04:23 pm)

Comment: Kedves Szkallas! A citrom mási feléért cserébe én elküldön neked jégszívemet, hidd el, hűvösebbet csinál egy légkondinál. Ha nem valik be, én is fújom bőszen feléd a hűs levegőt!:)) Egy jó hideg sört próbátál már??Az sem rosz ám.)) Szererettel: Nefi


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 06-03-2005 @ 05:04 pm)

Comment: Jöhet a citrom, szeretem. Időnként van az embernek kedve itthon, citromba harapott pofikát vágni. Küldjed. Jó uszizást, látod én irigyellek, én imádom a meleget, cserélnék veled (csak most, télen nem...brrrr)..... :)))))


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 06-03-2005 @ 05:27 pm)

Comment: tudod Angyali! megvallom, en meg mndig nem szoktam meg az itten "formalitast, hogy az udvozleskent hasznalt "how are you doing" az nem azt jelenti, hogy "Hogyan csinalaod ( magad!) azaz - en hogy vagyok, hanem olyan mint otthon a "szia".. es mindig igy valszolok (megdobbenes fogadja!) ugy csinalom, mint a tobbi (Ti) majom!..elek ebben a varosi dzsungelben, logok a fan, es varom a banant!.. ----------------------------------------------------- akinek van humora..ES felfogta!.. valaszol igy: "hat ebben a minusz 25 fokban varhatsz egy jo ideig, amig beerik a - bananod!


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 06-03-2005 @ 05:44 pm)

Comment: Kedves, Draga Nefi!.. nem hogy fel citromot! de semmit nem kuldok Neked, ha ujra belemelyedsz bus gondolataidba! .. pedig tudod, hogy barati aggodassal olvasom mindig szavadat!.. hogy allithatsz ilyet, hogy Neked jeg a szived!..Naladnal nemesebb, erzo, dobogo szivet hiaba keresek! nem lelek!... ragadd ki magad a nyomaszto bus gondolatokbol! add a magad szep, valos enjet Nefi... ezt uzenem s nem felcitromkent gondoldom!..kerlek - szivleldd meg...


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 06-03-2005 @ 11:35 pm)

Comment: Azon töröm a fejem mit is tegyek.....nem segithetek....fúúúúúúúújom a hideget, de mire odaér,....a kánikula magáévá teszi...és bár fúj a szél,....libabőrös nem leszel, de a reszketés elér....marad az uszoda.....


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 06-03-2005 @ 11:52 pm)

Comment: agnes! nem leptel meg! ( ahogy ismerlek!).. ajkaidrol a hus lehellet is forro, perzselo (nalunk shinuk-nak hivjak, a hegyekbol lezudulo forro, epeszto szel) szamomra!... igy erkezett "hus" lehelleted!


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 06-04-2005 @ 11:51 am)

Comment: Naa... azért segiteni akarok,...egyezséget kötöttem egy lepkerajjal,....mert a háznak eresze esőtől védte őket,...igy egy csókot szárnyukra vettek és elindultak feléd....... s ha majd odaérnek, föléd mint ernyő seregelnek...és szárnyukkal hűs szellőt terelnek feléd.....addig kostólgathatod a csókot, ...és ha a kánikula majd messze száll, küldj egy másikat nékem .....s ha majd az ízét érzem, bizton azt fogom mondani,....... kéééérek még..!!!!....... Halihóóóó!.... Már túl vannak az Óceánon.....ugye már látod őket.....a hűs szellő vivőket!


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 06-04-2005 @ 02:49 pm)

Comment: ahh! a lepkeraj - ideert! ( a kanikul el nem ment!) de en meg forrobb szivembol kuldom, amit kertel! ugye odaert!?.. koszonet a lepkeknek!.. es forro csokom annak!.. aki felkerte a .. lepkeket!


Hozzászóló: Efraim
(Ideje: 06-05-2005 @ 06:17 am)

Comment: Naszóval szkallas, ha meleged van, akkor ki kell gombolni az inged felső két gombját, feltűrni az újját és elvonulni a konyhába. A hűtőszekrény valamelyik polcán lennie kell egy kis sztrapacskamaradéknak, azt meg kell locsolni friss tejfölöcskével, juhtúrócskával, megszórni frissen metélt zöld kaporral, nyakonfröccsenteni pirosra sütött, apróra vágott füstölt szalonnával, az egészet leküldeni csak úgy hidegen át a gigádon, aztán jöhet a sör és már nem érzed a meleget. Egy akkora ember mint Te, kedves barátom nem is érezheti a meleget, mert a hatalmas testfelület nagy párolgási felületet is jelent, miként az elefántnak sincs igazán melege, hiszen lepedőméretű füleit használja a fölös hő leadására. A kisemberek vannak bajban inkább, a melegben szenvednek, mert nem tudnak párologtatni, a hidegben pedig a talajmenti fagynál is lefagy a fülük. Miránk ez persze semmiképp sem vonatkozhat, de azért jó tudni, hogy vannak nálunk kedvezőtlenebb adottságú embertársak is.


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 06-05-2005 @ 01:09 pm)

Comment: hat Efi bartatom! figyelj jol!.. az en eszem nem allandoazn a zabalason jar! .mint a tied!!!.. Te sztrapackaban gondolkozol es ennel tovabb nem terjed tahonya kepzeleted!.. hat probaldd megemeberelni magad!.. jo Efraim!..lehet meg ember is belolled! .. en bizom benne! ( vagy tul optimista vagyok??).. mindegy, kezcsokom Nejednek Te pedg egyed a te altlad kutyolt - sztrarapacsodat!..


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 06-05-2005 @ 01:36 pm)

Comment: Drága Szkallas, Kedves Efraim.....jót nevettem :)))) nem titok. Elárulok egy nagy titkot! Szkallas-sal verseny főzni.....nem lehet, ugy ismeri az izeket, hogy lefőzni nem tudod!


Hozzászóló: Efraim
(Ideje: 06-05-2005 @ 09:10 pm)

Comment: Micsoda dolog azt feltételezni, hogy a jó öreg szkallas mestert nem lehet lefőzni. Amikor nálam járt, kétcollos aluminium állványcsővel kellett alátámasztani az állát, mert leesett volna. Le akarta szerelni a tányérantennámat, hogy abból egye a sztrapit, de közben láttam, hogy fél szemmel a tőlem légvonalban 1 km-re eső Posta hatalmas tányérantennáját figyeli. Megmondom mindenkinek, én igazán nem szeretek senkinek a háta mögött beszélni, hogy ahol szkallas jár, ott fegyveresen kell őrizni asztrapacskát, de még az sem biztos. Azt viszont el kell ismernem, hogy a Töltöttkáposzta főzéséhez ért, hiszen könyvet írt róla én meg guvadt szemmel olvastam és csurgott a nyálam. Elvetemült ember ez, én mondom, csak a sztrapacskazabáláson jár az esze és még azt is képes vizsgálni, hogy a sztrapira öntött piritott szalonna egyenesfarkú vagy göndörfarkú disznóból származik-e. Amikor nálam járt Izraelben, ököllel verte az asztalt, hogy adjak neki igazolást a rabbinátus pecsétjével, hogy a szalonna kosher.


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 06-05-2005 @ 09:20 pm)

Comment: jo jo Effendi Efi! latszik Te fantazialandban elsz!.. az! sztrapihoz MEG A TOLTOTTKAPOSzTAHOZ! erteni kell..annak lelke is van (nem, mit Neked, ki a diszno kunkorijat figyeled! ) inkabb egyel egy IGAZI SZTRAPACSOT. amit en fozok!..agnes is irta.. senki le nem fozhet engem - abban!.. most, hagylak.. talalj ki mas valamit ( az antennedisc-enkivul!.. ) eroltesdd fantaziadat, na szia.. Te antennas-malacos..


Hozzászóló: Efraim
(Ideje: 06-08-2005 @ 04:25 am)

Comment: Én igazán örülök annak, hogy fantázialandban élhetek. Ez a világ nem az én számomra teremtődött, ezért teremtettem magamnak egy privát világot. Ebbe a privát világba beletartozik a sztrapacska és más egyéb bogarak, a CanadaHun fúrum zártosztálya. És ezt Te nagyon jól tudod szkallas, mert Neked is megvan a magad kis világa, amibe senkit nem engedsz belépni. Lassan oda jutunk, hogy mindenki aki rádöbben arra, hogy nem képes megfordítani a pusztulásba rohanó világ szekerének rúdját, bezárkózik egy magaálmodta fantázialandba és csendben megvárja amíg eljön a nagy bumm. Igaz ez egyfajta struccmód ( pont Te ne tudnád mi az a strucc ? habár a kalap farktolla az emutól van :-)) ) de hát a filmekben a halálraitéltnek is mindig bekötik a szemét.


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 06-09-2005 @ 06:12 pm)

Comment: kotnelek en az istalloba, szamarnak valo helyre Efi!..mert belathatod..szamarakat beszelsz! 99 %... mert(biztosan ismet tomod a hasad - sztrapacskaval!.. hiaba nan az embernek ( nem az emberszabasu Effendinek, mint Te!).. kulon kis vilaga,, a baratok oda belaletnak, es latjak, hogy mindig van hely a szivukben a masik - jelen esetben - sztrapacskazabalonak!.. ..na most mar megyek.. mert meg veled szemben sem!! akarok udvariatlanul (bocs ) buffogni!.. a sok buffogesedtol!.. (hihi- hii!)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds