[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 67
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 67


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Sorban-ülés
-: veva
Ideje:: 06-03-2005 @ 09:25 pm

 

Kiélt gyereklányarc, kezében cumisüveg, gyereke az anyjánál. A gyereket átveszi a mamától, mert az ifjú apa, üdítőre valót kunyorog – megkapja.

A túloldalról egy álmos, jóképű borosta bámul kitartón felém, de lehet, hogy csak nem ébredt fel a szeme. Néhány perccel ezelőtt még a mellette ülő férfinek mórikálta magát – elnézek mellette.

Éltesebb öregúr türelmetlenül jár-kel, már régóta várakozik. Végre ismerőst lel, alig hallható rekedt hangján üdvözli – ekkor megáll nyüzsgő járkálása.

Az egyenruhás őr gyanakvón tekintget írogató kezem felé – nem tudja mire vélni pásztázó szemem, s betűt folyó tollam. Másnak sem közömbös ténykedésem.
Lassan fogynak előlem az emberek – korán jöttem (s majd bizonyára későn megyek).

Komótos ügyintézők, fontoskodón lapozó pénztáros. Örülök, míg ebben a szerepben tetszeleg – addig nem tűnik el. Aztán mégis megunja a látszatmunkát, sietősen felkap néhány paksamétát, és kivonul fülkéjéből.

Fiatal anyuka, polcra ültetett kicsi fiával beszél az élet dolgairól. Az ifjú még fél éves sincs, kissé inogva ül a magaslaton, de erős és óvó kezek tartják. Csodálkozó, nagy, kék szemekkel bámészkodik az őt körülvevő környezetre, közben apró szájacskája gyakran elnyílik. Gyönyörű. Többen mosolyogva nézik őket. Én is.

Idős nénike tesz-vesz a táskájában. Egyik rekeszből kivesz egy papírt, összébb hajtogat, átteszi a másik zsebbe, majd újra kitereget, beleolvas, visszahajt, s az első helyére rakja el megint, de közben egy pillanatra sem hagyja abba a tereferét a mellette ülő, hasonló korú asszonnyal.

Végre bevillan a sorszámom, de az ügyintéző előtt már ül valaki. Elkerekült szemekkel szólalok meg – hiszen az én számom villog. Helyet cserélünk. Még egy percig sem tart az ügyem intézése, viszont a pénztárosra várni kell (nemcsak nekem).

Közben megszólal a telefon egy kigyúrt fejű, fiatal alak zsebében. Csengetés gyanánt ez hallható (kicsit sem halkan): - „Kellett neked megismerkedni ezzel a f@szfejjel...” A közelben ülők szájeltakarva vigyorognak. Az ifjonc diadalittasan (hiszen ezt szerette volna elérni) emeli füléhez a cseles telefont. Idáig hallatszik egy nő halk hangja.

Végül a pénztáros is visszaérkezik, bár ez az én buszelérésemen már nem segít. Azért mégis megörülök, amikor meghallom a nevem.

 



Utoljára változtatva 06-03-2005 @ 11:25 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 06-03-2005 @ 10:05 pm)

Comment: Nagyon jó. Sokszor játszom én is azzal, hogy az embereket figyelem, mit és hogyan tesznek, vesznek mikor nem veszik észre, hogy nézem őket. Fantasztikusan jelenítetted meg mindet. A bürokrácia bizony, már a bankokat is elérte. :)))))


Hozzászóló: veva
(Ideje: 06-03-2005 @ 11:24 pm)

Comment: Nem bank volt, TB Igazgatóság, csak eltévesztettem, mert nem volt fegyveres az őr (így félrevezettelek) - javítom is. Bocs!


Hozzászóló: bla
(Ideje: 06-06-2005 @ 06:28 am)

Comment: Biztonsági ember... Szóval a TB-n jártál, báránykám...s ilyen élménydús volt? Jellemző elemek - jól megfogtad - hadd vigyed...


Hozzászóló: Vigi
(Ideje: 06-06-2005 @ 09:20 pm)

Comment: Veva én is megörültem volna... üdvözlettel: Vigi


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds