[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 83
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 83


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Pissed.gif
osszevisszabeszeles.. a napsutes hozta ki!
Ideje:: 06-09-2005 @ 06:56 pm

es mert a napsutes kicsalt az erkelyre, a 15.- emeletrol nezni a vilagot, oda kiultem ( szerencsere  - egyedul!) bammbulva bele a lemeno nap vervoros, hunyo sugaraban furdozo szivdoglesztoen megragado,  a folyon csillano kis szoszenetekre s a tuloldali zold, sotetedo festoi Gatineau-i hegykoszorura...

eszembe jutott a kitorolhetelen emlek!  Veled.. a Tiszaparton setalva, kez a kezben,, ahh.. ezert, hogy tortem magamat, oda utazni.. nem volt konnyu! de karpotolt mindenert annak a rovid par napnak csodaja...

de, a visszaterve a Nap lebukasra ... amiota utambol visszatertem - tovabbra  is jol elhulyulok, itt a fullon!.. irok blogokat ( amelyek  egyes velmenyek  szerint kisse ..khmm, "porias" humoru ugyan.. irjak,  igy veelik, de masok (tobbnyire a tunderi lanyok!)  vidamitanak.. es irnak olyat ' Kedves szkallas!,, jopofa voltal.. nagyot kacagtam irasodon!.. '  es ez nekm eleg biztatas. hogy folytassam..  es meselek ( kisse?..) szalonkeptelen vicceket is!.. mert  jolesik, az ilyen elismeres a tavobaszakadt ven pipatolvajnak! 

hat tovabb folytatom..   es nem csak akkor irok majd, ilyeneket,, ha kiulok az erkelyre (egyedul!) csak gondolatban Veletek.. lanyok, fiuk.... kik olvastok a  fullon

Ps. ha valami nem stimmel - vagy  o.k.  irhattok a privatban..



Utoljára változtatva 06-09-2005 @ 07:09 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anne20
(Ideje: 06-09-2005 @ 07:20 pm)

Comment: Mesélj még nekünk!! Én biztosan olvaslak:))))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 06-09-2005 @ 07:27 pm)

Comment: Igazi napló.... Jó olvasni Téged... Írj, csak írj !! :))))))


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 06-09-2005 @ 07:51 pm)

Comment: hat ez valosagos CSODA!.. mjdenem olyan!.. de jobb, ha NEM hasonlitgatok, csak bamulatom fejezem ki Irantatok Tunderek!.. kik naplom 2.ik oldalan sorakoztok ( szivem csucske is ott van - piciben)..a az 1-so oldalt, tudjatok, ki tolti be! - ugye? csak rebegem, ( mint ven kecske ; mekegem) halam szavait... ismet megadatok nekem "pleasure" - met, hsz-etekkell... uvd es hozsanna! .. Ugye, Zsuzsanna - nincs koztetek!?


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 06-09-2005 @ 10:59 pm)

Comment: .....kitörölhetetlen emlék! Veled.. a Tiszaparton sétalva, kéz a kézben,,.....és álmodom róla, újra és újra.....................


Hozzászóló: veva
(Ideje: 06-09-2005 @ 11:26 pm)

Comment: Írj csak! Én is szívesen olvaslak! :)


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 06-11-2005 @ 01:06 am)

Comment: És aki nem tündér, de jól szórakozik, az hova álljon? :))


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 06-11-2005 @ 02:38 pm)

Comment: Koszonom ismetelten - Holgyeim - erkolcsi tamogatasukat.. Neked, Kerlac, valaszul ezt irom (es szorakozni kivansagodhoz melleklem az alabbi - szkallas? ) - viccet: a suliban az osztalyfonok szexualis felvilagositast tart a tizeeneves fiuosztalynak.. igy kezdi : Fiuk!..alljon ide a jobboldalamra, akinek mar volt dolga novel..(odaall egy par gyerek) ... Most , folytatja, alljanak a baloldalamra, akinek meg nincs ilyen tapasztalata!.. a maradekok - KIVEVE MORICKA! - odaall/.. es te, fiacskam , Moric? Tanar ur, kerem - en buzi vagyok! Akor te allj a hatam moge.. fiam! en, ezt neked Kerlac - csupan viccbol irom! tudod, tudom.. mindkettonktol, milyen tavol all ez a hajlam!.. de viccnek jo!?..nem?


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 06-12-2005 @ 01:23 pm)

Comment: Nem vagyok Tündér, de tudod, hogy tetszik a humorod, s írásaid. Írj, én olvasom.


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 06-12-2005 @ 01:58 pm)

Comment: koszonom csizi! baratom!.. es csak viccesen irom Neked! ( a csiiz - a mosolyogj, vigyorogj -on kivul sajtot is jelent s nekem a kedvencem a jo, erett 5 eves kanadai, forte cheddar sajt! ) .. igy ert kedves hsz-ed, hogy "szivesen olvaslak " .. tehat Te, szamomra egy kelemesen joizu sajt vagy!.. remelem ertekeled - e kisse talan sajtillatu hasonlatot !?


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds