[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 130
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 130


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Izomláz
Ideje:: 06-14-2005 @ 02:46 pm

A nemevés tegnap még jól ment,mert akkor még friss volt az elhatározás,de most már kopog a szemem, pedig annyi zöldet megettem hogy egy kecske is jóllakott volna. Ki kell találni valami nem túl bonyolult étket ami laktat is, és nem hízlal ,mert így csúnya kudarc lesz a vége. Terveim szerint max 3 hónapig kell senyvednem ,ami jobb lenne ha valamiféle életmód átalakulással is járna,mert még a végén két nap alatt visszaügyeskedem  az egész gyötrelmet, na, azt pedig igazán nem kéne.
Most érzem hogy velem van az erő , most sikerülni fog . A családom mondjuk nem ért velem egyet, szerintük nem jogos ez az egész fogyósdi ......Tegnap tornáztam egy kicsit . Többet terveztem be, de be kellett látnom hogy ami nem megy,az nem megy.:-( Mindegy . Bár nálam a mértékletesség idegen fogalom,de a szótáramba ezennel beírom ,szükség van rá ,legalábbis ha nem akarok lesérülni. Remélem a nevetés is fogyaszt ,emlékeim szerint viszont hízlal,vagy legalábbis ezt mondják róla ,szóval a tornázásos hadművelet többnyire ott ért véget. Előszőr Norbi duci tréningjét vettem célba, de kb tíz perc után úgy gondoltam hogy az túl könnyű Nekem .Aztán jött Béres Alexandra ,majd ment is ,mert az még túl nehéz . Claudiát és Rékát már meg se próbáltam , nem kell több kudarc. Nincs más hátra mint a jól utált felülések ,csak úgy, csak itt ,csak most . Megcsináltam vagy 20-at ,és máris izomembernek éreztem magam . Mivel itt elakadtam, ezért visszasunnyogtam Norbihoz és a ducikhoz ,kezdetnek talán ez is elég  lesz, és mikor végeztem velük,még felültem 20-szor.
Rég volt izomlázam,most van. Ennyitől. :-( 




Utoljára változtatva 06-14-2005 @ 02:49 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kritta
(Ideje: 06-14-2005 @ 10:16 pm)

Comment: Drága szimbolum! a nevetés fogyaszt, és az egyik legegészségesebb dolog a világon! May the Force be with you!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds