[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 135
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 135


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

megint egy vasárnap
Ideje:: 06-19-2005 @ 07:33 pm

Helló.

A mai nap is közeleg a végéhez szerencsére. Ma jó sokat röhögcséltem a kolléganQimmel, mégis úgy igazán megmondva a frankót: szar kedvem van.

Néha történnek vicces dolgok. Például 2 napja bejött hozzánk 2 vásárló, és negyed órán keresztül gyQzködtek, hogy márpedig nálunk kell lennie bambusz-tárolónak, mert a nQ barátnQje itt vette. Aztán nagy nehezen felhívták a nQnemq ismerQst, és kiderült, hogy nem bambusz-tárolót vett, hanem bambusz párolót. De azért vettek Qk is egyet.

Vannak viszont felháborító dolgok. Erre is mondjak példát? Oké. Van, hogy megkérdezik mondjuk egy szép kristályüvegrQl, hogy mi a rendeltetése. És ha azt mondom borosüveg, akkor nem veszik meg, de ha azt mondom pálinkás, akkor tök jó, mert pont arra van szükségük. No most mi ebben a felháborító? Nem mindegy milyen néven fut a cucc, ha épp megfelel egy célra? Mondjuk az már durva volt, mikor egy fószer el akart vinni 2 vázát pezsgQspohárnak....de azért szerintem ha valami megfelel a célnak, akkor tökmindegy mit mond rá az ember....

Mit is írjak még? Most olvastam, hogy robesz01 elment strandolni(nélkülem) és most valszleg tökre jól érzi magát. Ennek örülök, de azért szar érzés mindezt itthonról egyedül írkálni...vagy inkább szánalmas?

Na jó....olvasok egy kicsit, mert így sosem érek a végére a könyvnek, és az pedig azt jelenti, hogy sosem tudom elkezdeni a másikat....



Utoljára változtatva 06-19-2005 @ 07:33 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 06-21-2005 @ 12:01 pm)

Comment: Anyum papírboltban dolgozik,ott is elég sok elmebeteg vásárló van...Ja,és ők 9órában dolgoznak minimálbérért.Bár én annak is örülnék,ha egyáltalán lenne munkám.Na,minden jót,és írj tovább!:)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds