[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 251
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 252

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Wink.gif
A találkozó emlékei
-: veva
Ideje:: 06-26-2005 @ 11:47 pm


Találkoztunk szombaton.

Maradandó emlékekkel tértem haza.

Először is, egy kisebb (a csuklóm fölött) és egy majdnem tenyérnyi (a sípcsontom környékén) kék foltot szereztem, már a budapesti tartózkodásom legelején. Azaz akkor még nem volt kék, mert mostanra lett az.
Mindez a metrópótló busz ajándékaként számolható el.  
Bár kedvencem a kék szín, de lesz ez még zöld is, azt meg utálom!

Egyéb emlékeim azonban feledtetik a fizikai utóhatását (nemcsak kék, fáj is ez)!

Volt akiket már régen láttam, ezért örvendeztem nekik, mint Fata és Bogika (akinek, majd az egész családját megismertem :D ).
Sajnos Fatával csak egészen keveset beszélgettem - pedig szerettem volna.
Különben Bogika volt, aki megmentett ama bizonyos buszon néhány utastársam letarolásától, mert a teljes elvágódástól óvott meg a blúzomnál megragadva - visszarángatott a talponállásba! ;)
(Mi lenne velem, ha még innék is? 8))

Olyan is volt, aki már máskor is ígérte, s most el is jött, sőt nem is egyedül - Adamke a barátnőjével (kedves fiatal pár).

Vártam a találkozást Annéval(vel?) is, mert nagyon megérintett a folytatásokban közölt írása. Finom volt a káposztás pogácsája.

S nagyon reméltem, hogy eljön Kritta, mert rá kétszeresen is kíváncsi voltam (biztos ezért öregszem ennyire ;)). Már régebben felfigyeltem az egyéni ízű verseire, még a wiwen, s aztán átírt egy versemet (nagyon jól sikerült), akkor kezdtünk el levelezni, s utána szerencsére átjött a fullra is, megszínesítve az itteni palettát.
Eljött, kicsit talán meglepődött, remélem nem nagyon unatkozott közöttünk - én mindenképpen nagyon örültem neki (mint minden ifjú és nem ifjú) tehetségnek!  :D 
Mert ő még egy ifjú, nagy fantáziával megáldott fejlődő tehetség!  :D  Ebben biztos vagyok, jó a szemem hozzá!

Nagyon régen láttam már Admint és feleségét - itt Simi -, akit már első találkozásunk alkalmával teljesen a szívembe zártam.

Örültem Fényesi előadásának (amivel nem volt megelégedve, pedig jó volt!), Skorpió Shakespeare-szonettjeinek (meg a többinek), Káma előadásában Si versének, Kerlac előadásának, Csingi balladájának. Angyallány történetét végignevetgéltem, s nagyon jó volt a Szentivánéji álomból előadott részlet, amit Anne, Audrey és Fényesi adott elő.

Sok idő után megint találkozhattam Vigivel és Norvival is.

Nagyon jólesett ez a szombat délután!

 



Utoljára változtatva 06-26-2005 @ 11:47 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 06-27-2005 @ 12:31 am)

Comment: Elmeny lehetett, irigyellek erte ( persze a kek es kesobb zoldre valt foltokat nem irigylem!).. en is tervezem, mar regen.. elmegyek egyszer a talira! annak ellenere, hogy kulfoldon elek.. Pestet (50 evi ott elles utan ( a Jozsefvarosban) mint tenyeremet ismerem.---- koszonom, hogy olvashattam beszamolodat..


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 06-27-2005 @ 09:11 am)

Comment: Nagyon sajnálom, hogy nem mehettem,...de lakásfejujítás és a költözés, valamint nem utolsó sorban a NŐVÉRkedés, most megakadályozott,.....de legközelebb már remélem megint köztetek lehetek!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 06-27-2005 @ 02:11 pm)

Comment: A felsorolásból kimaradtak a Te nagyon szépés aranyos verseid is melyek igazán színfoltjai voltak a találkozónak. Én is nagyon élveztem minden pillanatát. Örülök, hogy újra ott voltam. :)))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds