[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 190
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 190


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Cying.gif
Csúnya hétfő...
Ideje:: 06-27-2005 @ 10:23 am

A hétvége csodálatos volt,életemben nem voltam még olyan boldog,mint ebben a pár napban.
Pénteken 6 körül értünk Bogácsra.Miután lepakoltunk,Norbival elmentünk bevásárolni,mert spagettit készített vacsira.Természetesen iszonyat finom lett,hiszen ő szakács és jól főz.Amíg a fiúk mosogattak,mi készülődtünk a kimenetelhez.Fél 10 körül értünk ki,és alig volt hely,sokan voltak, kb. 10 évestől 70 évesig. Ahogy ott álltunk,egy 10 perc múlva felszabadult egy asztal.Ők hárman boroztak,én őszilevet ittam.Norbi rájöhetett,hogy csalóka a bor,és nem kellett volna húzóra innia azt a pár poharat,mert csöppet nagyon kiütötte magát. Zsókának csak otthon az erkélyen ütött be,akkor dőlt belőle a hülyeség,én majd össze estem,úgy nevettem.Fél lábon állás versenyt rendeztek Norbival meg ilyenek.Voltak olyan beszólások,pl.Norbinak:a kocsinak glóriája van,Zsóka meg megy a tóra mosni,mert mosópor van benne,meg ilyenek.Olyan fél 2 felé készülődtünk aludni,Zsóka csak bedőlt az ágyba és aludt is,mi Norbival négy óra felé aludtunk el :))). Másnap délelőtt kifeküdtünk Zsókával napozni, szép színünk lett :). Ebéd után még a tóhoz is mentünk, Norbi kijött utánunk és ott elvoltunk egy ideig. Még délután is napoztunk,aztán 6 óra felé mentünk zuhanyozni sorban,mi Norbival együtt zuhanyoztunk fél órán keresztül,Gyuszi ránk is szólt,hogy kéne hagyni meleg vízet Zsókának is,de már késő volt,így csajszi várhatott egy órát még. fél kilenc körül érkeztek meg a többiek,Bandi,Szabina és Kiss Laci. Nem sokkal utána mentünk ki.Még kevesebb hely volt,mint előző nap,így csak legfennt találtunk helyet,de ott vmi pancsolt bor volt,mert mindenkinek nagyon beütött és reggel fejfájással ébredtek...Amíg haza nem értünk én is nevettem és jól éreztem magam.A tűzijáték csodálatos volt és csatlakoztak még hozzánk,Bandi haverja Matyi+a barátnője,Csilla.Valahol az "én" Csillám is kinnt volt,de sajna nem találkoztunk,csak Domán Gabival.Nemtom,mikor indultunk haza,azt tudom,hogy sok bor fogyott,a fiúk még egy-egy feles vodkát is ittak,meg visszafelé Bandi egyik haverjától Cherryt is kaptak. Egymástól elég rendesen leszakadva mentünk,csajok elől,pasik lemaradva. Én vártam meg mindenkit a kapuba és zártam mindent.Zsókát úgy kellett visszafogni,hogy ne menjen ki a tóra mosni.Na,otthon elszabadult a pokol, még ők ittak,zene bekapcs,kajálás,minden.Én meg ideges lettem,mert álmos is voltam,meg minden, kiültem az erkélyre és egymás után szívtam a cigiket.Először Zsóka jött ki,aztán Norbi.Egy idő után a zenét kikapcsolták,Bandiék felmentek aludni.Először Zsóka lett rosszul,lehányt az erkélyről.Én Norbit úgy szedtem fel az ágyból,hogy ne oda hányjon,kivittem a wcre,de ott bevágta a térdét,másnap nagyon fájlalta...Reggel én keltem fel harmadikként,Zsóka és Laci után,azttán jött ki Norbi,Gyuszi és Bandiék. Mindenkinek tudtam olyat mesélni,aminek nem nagyon örült, Norbira még egy kicsit haragudtam,de aztán kiengesztelődtem. A nap poénja az volt,hogy hajnalban eltette vki a kulcsot Zsóka elől és azt kerestük az egész házban, azt hittük,Bandi tette el vhová.Aztán meglett a pótkulcs,Bandiék elmentek,maradtunk négyen.Később Gyuszi felment pihenni,aztán jött le,kezében a farmerja,aminek a zsebében ott volt a kulcs :) . Délutánra nagy vihar lett,pár óráig esett az eső,meg fújt a szél,Norbit is hívta az anyja,hogy még ne induljunk el,mert Szihalmon jégeső van,meg minden.Mi még aludtunk egyet Norbival,aztán  fél 6 körül elkezdtünk pakolni,rendet rakni,kb.egy óra múlva indultunk el. Először Norbit vittük haza,aztán engem. Azóta nagyon szomorú vagyok, tegnap este nem tudtam elaludni,be kellett vennem egy altatót,különben végigbőgtem volna az estét.Most is sírás környékez.Az oka pedig egyértelmű:holnap látom utóljára Norbit,mert szerdán pakol,csütörötökön pedig utazik.De holnap egész nap kettesben lehetünk,miénk a nap.Most gondoltam igazán bele,hogy milyen szörnyű lesz nekem nélküle!!!Ráadásul azt álmodtam,hogy megcsaltam Palival,amíg nem volt itthon! Na,ez az,ami sosem történhet meg! Majd ha már nagyon hiányzik,kisírom magamat Zsóka vagy Csilla vállán és kész!Tudom,hogy rájuk számíthatok!
Na,ennyit a hétvégéről.

Csáó!Pussszzzeee!



Utoljára változtatva 06-27-2005 @ 10:23 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 06-28-2005 @ 11:59 am)

Comment: Szerintem az altató helyett inkább olvass, vagy írj ,vagy álmodozz Róla, vagy számold a bárányokat:-) Hiszen a nemelalvás okát nem tudod megszüntetni egy bogyóval.Nem igaz?:-)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds