[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 149
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 149


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


smile.gif
Szülinapi vendéglősdi
Ideje:: 07-04-2005 @ 09:15 am

Két másik fórumos barátnőmmel közös szülinapi ünneplésre készültünk. Ők májusban születtek, én júniusban. Végül július 2-ra sikerült összehozni az ünneplést.
Tanakodtunk, hol tartsuk eme remek eseményt. Találtunk egy olyan éttermet, ahol fix összeg befizetése mellett korlátlan a fogyasztás.
Ráadásként a szülinaposoknak a tortát ajándékba adja a vendéglő.
Nosza rajta, kapjunk az alkalmon!
Megrendeltem az asztalt, és nekiláttam ajándékokat "gyártani".

Délután kettőkor ott toporogtunk az étterem előtt. Még az eső sem rontotta kedvünket.
Mindannyiunk tetszését megnyerte a hely. Kellemes világítás, szép épület, hangulatosan kialakítva.
Először az ajándékozást ejtettük meg, mert a kíváncsiságunk nagyobb volt, mint az éhségünk.
Igazi kreatív szülinapi ajándékokat sorakoztattunk fel. Én kaptam egy szélcsengőt (amit egyik barátnőm sajátkezűleg öntött gipszből, és festett meg!), karkötőt a másik lánytól (szintén saját maga fűzte), könyvet kedvenc írónőmtől, DVD-t az egyik kedvenc színészemmel, egy kedves képeslapot a barátságról.
Festegettem nekik képeket, hűtőmágneseket. Egyiküket egy szép törölközővel is megleptem. És a csokoládé sem maradhatott ki az ajándéktasakból :)

Az italokat a pincér szolgálta fel, az ebédért magunk mentünk, többször fordulva.
Micsoda fenséges ízekkel és étkekkel találkoztunk! Előételnek különböző guszta saláták és sonkatekercs. Volt hortobágyi húsos palacsinta, pacalpörkölt, szarvassült, kacsacomb...
De ha mindez valakinek esetleg nem lenne elég, vagy másra vágyna, jókora halomban álltak a különböző nyers húsok és zöldségek, amit kívánság szerint grilleztek.
Na és a desszertek... Somlói galuska, tiramisu, Rákóczi túrós... Végignézni is sok volt, enni már nem bírtunk.

Javában beszélgettünk, amikor hirtelen lekapcsolták a lámpákat, és felhangzott Halász Judit Boldog születésnapot c. dala.
A félhomályban csak a tortákon meggyújtott csillagszórók világítottak... És a nyolc-tíz tortával egyszerre kezdtek rohangálni a pincérek.
Rögtön kiderült, hogy majdnem minden asztalnál születésnapot ünnepelnek...

A pincér hozzánk is eljutott a magunk tortájával, és megkérdezte: ki az ünnepelt.
Nevetve válaszoltunk, hogy mindhárman!
Gyorsan készítettünk pár fényképet, hogy maradandó legyen az élmény.

Bár fényképek nélkül is emlékezetes marad a szülinapi vendéglősdi...
Minden dícséretet és reklámot megérdemel az étterem, ahol ilyen profi a szervezés és hangulatossá tudnak tenni egy születésnapot.
Trófea Étterem a hely neve, és kettő is van belőle Budapesten.
Csak ajánlani tudom mindenkinek!


Utoljára változtatva 07-04-2005 @ 03:39 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 07-05-2005 @ 06:47 am)

Comment: Kedves Anne! Nagyon sok boldog Szülinapot kivánok Neked! Jó volt olvasni,hogy jó dolgok is történnek nálunk, hogy kellemessé tették a születésnapotokat. Mindig így legyen. Nekem jó élményt jelent a sorozatod olvasása,gondolatokat ébresztő. Tegnap megnéztem a hasonló témájú filmet "Pasik és csajok" és várom a fejleményeket a te elbeszélésedben. Köszönöm, hogy olvashatom. Szeretettel: Edit.


Hozzászóló: Anne20
(Ideje: 07-05-2005 @ 09:16 am)

Comment: Hűha, zavart okoztál bennem a neve(i)ddel, Julianna vagy Edit. De köszönöm a szülinapi jókívánságot! Lassan folytathatom a fejezetek felrakását... Örülök, hogy örömöt okozok vele.:)))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds