[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 237
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 237


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Köszönet - Nektek
-: Myra
Ideje:: 07-06-2005 @ 07:58 pm

Önhatalmúlag kineveztem saját életemben a mai napot a köszönet napjának. Szeretnék most pár sort írni Nektek, kedves Olvasók.

A régebbi Tagok talán emlékeznek arra, hogy tavaly a regisztrálásom után mennyire letört voltam. Magányos és szeretetre-éhes. Az első perctől kezdve odafigyelést, megértést kaptam Tőletek. Tisztán emlékszem az első napokra, hetekre. Először el sem hittem, hogy tényleg létezik ez a kis béke-sziget. Most már tudom, hogy igen. Sokan szeretettel fordultak, fordultatok felém, ismeretlenhez...
És szép lassan a sebek gyógyulni látszottak. Bíztatást is kaptam, a versírshoz is, az életkedvhez is, a nevetéshez is, egyszóval a pozitív dolgok felé tereltetek, sikerrel.

És most, mikor már lassan „régi” tagnak nevezhetem magam és sokan jöttetek újak, most ugyanúgy érzem a figyelmeteket. Nagyszerű érzés. Én is odafigyelek Rátok, olvasom írásaitokat és mosolygok a publikációim alá írt hozzászólásotokon, mert jólesnek a kedves szavak. Az más kérdés, hogy ki tudja mennyi tehetségem van (van-e egyáltalán) és mennyire vagyok fejlődőképes az irodalomban... De igyekeztem odafigyelni az építő kritikákra is, amiket ezúton is köszönök.

Igazából nincs szó, amivel pontosan kifejezhetném azt a köszönetet amit adni szeretnék, és erőt, amit Tőletek kaptam. Érzések élnek bennem, amiket nem igazán tudok megfogalmazni. Túl sok ahhoz... Összetartozás, odafigyelés, egymás lelkének rezdülése, meghallgatás, szeretet, önzetlenség, együtt sírni és nevetni...mind-mind csak kis részei az egésznek. Ami fontos.

Talán sokan ismeritek Garcia M. mára már híressé vált levelét, ebből csak pár gondolatot vennék kölcsön, így a végére. Megszívlelendő.

„ Mindig mondd azt, amit érzel és tedd azt, amit gondolsz. Ha tudnám, hogy ma látlak utoljára aludni, erősen átölelnélek, és imádkoznék az Úrhoz, hogy a lelked őre lehessek. Ha tudnám, hogy ezek az utolsó percek, hogy láthatlak, azt mondanám neked, "szeretlek", és nem tenném hozzá ostobán, hogy "hiszen tudod". Mindig van másnap, és az élet lehetőséget ad nekünk arra, hogy jóvátegyük a dolgokat, de ha tévedek, és csak a mai nap van nekünk, szeretném elmondani neked, mennyire szeretlek, és hogy sosem felejtelek el. Senkinek sem biztos a holnapja, sem öregnek, sem fiatalnak. Lehet, hogy ma látod utoljára azokat, akiket szeretsz. Ezért ne várj tovább, tedd meg ma, mert ha sosem jön el a holnap, sajnálni fogod azt a napot, amikor nem jutott időd egy mosolyra, egy ölelésre, egy csókra, és amikor túlságosan elfoglalt voltál ahhoz, hogy teljesíts egy utolsó kérést. Tartsd magad közelében azokat, akiket szeretsz, mondd a fülükbe, mennyire szükséged van rájuk, szeresd őket és bánj velük jól, jusson időd arra, hogy azt mondd nekik, "sajnálom", "bocsáss meg", "kérlek", "köszönöm" és mindazokat a szerelmes szavakat, amelyeket ismersz. Senki sem fog emlékezni rád a titkos gondolataidért. Kérj az Úrtól erőt és bölcsességet, hogy kifejezhesd őket. Mutasd ki barátaidnak és szeretteidnek, mennyire fontosak neked...”

Igyekeztem eszerint cselekedni.

Most egy kicsit gondolkoznom kell, elmerülni a saját kis világomban, elmélkedni arról, mi fontos és mi nem. Ha fáj az embernek valami, sokszor magába zárkózik. Ezt teszem most én is. Valami fáj. Valami iszonyúan fáj. Talán maga az élet. De nem felejtem el, hogy léteztek.

Szeretnék mindannyiótoknak nagyon kellemes és tartalmas napokat, heteket, hónapokat kívánni. És sok szép verset, novellát...egymás lelkéből ezeken keresztül tudunk egy kis erőt meríteni és gyönyörködni a visszatükröződő sorokban.

Egy csokor virág... Nektek. Sok szál, és szinte mind más színű. Hiszen ahányan vagyunk, mind különbözünk egy kicsit egymástól. De mégis van az a bizonyos összetartó erő.

Búcsúzni mindig nehéz. Épp ezért nem búcsúzok, remélem még találkozunk. Talán egy boldogabb korszakban. Valahol, valamikor. Sosem tudni...

 



Utoljára változtatva 07-06-2005 @ 08:17 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: veva
(Ideje: 07-06-2005 @ 08:24 pm)

Comment: Ha úgy érzed meg kell pihenni egy kicsit az itteni virtuális élettől, akkor kívánok Neked megerősödést, s persze remélem azt is tudod, hogy várunk vissza, ha kipihented Magad!


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 07-06-2005 @ 08:34 pm)

Comment: Jaj, Myra, ez a csokor legalább olyan szép, mint a lelked! Egészen meghatottál. És engedelmeddel az idézetedet viszem is tovább, hogy minél többen megismerjék ezeket a gondolatokat, mert nagyon-nagyon értékesek. Bárhová is mész, és bármennyi időre is, gyere vissza, mert hiányozni fogsz. Neti


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 07-06-2005 @ 08:39 pm)

Comment: Myra....most küldök egy ölelést,...s ha ugy érzed hogy szükséged ven egy bátoritó kézre, mindig megtalálod!


Hozzászóló: Vigi
(Ideje: 07-06-2005 @ 08:45 pm)

Comment: Nem búcsúzom! "Egy cseppnyi őszinte szeretet nemesebb tengernyi tudománynál." Assisi Szent Ferenc


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-06-2005 @ 09:20 pm)

Comment: Kedves Myra, nagyon fogsz innen hiányozni. De ha úgy érzed erre van szükséged, megértelek. Ha bármiben segíthetek az email címem tudod, bátran írj, bármikor. Ha csak egy kicsit beszélgetni lenne kedved akkor is nyugodtan.Érzem valami nagyon nagy, mély bánatod van, hidd el mindenen túl kell lenni. Az élet ilyen. De mindig jönnek azután szebb napok, még ha nem is hiszünk benne. Kívánom nagyon légy boldog, mert csodálatos lelkű teremtés vagy. Nem akarok búcsúzni, mert remélem inkább csak szabadság lesz és látlak még itt és olvashatlak. Szeretettel Angyaligirl.


Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 07-06-2005 @ 09:23 pm)

Comment: Jaj Myra, most úgy meglepődtem, hogy szavakat sem találok ... de ha ezt teszed, bizonyára jó okod van rá. Az Erő legyen Veled! Szeretettel: zizike :)


Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 07-06-2005 @ 09:23 pm)

Comment: Kedves Myra! Köszönjük a gyönyörű csokrot, a szép verseket, az értékes gondolatokat, a szereteted. Ha kipihented magad, feltétlenül visszavárunk. Szükségünk van egymásra itt is! Sok szeretettel: Edit.


Hozzászóló: mango
(Ideje: 07-06-2005 @ 09:36 pm)

Comment: ... jaj,Myra...Nagyon megleptél és nagyon sajnálom,ha bánatod van. Köszönjük a szép szavakat és a nem kevésbé szép virágot, - az idézet csodaszép...Olyan,mint a lelked. ...visszavárunk,Myra. Nem is búcsúzom igazán... Csak így, ilyen egyszerűen: sok-sok sikert, békességet a szívedben és újult erőt a visszatéréshez.Reméljük, nagyon hamar... Minden jót, ölellek szeretettel mango


Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 07-07-2005 @ 06:29 am)

Comment: Lehet, hogy tévedtem, még nem tudom, de csupa jót Neked!


Hozzászóló: Nefelejccss
(Ideje: 07-07-2005 @ 07:11 am)

Comment: Drága Myra! Én sosem szoktam az állomáson kikisérni a vonatig azt, akit szeretek, és integetni, míg a láthatáron van. Nem tudok, és nem akarok búcsúzni, az elválás helyett az utolsó együttlét pillanatait őrzöm meg magamban. Te a szívemben élsz, és ott is maradsz örökre, nem kísérlek hát ki,hisz itt maradsz velem.. Bennem élnek a verseid, a privi leveleid, bennem élsz te így látatlanul, mégis jó ismerősként, barátként. Sok szeretettel ölellek: Nefi


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 07-07-2005 @ 07:21 am)

Comment: Búcsúzni nehéz, néha kell, de soha nem örökre. Köszönöm a blogot. E ti auguro tante belle cose nella vita! Con affetto: Luna


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 07-07-2005 @ 09:42 am)

Comment: Ha úgy érzed: nem maradhatsz, menj. Csak tudd: nem felejtünk és visszavárunk.


Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 07-07-2005 @ 10:47 am)

Comment: Tudd, hogy hiányozni fogsz...ezért visszavárunk! Ne felejtsd, hogy van egy csapat ahol szeretnek...


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 07-07-2005 @ 11:27 am)

Comment: Azt hiszem itt helyévaló a láthatatlan kötelék szó ,ami összeköt minket mert van bennünk valami közös ,valami amiért itt vagyunk és nem máshol. Myra! Minden jót kívánok ,és remélem valahol, valamikor tényleg találkozunk.....


Hozzászóló: Anne20
(Ideje: 07-07-2005 @ 12:30 pm)

Comment: Kedves Myra! Köszönjük kedves szavaidat. Nem búcsúzom én sem, ha úgy érzed, menned kell, menj. De mi mindig visszavárunk:)))))


Hozzászóló: Myra
(Ideje: 07-07-2005 @ 06:53 pm)

Comment: Megható az áradó szeretet, amit kaptam, kapok. Csak egy kis idő kell, míg összerakom újra az életem darabjait egy egésszé. Nem célom, hogy napokig-hetekig siránkozzak itt, bár tudom, sokan meghallgatnátok... ezért inkább akkor térek vissza, mikor lelkileg újra erős(ebb) leszek, és mikor már látom valahol azt a fényt pislákolni. A full tényleg egy nagy család, most is bebizonyosodott. Nagyon KÖSZÖNÖM Nektek.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds