[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 269
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 269


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


blush.gif
Veteránbakfis
Ideje:: 07-06-2005 @ 08:36 pm

Furcsa. Időről időre rámjön a nyavalyoghatnék: hogy megöregedtem, alig pár hónap, és a negyedik X-et taposom, te jó ég, vége az életemnek, blablablabla... Időnként úgy érzem magam, mint valami veteránbakfis (egy barátnőmtől nyúltam le ezt a szöveget, de azt mondta, nem kopirájtos): a szemem körül szaporodnak a ráncok, lapos hasam már a múlté, és a farmer se úgy áll a derekamon, mint régen - de a lelkem és a szívem épp olyan, mint 18-20 évesen. Még jó, hogy hiszek a lélekvándorlásban, jobb arra gondolni, hogy majdan egy csinos-feszes kis lélek száll át valakibe, nem valami löttyedt öregasszony ütött-kopott lelke :)
Aztán vannak napok, mint például a mai, amikor értékelem a saját koromat. Mikor szeretem magam. A jelenemet. Azt, hogy meg kell érni egy bizonyos kort, hogy észrevegyük magunk körül a világot, hogy egy-egy órának, egy mosolynak, egy vonuló felhőnek is jelentőséget tudjunk tulajdonítani. Sosem hittem volna például (pösti lány lévén), hogy akkora örömmel fogom túrni a kertemet. Igaz, azt se hittem, hogy valaha kertem lesz, de hát, „jó az isten, jót ád”, s lett. Nyögjük is vagy 20 évig még, de a szomszéd se sajnálkozik ezen, ő is nyögi a magáét. Tehát el kellett jutnom idáig korban és javakban, hogy megtudjam magamról, hogy én, az angyalföldi leányzó – akinek az apukája is csak kankalinnak hívja az összes virágot –, ültetek, öntözök, becézgetek, aggodalmaskodok, majd ugyanezt fordítva. S ha a virágokon túlvagyok, megnézem a még zöld, iciripiciri paradicsomokat, amik nekem ízesednek, nekem szagosodnak igazivá, nem holmi üvegházi kínjában elpirult zöldségekké. Úgy járok-kelek az aprócska veteményesemben, mint gondos asszonyka, pedig akárki megmondja, nem vagyok egy tüsténkedő asszonyféle. Csak megtaláltam a rácsodálkozás, az alkotás örömét magamban, mint pár éve a verseket. Nem hiszem, hogy ezek úgy lettek bennem. Szerintem ott voltak, arra várva, hogy megérdemeljem ezt az élményt. Ültetek vagy írok – egy a lényeg, úgy hozok létre valamit, hogy abban örömömet lelem. S ha a paradicsom leve lecsorog a kisfiam állán, ugyanúgy fogok neki örülni, mint mikor tetszik, amit írok. Mert jó adni magamból valamit. Amíg lehet. Hisz oly' rövid az élet, és mi veteránbakfisok úgy szeretünk nyavalyogni :)

 

2005. június 4.



Utoljára változtatva 07-07-2005 @ 12:53 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: zseka
(Ideje: 07-07-2005 @ 08:30 am)

Comment: Még a veteránnál is öregebb bakfisként, sok szeretettel üdvözöllek, úgy is, mint volt kert-tulajdonos. Mindkét gondolatmeneted megértem:) Kívánom, hogy sokáig őrizgesd magadban a 18-20 éves bakfist, és sok-sok örömet szerezzen Neked a kertecskéd:) Mellesleg, a lélekápolásra nagyon jó az írás is,...ne hagyd abba:)


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 07-07-2005 @ 09:07 am)

Comment: Nagyon tetszik az élethez való hozzáállásod,bárcsak idősebb koromban én is így éreznék!!! De sajnos én már megint csak "nyelem a békát"...Azért hidd el,a 19 évesek is tudnak eleget panaszkodni,és nem azért,mert nem jó a sminke,vagy elhagyta a fiúja,hanem,mert kikerült a való életbe,felnőtté kell válnia,hogy boldogulni tudjon... Sok szerencsét neked továbbra is az életben,a kertgondozásban és versírásban!!!


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 07-07-2005 @ 10:17 am)

Comment: Zseka, regina, mindkettőtöknek köszönöm, hogy elolvastátok a nyavalygásomat :)


Hozzászóló: hori
(Ideje: 07-07-2005 @ 12:45 pm)

Comment: Kedves Netelka új oldaláról mutatkozik be. (Na jó! Azért már sejtettem valamit.) Mellesleg én is jobban szeretem a saját termést, mint a melegágyit. És írj többet, mindannyiunk örömére! (hori)


Hozzászóló: csingi
(Ideje: 07-07-2005 @ 12:58 pm)

Comment: Neti, nagyon egyetértek veled, lévén magasabb évjáratú nálad, de pontosan tudom miről írsz. Főleg arról a bennlakó fiatalról.... meg arról, hogy bizony az aszu minőséget jelent. :)))


Hozzászóló: veva
(Ideje: 07-07-2005 @ 05:26 pm)

Comment: Hihh! Nagyon tetszett! Egyetértek - bár kertem nincs, de azt hiszem ez bármire átváltható. ;) Mááás: én falun nőttem fel, viszont nagyon kevés virág nevét vagyok képes megjegyezni. Így aztán többnyire kankarétáknak becézem őket! :))


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 07-07-2005 @ 07:13 pm)

Comment: Rendben, hori, míg van miről, írni fogok :) És már pirul a paradicsom, éljen! :)) Kösz, Csingi, ezt az aszút különösen :)) Veva, ez a kankaréta jobb a kankalinnál, majd elmesélem apukámnak :))) Köszönöm!


Hozzászóló: sayuri
(Ideje: 06-02-2006 @ 07:59 pm)

Comment: Netti!Boldogsággal telt meg a szívem soraidat olvasva !Nagyon jó érzés ,hogy még nem halt ki a világból az emberség a másokhoz való kedves sorok írása,boldogságod megosztása.Csodás a mai estém 4Neked hála.Pussz


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds