[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 220
Tag: 3
Rejtve: 0
Összesen: 223

Jelen:
Tagi infók Anna1955 Küldhetsz neki privát üzenetet Anna1955 Anna1955
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy
Tagi infók winner Küldhetsz neki privát üzenetet winner winner


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Confused.gif
Jobban vagyok...
Ideje:: 07-08-2005 @ 09:25 am

Tegnap nagyon kiborultam.Órákig nem bírtam abbahagyni a sírást.Annyira elborult az agyam,hogy hülyeséget csináltam...Nem kell nagyon rosszra gondolni!Nem tettem kárt senkiben,semmiben."Csak" elvettem a számlákra félretett pénzből,hogy feltöltőkártyát vegyek...Anyum nagyon fog érte haragudni.Az a gond,hogy nem először csináltam ilyet,de mindig csak abban a végső esetben,amikor nem láttam más kiutat...Jó,vannak nálam rosszabbak is,akik a szüleik számlájáról "lopnak" 10ezreket,én meg pár ezret vettem el csak.És már iszonyat régen csináltam ilyet.Nagyon régen!
Annyi hülyeséget csináltam életemben.Félek,már nem fogok tudni megváltozni,pedig annyira szeretnék!Néha azzal vígasztalom magam,hogy én legalább nem drogra költöm a pénzem,és még az átkozott cigire sem vettem még el soha pénzt.De akkor is tudom,hogy hibát követtem el.Viszont annyira hiányzott már Norbi,hogy nem bírtam ki,hogy ne írjak neki sms-t,és apám nem adta oda a telefonját...
Amúgy Norbi azt írta,hogy tegnap feladott nekem egy levelt és írjak sms-t,ha megkaptam. Nem kívánom senkinek azt a lelkiismeret-furdalást,amit most érzek!Igaz,úgy terveztem,ha anyarákérdez,megmondom,hogy én voltam,de tudom,hogy nagyon le fog szidni.Persze,jó kifogás,ha azt mondom:ha lenne munkám,nem tettem volna,vagy ha öcsém hülyesége miatt(miszerint apa telefonjáról 2ezer ftért telefonált) nem engem bűntetne...Meg én erre a pénzre számítottam volna búcsúkor,de hát kedves mamám és keresztanyám ebből a szempontból olyan,mint anyám:nincs pénz semmire...Jó vicc!
Na,mindegy.Ezen kívül már jól vagyok.Tegnap kisírtam magam,mostmár jobban vagyok.Hú,tegnap chaten talákoztam "kedves" volt barátommal,Ádámmal.A haverjánál,Cocánál volt netezni.Neki is leírtam,hogy hiányzik Norbi.Azt hitte,szakítottunk :). Aztán úgy búcsúzott el,hogy megyek Bogihoz,mert ő nincs németben...Mekkora mocsok!De már nem tudtam visszaírni,mert ki is lépett egyből.Biztos érezte,hogy ezért megharagszok.Ma este ec-ben lesznek /eclipse-internetes izé,nemtommi :),terem/,azt írta,hogy ha tudok,legyek fenn chaten,mert ő egész este lesz.Írtam neki,hogy csak akkor leszek,ha nem megyünk ki Zsókával,de úgy néz ki,jön este Zsóka,szóval nem leszek chaten...
Nem is baj!
Jajjj,már megint Palival álmodtam!Most nem smároltam vele,de elég jóban voltunk...Iszonyat zavaros álom volt...Miért nem álmodok Norbival???Pedig ébredéskor ő az első,lefekvéskor az utolsó gondolatom!Talán egy kicsit azt bánom még mindig,hogy nem tisztáztam a dolgokat Palival,és most ugye amúgy is lelkiismeretfurdalásom van,és biztos emiatt hozta elő a tudatalattim.
Amúgy szerdán jósoltam magamnak tarot-kártyából.A lényege az lett,hogy az életem,a sorsom,csak az én döntésemtől függ,hogy jó vagy rossz lesz-e.Van benne valami!És az is tőlem függ,hogy Norbival a 3hónap távollét után is együtt leszünk-e.Ha a szívemre hallgatok,akkor biztosan,mert őt szeretem és mást nem,nem is kell nekem más,de az eszem szerint nehéz kibírni ennyi időt egymás közelsége,ölelés és csókok nélkül.
Hát,nehezen bírom,de ha elég erős leszek,akkor sikerülhet!És október 1-jén nagyot ugrok Norbi nyakába!!! :)))
Jövő héten pedig meglátogatom "anyósomékat",megyünk Zsókával discoba,és előtte benézek hozzájuk,mert megígértem.
Na,mára kipanaszkodtam magam,és leírtam,ami foglalkoztat.Megyek is!
Legyetek (legalább ti) jók!!!Csáó!!!Pusszzzeee!!!


Utoljára változtatva 07-08-2005 @ 09:25 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anne20
(Ideje: 07-08-2005 @ 10:53 am)

Comment: Hát, ejnye-ejnye. Tényleg rosszat tettél, remélem, a szüleid megbocsátják.:)) Bár egy sms erejéig én kölcsönadnám gyerkőcömnek a telefonom. REmélem, megoldódnak pasigondjaid is:))))) Sok sikert hozzájuk:)))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds