[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 68
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 68


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


blush.gif
Hahó Hód!
Ideje:: 07-09-2005 @ 09:29 am

Tegnap voltunk kinnt Gyuszival és Zsókával.Addig minden oké volt,amíg a Bayor-ban voltunk,Tomsics jól megnevettetett minket,ettünk finom bográcsban fött krumplis tésztát,jókat beszélgettünk.Aztán 10 után átmentünk a Szalonba.Gyuszi bement hozni nekünk inni.Már akkor gyanúsan sokáig bennt maradt.Aztán kijött azzal,hogy bennt van egy ismerőse,megy vissza hozzá beszélgetni.Zsóka egyből elkezdte kérdezgetni,hogy ki az,hogy ő nem is tudhat róla.Végül kiszedte Gyusziból,hogy az a csaj,akire egy évig hajtott és a csajon múlt a dolog,de Gyuszi nagyon szerette...Hát,itt Zsóka kiakadt,hogy a srác minek megy beszélgetni vele,meg miért nem lehetett egyből megmondani.Aztán annyira bepöccent,hogy amikor bement Gyuszi,mi elmentünk sétálni.Elnéztünk a Bayorhoz,hátha ott van Kiss Laci,de nem volt.Utána kiültünk a főtérre,találtam az úton 500ftot :) .Elszívtunk pár cigit,aztán mentünk a Bayorba wc-zni.Onnan elnéztünk még a Szalonhoz,Gyuszi sehol,irány a Piac.Persze Ádámék pont ott voltak.Ádám,mikor meglátott,bevágott egy pofát,olyan "mit keres ez itt"-et.Mindenkinek köszöntem.Döme Vaskó hugával jár,neki is adtam puszit.Kada rákérdezett,hogy miért vagyok úgy elveszve,meg miért járok a Mámorba,azt hitte félek a Piacba menni.Mondtam neki,hogy nem félek,miért kéne?Talán nem láttok szívesen?
Azt mondta,én mindig szívesen látott vagyok...Zsefjó még Tiszaújvárosról kérdezgetett,megköszönte,hogy hazakísértem,meg mondta,hogy még felfelé menet a koliba legurult a lépcsőn :) .Zsóka amúgy ott megadta a számát egy csávónak,de már 2 perccel utána megbánta.
Aztán mentünk egy kört mindenfelé,az Sztkval szembe jukadtunk ki.Úgy döntöttünk,hogy mostmár hazamegyünk,de arra jött Attila(aki egyszer le akart szorítani minket az útról,mert Zsóka nem járt vele),megállított minket.Én "megmenekültem",mert arra jött Pázmándi Jani,és vele dumáltam egy jót.Ja,amúgy úgy tűnt,Ádámot otthagyta Bogi is,mert nagyon be volt baszva,a nője sehol és levágatta a szakállát(amit Bogi szeretett).De amúgy haragszok Ádámra.Tegnap előtt chaten nagyon szemét volt,amikor azt írta búcsúzáskor:"megyek Bogihoz,mert ő nincs Németben".Egyből ki is lépett,tudta,hogy megharagszok érte.Pont előtte írtam neki,hogy szomorú vagyok,mert nincs itt Norbi és,hogy nemrég sírtam,erre ő...Hát,vagy nagyon megváltozott,vagy félreismertem.Inkább az utóbbi,asszem!
Na,amúgy a történet vége az lett,hogy Gyuszival a lépcsőházunk előtt találkoztunk,mert már otthon volt addigra (hajnali fél 1),én feljöttem,ők meg elmentek beszélgetni.Ma megyek Zsókához 1órára,majd biztos mesél,hogy mi volt.
Ma reggel meg,ahogy bekapcsoltam a telefonomat,kaptam egy sms-t Norbitól.
"09.07.05. 02:47:<<Szia kicsim!Tudom késő van,de muszáj voltam leírni,hogy mennyire hiányzol és,hogy mennyire szeretlek!Most végeztem a melóval!Hiányzol nagyon!Jó éjt kicsim!>>"Hát nem édi?Egyből megint elsírtam magam,de ez most nyugodtabb sírás volt,ilyen "Te is hiányzol" sírás.
Jajj,tegnap sógorommal,meg egy volt oszt.társammal is chateltem.Krisz éppen csajt keresett,elkezdi,hogy ne mondjam meg az anyjának,hogy netezett :) .
Alig várom a jövő hetet.Megkapom Norbi levelét,megyünk Szihalomra bulizni,vááááá,tök jó lesz!
Amúgy anya még nem vette észre a pénz hiányát.Tudom,ez egy időzített bomba.Rossz várni,hogy mikor robban fel,de már annyira nem érdekel.
Na,megyek én!Pussszzzeee!!!!


Utoljára változtatva 07-09-2005 @ 09:29 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds