[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 245
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 245


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Az ember, akit nem érzékel a fotocella
Ideje:: 07-09-2005 @ 01:46 pm

A bevásárló központ olyan, mint a többi a városban. Üveg, beton, szökőkút, butikokból kitüremkedő zene, műkörmök, drága cigaretta füst a kávézóban, figyelő zsebesek, tohonya biztonsági őr, százalékos papírfelhők, áttetsző anyagokban feszülő női csípők, kirajzolódó alsónemű ívekkel. Minden működik. A fagylaltos lány csuklóján megcsörren a tucatnyi karkötő, ahogy gombócot helyez a tölcsérbe, a játékautó fényszórója barátságosan villog, a számlakígyók csomót formálnak az elhízott pénztárosnők lábainál. Az emberek is működnek. Tűsarkon ágaskodik a semmittevés, gyermekarcról álom pislog, öregasszonyt kiskocsi görbít, tar fejeken megcsillan a neonfény. A mozgólépcsők szünet nélkül hordozzák a lelkeket, kerekei közé időtlen por száll.
    Abban az emberben sem volt semmi különös. Látszólag. Barna nadrágjához halványzöld inget húzott, feltűrve majd könyékig az ujját, szandálja egyik csatja meglazulva himbálózott. Egyik kezében közértes tasakot szorongatott csupa üres műanyagflakonnal megpakolva, őszülő haja zsírosan lógott a szemébe. A fotocellás ajtó utca felöli oldalához közelített, majd megállt. Az ajtó nem nyílt. Ácsorgott pár pillanatig, hátrább lépett, előre, de nem történt semmi. Egy kicsit előrehajolt, karjával kaszáló mozdulatot tett, az ajtó megnyílt, majd ismét gyorsan összecsukódott. Újra a karjával hadonászott egyet, inge kilazult a nadrágból, a flakonok összeütődtek, egy szerelmes pár csókolózott, mobiltelefon feleselt. Az ajtó nyílt, de mire belépett volna, szinte az orra előtt összezáródott. Akkor az ember a lábai közé fogva a szatyrot, egy kést vett elő hátsó zsebéből, letépte az inge ujját, és szakszerű mozdulattal levágta a bal karját tőből. A vér elöntötte az ajtó előtti teret, egyre magasabbra emelkedett, az emberek megemelték táskáikat, az apró gyermekeket ölbe kapták, egy fiatal nő megemelte szoknyáját, pompás fenekén egy hal tetoválás remegett, suhancok hanyagul köpködték a napraforgómag héját. Az ember, levágott bal karját az ajtó felé dobta, az megnyílt, vére beáradt, eggyé vált a parfümök illatával, a gyorsbüfé ízeivel, a mosdók bűzével, míg végül virágok földje mind beitta azt, a növények fogakat növesztettek, és felfaltak minden élőt.

Az ember odaállt az üvegvisszaváltó pultjához, és várt türelemmel, hogy észrevegyék.



Utoljára változtatva 07-09-2005 @ 01:46 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 07-09-2005 @ 03:27 pm)

Comment: Ez nagyon jó!


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 07-09-2005 @ 03:31 pm)

Comment: Ha szivét most a pultra tenné,....akkor sem vennék talán észre.........ja akkor meg már mit ér........


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-09-2005 @ 03:45 pm)

Comment: Istenem, fantasztikus. Ahogy érzékelteted az érzéketlenséget. Ahogy érezni a magányt a tömegben. Ahogy már megtanultunk elnézni minden szerencsétlen mellett, hogy ne kelljen még elnyomnunk se a lelkiismeretünket.... Jó volt olvasni Téged. :)


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 07-09-2005 @ 03:51 pm)

Comment: ahogy (zsenialis, de valos meglatasoddal ) itt irod Fenyesi!.. telejesen ilyen egy mai bevasarlokozopont!.. en is igy erzem magam benene!.. garatuala! nagyszeru blogodhoz!


Hozzászóló: fenyesi
(Ideje: 07-09-2005 @ 04:18 pm)

Comment: Igazán kellemesen érint olvasói érdeklődésetek! Megjegyzem, nekem tegnap alig akart kinyílni az az ajtó. Pontosabban csak akkor nyílt, amikor már előtte álltam közvetlenül. A karom a helyén. üdv. fényesi


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 07-09-2005 @ 04:25 pm)

Comment: Megrázó, fantasztikus írás. És furcsa módon elszégyelltem magam tőle... mintha ott lettem volna a sok bámész között...


Hozzászóló: fenyesi
(Ideje: 07-09-2005 @ 04:39 pm)

Comment: Nem is tudom! Nincs miért szégyenkezni. Pontosabban miért vagyunk nyitottabbak (segítőbb szándékuak) egy várandós anyával szemben. Hiszen ez is, az is (csak) egy más állapot! Vagy?


Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 07-09-2005 @ 06:08 pm)

Comment: Érzéketlen lett a világ. A világ? nem! az emberek... sajnos. Fantasztikusan írtad le. :) zizike


Hozzászóló: veva
(Ideje: 07-10-2005 @ 11:35 pm)

Comment: A fotocella, az még hagyján - de van amikor az emberek...


Hozzászóló: Babsi
(Ideje: 07-13-2005 @ 02:35 pm)

Comment: Már az elején éreztem, hogy lesz benne valami csavar, valami meghökkentő....de erre nem számítottam. Egy megdöbbentően jó és kissé naturalisztikus korrajzot olvashatunk.... Szép volt Apu, csak így tovább!!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds