[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 230
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 230


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Uneasy.gif
megint "ujabb!" ez komoly!
Ideje:: 07-20-2005 @ 03:45 pm

nem "locsogos" ( de meg mindig ekezetek nelkuli...)

kanadai viselkedes a tema - mashol is van "viselkedjunk, kerem!" figyelemkeltes ..es itt mas a hozzaallas, mert ahogy Ady irta : "mas ember, maskepp el, mas nala a baj.. fejen maskepp tapad a haj!"  ( vagy valahogy igy irta Ady)

A "Kanadai" nyugodt termeszetu - mint majdnem minden sorivo nacio - de egyetlen dologba belehergeli magat! ( mint  otthon, Nalatok az "Osztrak sogor" kerdese, itt a szomszed nagyhatalom az USA.. b..antja csoruket!..ha arra fordul tekintetuk, szemukl verben forog!.. uvoltik : "En kanadai vagyok, nem President ulteti agymba hulye ideait... nekem Prime-miniszterem van es mindig kanadai sort iszom!.. ( ami szerinte a legjobb a vilagon... velmenyem szerint, mint a lopisi!.. de ez maradjon koztunk!..jo?) ---------------

Most a legujabb, ami fut, a homoszexualisok legelizalt hazassagkotese van a porondon! es a jelenlegi ( Liberalis Kormany) visszadobta a labdat a Provicoknak es kinyilatkozta : "En ebbol nem kerek, nem en fogom eldonteni hogy a buzik es lesbienek  hogyan akarnak ugy tenni, mintha csinalnak gyereket!.. a Provinc maga dontse ezt el, lesz e elfogadott torveny erre.. szoval cselekedjen a Provinc salyat hataskoruleg!  es dixi!

Kerdezhetitek, mi koze ennek az USA ellenesseghez?   hat megmagyarazom: az egesz dolog Bush ( a Prezident!) elleni bleem. mivel Bush kijelentette, lesz meg szomoru Kanada a homoszexualisok partolasa miatt! ( O ugynis, nem mnt Clinton, nem szereti az "ilyeneket" ..hat ez izles kerdese!.. bevallom en sem ertem, hogy lehet, hogy pl. valaki kivan "simogatni" egy szooros ferfifeneket egy csodas noi micsoda helyett!! .. en nem haborgatom oket, ha bekeben hagynak!...   de vallom, mint a tortenelem tanulsaga mutatja, Roma hatalma leomlott, amikor a homoszexualitas mindnnapiva valt! 

Latjatok! ekezet nelkuli betukkel is irok komoly temaban, komoly dolgokrol.. csupan  olvasnotok kell, ha akrjatok tudni velemenyemet (mint Kandai).. bar hajam!? ..hat az mar nem nagyon "tapad" .. erosen kopasz kinezetu fejem.. de ez nem tartozik ide!
 



Utoljára változtatva 07-20-2005 @ 03:45 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-20-2005 @ 05:42 pm)

Comment: Nehéz kérdést feszegetsz kedves Szkallas. Mostanában arról olvastam, hogy ez a más állapot nem megváltoztatható csak úgy, akarattal. Tehát valami születési másság áll a háttérbe és mint semmi ilyent aki benne van nem tehet ellene. Szerintem minden embernek joga eldönteni, kivel bújik ágyba. Természetesen csak és kizárólagosan felnőtt emberekről beszélek, saját akaratúlag. Én minden jogot biztosítanék nekik, amit a vegyes pároknak, mert diszkriminációnak tartom az alapján megítélni egy embert, hogy milyen a szexuális élete. Ha valakinek nincs ilyen problémája, abból biztos nem lesz homoszexuális, tehát veszély ez senkire nem jelent, had éljék az életüket, mint minden más ember. Az igazság mindig relatív, attól függ ki és honnan nézi.... Jó hogy szóba került ez a téma is. :)))


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 07-20-2005 @ 06:40 pm)

Comment: alapvetoen - egeytertek az altalad emlitettekkell De! van itt egy de, ami nem elhanyagolhato!.. igazad van, hogy MINDENKINEK joga ahhoz .. amirol beszelunk, azonban, mivel genjeik altal moderalt termeszetuk, jellemuk - nagyon sok igen nagy tehetseg van soraik kozott ( soroljam?..Csajkovszkij, Cocteau a Magyar Ferencsik...) tehetsegukkel, befolyasukkal kimagasloak.. es itt Eszakamerikaban. egyre jobban terjed a az altaluk torteno koveteles > mi kulonleges emberek vagyunk, nekunk tobb lehetoseget kell kapnunk donteni eletvitelrol! --------- ez a demokracia felulbiralasa, a kisebbseg uralkodni akarasa a tobbseg felett! Ezt is meg kell gondolni, az ervek es ellenervek folyaman.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-20-2005 @ 11:13 pm)

Comment: Egyetértek veled. Nagyon is figyelembe kell vegyék a többség jó izlés iránti igényét, és életvitelüket ne nyílvánosan gyakorolják. Értem ez alatt, nem kívánatos a nyílvános helyen történő gyengédség kimutatása egymás iránt. Ezt hagyják a hálószobájukba. Bár az ilyen intimitást, mint csókolózás stb. én a vegyes pároknál sem szeretem ha mindenki szeme láttára csinálják. Nem egy kisebb futó csókra gondolok természetesen.


Hozzászóló: zanzaa
(Ideje: 07-21-2005 @ 08:39 am)

Comment: Én nem tudom, mi a jobb: ha hagyják, hogy azt csináljanak, amit akarnak vagy nem hagyják? Ha szabályozzák vagy, ha nem? Régebben betegségnek tartottam az azonosneműekhez való vonzódást, ma már nem is nagyon gondolkozom rajta - rajtuk. Tőlem elférnek és azt csinálnak, amit akarnak.


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 07-21-2005 @ 03:39 pm)

Comment: amirol itt, most nyuigodttan beszelunk - befolyast nem engedve, igy lehet targylagos velemenyt alakitani, azonban nekem csunya "kalandom" akadt - apesti "Ejjel-nappal" kozertben ittam egy kavet, ott figyelt ram egy ilyen ferfi.. tavozasom utan kovetett.. (apolatlan, gusztustalan alak volt) es annak ellenere, hogy felesegemml voltam, ezzel O nem torodve ajanlatokat tett! begozolve jott utanam az utcan es mindent ajanlott! en eloszor gyorsitva lepteimet, hogy csak lemarad gondoltam de nem hagyta abba, igy undorodva fordultam feleje es kialtva mondtam : ha el nem tunik, baja esik!.. fenyegettem!..erre nagynehezen lekopott!.. de bennem az utalat erzese maradt,, meg hosszu ideig


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds