[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 158
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 158


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Szédelgek :)
Ideje:: 07-21-2005 @ 12:13 pm

Nem, nem házasság. Ami nincs, abban nem is lehet szédelegni. :) Állásszédelgek. Csöpp bűntudattal. Minden porcikám ott akarja hagyni a munkahelyem, de hogy merészeljem én ezt bejelenetni? Mert a főnök mégis csak jót tett velem akkor, megszabadított az előző (finoman szólva birka) főnökömtől, mondjuk hogy neki köszönhetek pár nagyon kedves ismerőst, meg persze az anyagiak sem utolsók, de mégis. Elég volt. Elég, hogy a szemébe kell jópofizni annak aki a hátam mögött keresztbe tesz, hogy meghallgatnak, de nem hallanak meg, hogy rossz felkelni reggelente, mert már megint be kell menni. Szóval szédelgek. Bár az új helytől is elrettentettek rendesen. Hogy fiatal vagyok még, hogy azt idegileg bírjam. Nem is írtam, tanárkodni készülök. :) Remélem tényleg fogok is. Még két és fél óra, és jelenésem van az igazgató előtt. Pesszimista lévén már most összetörtem kicsit, hogy nem fognak felvenni. Azt se tudom, hogy igazán tanárnak való lennék e, de a lelkesedés maximálisan (talán túlságosan is:) )megvan, aztán majd kiderül, hogy tanárnak születtem e vagy sem. Kezeket, lábakat, meg amit lehet keresztbe, szédelgésre fel! :)


Utoljára változtatva 07-21-2005 @ 12:13 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: chick
(Ideje: 07-21-2005 @ 12:41 pm)

Comment: szerintem, ha a lelkesedés megvan, más nem is kell ahhoz, hogy jó tanár legyél... nem tudom mennyire vagy fiatal, én 22 évesen kezdtem a tanári pályát, most 23 vagyok, s a világon semmiért sem adnám fel... ok, a kölkök nem egy leányálom... de annál nagyobb sikerélmény nem létezik, mint amikor egy egész osztály érdeklődik a tantárgyad iránt, mert egyszerűen a személyiségeddel és módszereiddel megszeretteted velük az anyagot... mit fogsz leadni? és milyen korosztálynak? én nagyon szoritok neked, hiszen hiány az nagyon van, jófej tanárokban, gondolom a határnak azon az oldalán is...:))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-22-2005 @ 12:16 pm)

Comment: Nagyon kevés lelkes tanárral találkozni manapság. Csak örülhetünk az olyan fiatalnak aki erre a pályára készül vagy lép, és van benne elég kitartás és szeretet. Drukkolok neked. A jövőt építeni a kis csibészekben a legszebb feladatok egyike.... :))))


Hozzászóló: vp_rozika
(Ideje: 07-22-2005 @ 08:45 pm)

Comment: Üdvözlet neked, kedves leendő kolléga! Tanárként adnék egy jó tanácsot, amit persze saját döntésed, megfogadod-e? Ha katedrára lépsz, csak addig csináld, amíg azt nem érzed, idegesítenek a gyerekek. Hidd el, ők meghálálják, ha türelemmel foglalkozol velük, ha meghallgatod őket. A másik, amit mondanék a hivatás előnye, ami számomra a legfontosabb: ha akarod, nincs főnököd. Töltheted minden idődet a gyerekek között, és függetlenítheted magadat a kollégák véleményétől. Ez gyakran megoldás a konfliktusok ellen.Sok sikert az állás elnyeréséhez, a pályához.


Hozzászóló: chick
(Ideje: 07-26-2005 @ 12:38 am)

Comment: halihóóó!!! van itt egy kolleganő, akit tényleg érdekel, hogy mi van az állással...tanárember lesz belőled, vagy tanárember???:) tessék értesiteni a fejleményekről!!! :))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds