[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 245
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 245


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Hsz...
Ideje:: 07-22-2005 @ 10:40 am

Régen írtam a naplóba. Valahogy elmaradt. Most összejött egy érzés, melyet le kell, hogy írjak.Szubjektív a vélemény, és nem vitatkoznék senkivel. Csak kikívánkozik belőlem, hát ide teszem.

Sokat olvasok itt, mint sokan közületek. Kevés idő van arra, hogy mélyebben gondolkodjam a művekről, elemezzem őket. Van amelyiket többször elolvasok, mire érzem azt amit már elsőre is érzek, csak nem tudom mi az. Általában a hozzászólásaim ebből adódóan, arra korlátozódnak, hogy mit érzek mikor elolvasom. Esetleg némi észrevétel. Mikor néhány hozzászólást nyersnek találok, nem tudom megállni szó nélkül, mert érzem, hogy mennyire bánthatja azt akinek szól. Nem a kritikáról beszélek, mert azt nem hiszem, hogy a hozzászólás része kell legyen. Ha valaki kritizál, az miért nem a kritikai zónába feltett művekkel teszi meg. Ott alig olvasok egy-egy észrevételt. Ha valaki a véleményét tényszerűen elmondja, hogy mit nem érez helyesnek, esetleg javaslatot tesz a jobb megoldásra. Az más, az helyes.Itt szerintem ennek a fajta kritikának kellene érvényesülni és nem a " belédrúgok, mert ma ballábbal keltem fel" stílusúnak. Itt nem profik publikálnak, bár sokan (minden tiszteletem az Övék) a profiknál is jobban írnak, attól még a többség kezdő, vagy még csak az sem. Nem is azért ír, hogy nagy író vagy költő legyen. Egyszerűen hajtja valami, hogy érzéseket, gondolatokat leírjon, valamilyen formába. Aki ezt rendszeresen teszi, fejlődik észrevehetően. Ha egy ilyen embert arcul csap egy nyers Hsz, valószínű még attól is elmegy a kedve, hogy rákattintson az oldalra. Ennyi.... Csak gondolkodtam....



Utoljára változtatva 11-30-2005 @ 10:33 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Walsh
(Ideje: 07-22-2005 @ 10:47 am)

Comment: Igazad van, kedves Angyaligirl! Ha valaki "kemény" kritikát akar, rakja fel a megfelelő helyre a művét... Másrészről én úgy vettem észre (pedig nem vagyok itt túl régóta), hogy kialakulnak baráti csoportok... ezek az emberek pedig átsegítik a "rúgást kapottat"... és ez jó, mert így legalább tudhatod, ki "áll a te oldaladon"... Harmadrészt: az az ember, aki nem lát túl egy ilyen eseten, és elmegy a kedve a további publikálástól, annak van még mit tanulni... nem íróilag (persze úgy is), hanem emberileg... nekik csak azt mondhatom, hogy értsék meg a nekik szóló Valódi üzenetet, és lépjenek túl rajta! szeretettel: Walsh


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-22-2005 @ 10:59 am)

Comment: Köszönöm Walsh, hogy egyetértesz velem. Én nem tudom milyen csoportok vannak, még nem vettem ilyet észre, de mondjuk nem is figyeltem. Általában ahogy az időm engedi folyamatosan olvasom a feltett műveket. Gondolom azért ezzel sokan vagyunk így. Az biztos, hogy van akit régebb óta ismerek, vagy folytatása van a művének az elöbbre kerül nálam időrendbe. De próbálok mindent elolvasni. Ha csak annyit írok, olvastalak, az sem jelent rosszat, csak akkor még annyi időm sem volt, hogy értelmes két mondatot írjak. Ezzel kapcsolatban lesz egy javaslatom is Admin felé, melyet megírok majd neki. Köszönöm a reagálásodat.


Hozzászóló: Walsh
(Ideje: 07-22-2005 @ 11:21 am)

Comment: Hmmm... az a javaslat érdekelne... :-)


Hozzászóló: stevew
(Ideje: 07-22-2005 @ 11:39 am)

Comment: Angyaligirl! Tökéletesen megértem csendes, szomorkás felháborodásodat, ám kétlem, hogy bárkinek is öncenzúrát kellene alkalmaznia, ha hozzászól egy - az Irodalom Klubban - közzétett műhöz. a kritika fogalmát eleve bántó szándékkal társítani nem szerencsés, hisz ha egy vélemény szerves része, akkor hogyan lenne mellőzhető..? A kritika fogalmát ne szűkítsük le a szerző vagy a mű darabokra szaggatásának vélt szándékára! A Kritikai Zóna tapasztalataim szerint a legkevésbé látogatott helyek egyike, elfekvő osztály, amolyan halódó zug; az Irodalom Klubban pedig pezseg az élet - egyértelmű tehát, hogy író is, véleményező is ide ír. Én még nem észleltem, hogy bárki is bántó szándékkal, rúgásra emelt lábbal, nyersen, "izomból" szólna hozzám (más esetében viszont, sajnos, láttam ilyet), de ha ez netalán mégis megtörténik, annak (azon kívül, hogy rádöbbenhet az ember saját sértődékenységére) "haszna" is lehet: attól kezdve tisztában leszek a konkrét hozzászóló jellemével, szándékaiva, tetteinek mozgatórugóival, képességeivel, s ennek függvényében, mindezt átgondolva reagálok - vagy nem reagálok. Ha egy kutya támad, nem kell nekem is veszett ebbé válnom, ha egy tanító fog fülön, akkor pedig érdemes figyelnem... Tudni kell megkülönböztetni a kettőt - a lóláb (kutyaláb) ugyanis általában messzi kilóg... Walsh! Az oktalan rúgást kapottat - remélem - nem csak a baráti társaságok fogják segíteni, hanem minden tisztességes, józan tag és látogató, még akkor is, ha nem áll egyik oldalon sem...


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 07-22-2005 @ 11:41 am)

Comment: Úgy látom, ez minden irodalmi oldalon gondot jelent. Azt gondolom, egy hozzászólásban is lehet kritikai észrevétel, jobbító, segítő szándékú megjegyzés. De sosem lehet személyeskedő, bántó, a másik lelkivilágába belegyalogló hozzászólás. Nem az a cél, hogy elriasszunk bárkit is a versírástól, hanem az, hogy ha kell, vezessük a tollát, igyekezzünk, hogy fejlődjön. Már ha akar, mert olyan is van, aki nem, és ezt is tiszteletben kell tartani. Szerintem jószándékú kritikai észrevételen még senki sem sértődött meg, azon viszont nem lehet csodálkozni, ha visszaharap, ha beleharaptak. Hogy egy nem túl szerencsés hasonlattal éljek: a kevésbé finom ételt is szívesebben esszük meg, ha az gusztusosan van tálalva. Fazékból a kaviár se esik jól. Szerintem egyetértünk angyali :)


Hozzászóló: stevew
(Ideje: 07-22-2005 @ 11:41 am)

Comment: Kivételesen nézzétek el nekem a helyesírási hibákat és elütéseket... :(


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-22-2005 @ 11:52 am)

Comment: Tökéletesen egyetértünk Netelka. Én is azt írtam, hogy a vélemény is lehet kritizáló és nem ajnározó, de nem mindegy hogyan írja le aki leírja... Legyen tárgyszerű, lényegre törő és legfőképpen ne hasonlítgassa a művet más műveihez....(az jobb címszóval). Köszönöm Netelka... :))))


Hozzászóló: Walsh
(Ideje: 07-22-2005 @ 12:13 pm)

Comment: Asszem itt elég nagy az egyetértés... és természetesen én is úgy gondolom, hogy minden tisztességes ember átsegíthet valakit egy ilyen eseményen... a lényeg a lényeg marad: a negatív kritikát is örömmel lehet fogadni, ha az megfelelő stílusban, segítően érkezik hozzánk... ha pedig nem, hát az a kritizálóról fest képet...


Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 07-22-2005 @ 12:38 pm)

Comment: Kedves Angyali girl! Nagyon fontos dolgot vetettél fel. Én még nem tapasztaltam rosszindulatot, ellenkezőleg. Itt mindenben kezdő vagyok. De merek próbálkozni, ami számomra gyógyír volt. De ha rosszindulatot tapasztalnék, azonnal elmenne a kedvem mindentől. Nagyon értékelem a felháborodásodat és azt, hogy szót emelsz.


Hozzászóló: zanzaa
(Ideje: 07-22-2005 @ 01:00 pm)

Comment: Talán nem feltétlenül lenne szükséges "szabályozni" a hozzászólásokat - mindenki szabályozza saját magát. Szerencsére az ilyen esetek ritkák, annak ellenére, hogy a héten a másodikkal találkoztam. Nekem tetszik, hogy ezen az oldalon nem csak arról szólnak a hozzászólások, hogy h*lyére dícsérjük a másikat (bár tegnap kaptam egy olyan kedves hsz-t, hogy majdnem elszégyelltem magam, nehogy valaki rámszóljon, hogy ezt inkább privátban - erre itt már láttam példát). Tetszik, hogy itt a nem értett vagy nem tetsző dolgokat is meg lehet beszélni, persze a nemtetszést normálisan kinyilvánítva, anélkül, hogy a másikat megbántatnánk. Az "építő" kritikára pedig valóban szükség van, normális stílusban. (Egyszer egy újság főszerkesztője átírta egy versem, tagadhatatlanul jószándékkal, hogy ne vegyem zokon, és nem feltétlenül pontosan így, de szerinte jobb lenne. Válaszomban megírtam, hogy nem írom át, mert az már nem én lennék, de tisztelettel megköszöntem, hogy foglalkozott vele, velem. Így van értelme a negatív kritikának). És ahogyan Walsh is írta: a hozzászóló saját magát minősíti egy-egy megjegyzésével. Itt negatív hozzászólásra is van szükség, de lehet azt szépen is, másképp is...


Hozzászóló: nevir
(Ideje: 07-22-2005 @ 01:19 pm)

Comment: Igazad van! Viszont azt szeretném hozzáfűzni, hogy tegnap az első hozzászólásom egyik fele tényleg kritika volt, ami a rímekre vonatkozott, és az azóta sem változott, nem hiszem, hogy durva voltam a csiszolással. A másik fele egy kicsit csipkelődős volt. Azt hiszem az egésznek nagyobb lett a feneke, mint amin muszáj ülnie! Ennek biztosan vannak okai, de ezt mindenkinek saját magának kell megfejtenie!


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 07-22-2005 @ 02:35 pm)

Comment: velemenyem!.. (azt hiszem ismerem magamat!?.. pedig.. amit mar mondtam: nem hulye az ember!..hogy mindent tudjom elore! alapon, talan megsem ismerem magam!?.. neha turelmetlenul odavagom, nem tul udvarias hsz-emet (de kozben arra gondolok, ..nahat, Te Angyali, nem igy tennel... hiszen ezt itt is kifejted! .. (Julianna, Neked kulon: ugyan mar ki akarna maceralni Teged, jambor joindulatodban!?) ------- visszaterve a magam hsz-eire > hirtelen udvariatlansagom megbanva (szerencsere Admin adott nekem egy lehetoseget ) : "ez a megjegyzes torolheto" de amint Admin irta, nem mindenkinek adja meg ezt, mert azt peldak sora bizinyitja megkergulhet a full tole! ..de nekem megadta es elek vele, torlom es helyette mar udvariasabban valaszolok vissza.. csau


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-22-2005 @ 06:50 pm)

Comment: Kedves Zanzaa, a jóisten mentsen meg mindenkit attól, hogy egy hozzászólást szabályozni kelljen. A blogomban pont erre tértem ki, hogy igen is, helyesen van helye a kritikának is. De az, hogy egy másik mű jobb, az nem kritika!


Hozzászóló: vp_rozika
(Ideje: 07-22-2005 @ 07:20 pm)

Comment: Kedves angyaligirl! Nem cáfolva az általad mondottakat, csak kiegészítve jegyezném meg, az írónak, így az amatör írónak is szüksége van a komolyabb kritikára, még akkor is, ha az nem mindig a legbarátságosabb hangnemű. Amióta rendszeresen itt vagyok, durva hsz-szel még nem találkoztam. Ha valaki elkapatja magát, azt nagyon gyorsan helyreigazítják. Okulni a negatív kritikából lehet igazán. Én úgy gondolom, aki vállalja a nyilvánosság előtt a gondolatait, írásait, az számol azzal is, hogy nem csak dícsérgetni fogják. De gondolj bele, ha itt kinövi magát valaki, és pártfogót találva magának megjelenteti művét, sokkal keményebb kritikákat kell majd elviselnie. Nem árt, ha kicsit edződik már itt köztünk. Én például, évekig az asztalfiókomnak írogattam, mert nem mertem felvállalni, hogy idegenek csócsálják a legbelsőbb gondolataimat. Nem bántam meg, hogy kiléptem a háttérből és komolyan vettem minden megjegyzést, amit az yrásomhoz kaptam. Remélem, a véleményemet nem kötekedésnek veszed, Porozi


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-22-2005 @ 07:37 pm)

Comment: "Ha valaki a véleményét tényszerűen elmondja, hogy mit nem érez helyesnek, esetleg javaslatot tesz a jobb megoldásra. Az más, az helyes.Itt szerintem ennek a fajta kritikának kellene érvényesülni és nem a " belédrúgok, mert ma ballábbal keltem fel" stílusúnak." Kénytelen voltam ismételten kihangsúlyozni írásom lényegét, mert úgy érzem, hogy sokan csak félig olvassák, vagy csak azt értelmezik, amit gondolnak. A kritika és a tényleges kritika viszi elöbbre a dolgokat szerintem is. Kedves Rozika örülök, hogy olvastál és köszönöm a véleményed.:)))))


Hozzászóló: Gyopa
(Ideje: 07-22-2005 @ 08:21 pm)

Comment: Kedves Angyaligirl! "Mikor néhány hozzászólást nyersnek találok, nem tudom megállni szó nélkül, mert érzem, hogy mennyire bánthatja azt akinek szól." Vajon mi lehet arról a személyről a véleményed, aki nem hozzászólásként tesz bántó megjegyzéseket, hanem önálló írásokat produkál ezzel a céllal? Elvégre is én már voltam tudathasadásos skizofrén is, igaz névnélkül, de jól behatárolhatóan. Természetesen nem neked adresszálom a sérelmemet, csak a te írásod juttatta eszembe. Ráadásul nemám kezdő fullos követte el. Igaz, és ezt most gyorsan leszögezem, hogy előtte az írásaimhoz hozzászólása is volt. Pontosan idézem: "hihi." "Ha valaki a véleményét tényszerűen elmondja, hogy mit nem érez helyesnek, esetleg javaslatot tesz a jobb megoldásra. Az más, az helyes.Itt szerintem ennek a fajta kritikának kellene érvényesülni és nem a " belédrúgok, mert ma ballábbal keltem fel" stílusúnak." Maximális az egyetértésünk. Csakhát nekem nemrég azt mondták, ha a magánéletemet publikálom, akkor számolnom kell azzal, hogy a kedves olvasó köszörülni fogja a nyelvét. Látod, ezt nem értem. Valóban, a hozzászóló foglalkozzon az írással, mint bármiféle irodalmi produktummal és hitem szerint nem tartozik rá, hogy milyen barátikör vesz körül. Ismétlem, az írásod csak az apropót adta, hogy leírjam a saját tapasztalataimat és semmiképpen sem neked szánom. "Ha egy ilyen embert arcul csap egy nyers Hsz, valószínű még attól is elmegy a kedve, hogy rákattintson az oldalra." Én pedig azt várom, hogy a csípkelődő, irodalmat mímelőnek megy el előbb-utóbb a kedve. Végül ha valaki úgy ítélné, hogy a hozzászólásomat inkább önálló cikkben kellett volna megjelentetni, akkor gyorsan hozzáteszem, hogy egy, érintett barátom megtette (volna), de elkövette azt a hibát, hogy neveket is beírt a cikkbe és így nem tették közzé. Kedves Anna, neked köszönöm, hogy akaratlanul is erre a hozzászólásra lehetőséget adtál nekem. Dr. Pamach Győző 


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-22-2005 @ 09:02 pm)

Comment: Kedves Admin, Az én kérdésem az lenne, hogy nagyon nehéz - e megoldani egy olyan lehetőséget, hogy ha elolvasok egy művet, de nincs időm se, vagy egyszerűen csak nem akarok írni semmi Hsz-t, akkor csak egy számlálóba egy pipát téve jelezzem, hogy olvastam. Ezt a számot, mint a hangos anyagoknál is számolná a gép és jelezné, hogy mennyi. Így tájékoztatást kapnának a szerzők arról, mégis milyen nagyságrendben vált ismertté a művük. Aki pedig írni akar észrevételt az továbbra is tehesse meg. Ennél lényeges lenne, hogy ne a műre kattintást számolja a gép, hanem csak azt ha jelzi az olvasó, hogy olvasta. A hozzászólást én személyszerint nem szabályoznám továbbra sem.


Hozzászóló: Walsh
(Ideje: 07-22-2005 @ 09:16 pm)

Comment: Kedves Admin! Kapcsolódva Angyali javaslatához: talán pontozásra is lehetőséget kellene adni, hogy az író ne csak az olvasottságot, hanem az irománya minőségi értékelését is meg tudja nézni (ez persze így csak egy megközelítőleges visszajelzés lenne, de talán jó lehet)... Köszi


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-22-2005 @ 09:21 pm)

Comment: Kedves Gyopa, véleményem: "igaz névnélkül, " Ha nincs név vagy nick írva, nincs miről beszélni. Ha jó pofi akarnék lenni, azt írnám, hogy akinek nem inge ne vegye magára. "Igaz, és ezt most gyorsan leszögezem, hogy előtte az írásaimhoz hozzászólása is volt. Pontosan idézem: "hihi."" Ezt szerintem pozitív véleménynek venném, ha az írásom humoros, márpedig a tieid azok, ráadásul kellemes humorral írottak. "Csakhát nekem nemrég azt mondták, ha a magánéletemet publikálom, akkor számolnom kell azzal, hogy a kedves olvasó köszörülni fogja a nyelvét. " A nyelvköszörülés alatt azt érted, hogy tanácsot adnak kedvesen? Vagy együtt éreznek veled? Mert Én ezt nem érzem sértőnek, sőt engem a sok kedves együttérző hozzászólás a haláltól mentett meg. Kiteregettem a magánéletem és segítséget vártam és kaptam. Jól esett."csípkelődő, irodalmat mímelőnek megy el előbb-utóbb a kedve" A csipkelődő művekkel szerintem semmi gond nincs. A csipkelődő hsz. már más kategória, mivel nem biztos, hogy az alkotó jó néven veszi a csipkelődő humorát és nem humornak érzi azt. Főleg ha csak utólag állítjuk, csipkelődésnek szántuk.Pedig nem az. Az általad felvetett kérdésekkel kapcsolatban ez a véleményem. Köszönöm, hogy hozzá szóltál blogomhoz. Igazán az lenne jó, ha figyelnénk egymásra, és a Hsz-ekkel nem megbántani akarnánk a másikat, hanem felhívni a figyelmét a hibákra. Még egy példát mondanék. Első versem amit fel tettem ide, na nem mondom milyenre sikeredett. (lehet azóta sem javult a helyzet) Bla nagyon kedvesen írta, hogy hol járt az eszem mikor ezt írtam, mert a rímek dülöngélnek. Vagy valami hasonlót írt. Nekem ez annyira jól esett, hogy elmondani nem tudom. Meg köszöntem és őszintén azt éreztem, hogy figyelt rám valaki és segíteni akart. Nem volt bántó, pedig negatí volt. Így is lehet negatív véleményt alkotni. Elnézést a hosszúságért.


Hozzászóló: Gyopa
(Ideje: 07-23-2005 @ 05:43 am)

Comment: Kedves Angyaligirl! "Ha nincs név vagy nick írva, nincs miről beszélni. Ha jó pofi akarnék lenni, azt írnám, hogy akinek nem inge ne vegye magára." Ha nem haragszol, (bár erre igazán nem számítottam), de ezt én reagálásként jelenesetben a helyedben nem írtam volna le. Először is, valakiről, vagy valakikről úgy beszélni, hogy tudathasadásos, az meglehetősen sértő. Másodszor, akit érdekelt a cikkek elolvasása után a téma bővebben, pillanatokalatt rátalálhatott a vádlottakra, különösen akkor, ha figyelembevesszük, hogy a júniusi fullostalálkozón is téma volt, méghozzá ott már nevekkel. Milyen érdekes, hogy azon a találkozón ott voltak a sértegető személyek is és persze volt ott olyan is, aki utólag engemet tájékoztatott az eseményekről. A baj a számomra csak az volt, hogy ugyan tájékoztatott pontos adatokkal, de nem készített felvételt és ezért nem tudtam becsületsértésipert indítani. Én beláttam azt is, amit az Administrator írt a barátomnak, amikor a cikkét szerette volna megjelentetni, tényleg árt a fullextrának az ilyen személyes hadakozás. De azért engedtessék meg nekem, hogy legalább két mondatban utalhassak rá, ha erre lehetőség adódik. Ennyi és nem több. "leszögezem, hogy előtte az írásaimhoz hozzászólása is volt. Pontosan idézem: "hihi."" Ezt szerintem pozitív véleménynek venném, ha az írásom humoros, márpedig a tieid azok, ráadásul kellemes humorral írottak." Köszönöm az elismerésedet, bár ezt te minden alkalommal meg is teszed, ezesetben azonban nem az elismerésről szólt a kedves velős hozzászólás, dehát ezt anno magad is olvastad, bárki utánanézhet az írásaimnál. " A nyelvköszörülés alatt azt érted, hogy tanácsot adnak kedvesen? Vagy együtt éreznek veled? Mert Én ezt nem érzem sértőnek," Kedves Anna! Miért akarsz engemet teregetésre késztetni? Hiszen, te nagyon is jól ismered a témát, méghozzá tőlem személyesen is. Én elismerem, hogy a magánélet nem tartozik a nyílvánosságra, de ha ez a magánélet valamiféle irodalomba van ágyazva, akkor felfoghatjuk úgy is, hogy kitaláció. Ha pedig így van, akkor tessék foglalkozni az írás minőségével és nem azzal, hogy ki meddig szereti, vagy nem szereti a másikat. Ráadásul az úgymond férevezetett felet ellátni jótanácsokkal. " sőt engem a sok kedves együttérző hozzászólás a haláltól mentett meg." Ebbe végkép nem szívesen megyek bele, de az együttérzésekről van némi fogalmam. Az említett barátom, aki a cikket megakarta jelentetni, mint tudod nemlát. Egy másik irodalmi levelezőlistán az évelején beküldött egy írást, hogyha lehet ne küldözgessenek képeket a listára, mert az a modemeseknek megterheli fölöslegesen a számlájukat. Erre kitört a gyalázat, és kapta a gyalázkodó leveleket. Pár személynek válaszolt és a válaszában megemlítette, hogy őt, mint modemest zavarja a nagyméretűfájl, de ugyanakkor az is igaz, hogy nemlát és így még az a lehetősége sincs, hogy egy pillanatig értékelhesse a kapott képet. Erre megfordult a világ. Jöttek az együttérző válaszok. Merthát, az emészthetetlen az embernek, hogy fölösleges képeket nem akar modemmel letölteni, de ha már vak az illető, akkor őt illik sajnálni. A mi esetünkben, ha arról lett volna szó, hogy valamelyikünk megbetegedett, akkor özönlöttek volna az együttérző, szánakozó írások, de itt csak azt kellett csócsálni, hogy ki mennyire szereti a másikat. Ez pedig isteni téma. Végre egy kis zaftos történet. Dögöljön meg a szomszéd tehene is, ha már az én életem nem folyik megfelelő kerékvágásban. Tudod, megírtam a találkozást. A kutyát nem érdekelte, hogy az írás jó vagy rossz volt, hanem a lényeg az volt, hogy vajon létrejött avagy sem? "A csipkelődő művekkel szerintem semmi gond nincs." Persze-persze. Még akkor sem, ha a csipkelődőmű arról szól, hogy vajon az illető mikor veszi a kalapját és hagyja magára szegényt. Anna, itt és most ezt a témát befejezem, mert bár te mindezzel tisztában voltál, mégis próbáltad más mederbe terelni a nagyonis konkrét eseményeket. Dr. Pamach Győző 


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-23-2005 @ 06:32 am)

Comment: Kedves Győző, Igazad van, próbáltam más mederbe terelni, mert mind ez nem tartozik ehhez a témához amiben vagyunk. Én a blogom elején is írtam, nem akarok senkivel vitatkozni, tényleg így is gondoltam. A témát azért vetettem fel, általánosságban, nem nevekkel, nickekkel mert szerintem beszélni kellett róla. Téged nem ismerlek, de akikről írsz azokat ismerem személyesen, és nem rosszindulatú embereknek ismertem meg őket. Írásaidhoz legtöbbször pozitív véleményt írtam mert őszintén tetszenek, a kicsit nyers stílus is, a humor pedig kifejezetten. Csak magamról beszélhetek, de én nem csámcsogtam a magánéleteden nilvánosan.Az egészben egy cikked kapcsán kerültem és nem is akartam ennél jobban belefolyni. A más ember hozzászólását ilyen értelemben, mint kérdezted, nem akarom méltatni és véleményezni sem. Ha még más véleményemre is kíváncsi vagy azt kérem már ne itt beszéljük meg, mert ez a blog nem erre született. Sajnálom, hogy rosszak a tapasztalataid, én bár bántott néhány dolog veled kapcsolatban, de mivel nem a Full nyilvánosságára tartozó, fére tettem és továbbra is olvaslak, mivel tetszik ahogy írsz. Itt csak ez számít. Teszem ezt nem viszonzásból, nem kivetelézéssel, mert szinte mindent elolvasok, örömömre időnként bánatomra. És Hsz-im továbbra sem lesznek bántók, csak érzések, legfeljebb akinek nem tetszik kitörli. Remélem a késöbbiekben Te is belátod, hogy nem minden embert a rossz indulat vezérel. Engem kivált képpen nem.


Hozzászóló: Gyopa
(Ideje: 07-23-2005 @ 07:40 am)

Comment: Kedves Anna! Egy szóval sem említettem, hogy te is gyalázkodtál volna. Sőt, kifejezetten hangsúlyoztam, hogy az írásod adta csak az apropót. Azért azt köszönöm, hogy most magad is leírtad, hogy ismered a személyeket. Ennyi nekem elég is. Mindenesetre várom a pillanatot, hogy egyszer a kedves személyek névvel is megjelennek a küzdőtéren. Elhiheted nekem, hogy sokba fog kerülni az illetőknek, de én szívesebben használnék egyesszámot. Addig pedig magamban morfondírozok, hogy ki lehetek én? Esetleg nő, ahogy az felvetődött a fullos találkozón? Mégegyszer leírom, hogy te valóban nem sértegettél a nyílvánosság előtt. Jó utat kívánok és érezzed jól magadat Egerben is. De azért ott is figyelek, ami nem feléd adresszálódott.


Hozzászóló: vp_rozika
(Ideje: 07-23-2005 @ 08:02 am)

Comment: Kedves Anna! Az adminnak tett ötletednek rendkívül örültem. Annál is inkább, mert szószerint a gondolatomat, az óhajomat fogalmaztad meg, helyettem!!! Előbb-utóbb megtettem volna én is, de hát lépéshátrányban vagyok, és még csak tapogatózom a portálon... Úgy érzem, ha a nap 72 órából állna, azt mind itt tölteném, akkor sem ismerhetném ki ennek a sokrétű, szétágazó szervernek a témakörét. Persze, tudom én, hogy a legtöbb fórum nem is tartozhat az érdeklődési körömbe, de ezt csak akkor dönthetném el, ha legalább betekintés szintjén ismerhetném őket. De igaz az is, hogy messze nem vagyok tisztában a lehetőségekkel, a jogaimmal. Addig pedig, csak olvasgatok, a nekem tetsző írásról véleményt írok, figyelek,a fejemben jegyzetelek...:-). A hsz-omhoz írottakról pedig, csak annyit, pontosan értettelek, és épp a kiemelt mondatodra próbáltam reagálni. Most is csak megerősíteni tudom, épp a köztünk profilokká növőknek lenne szüksége kicsit keményebb kritikára a fejsimogató pátyolgatásnál. Amint észlelem, az admin figyel, olvas bennünket, ezért is jegyzem meg itt, mélységesen egyetértek vele, szükség van valamiféle szabályzásra, hogy mindenki pontosan tisztában lehessen vele, meddig mehet el a kritikával, a vélemény nyilvánítással. Híve vagyok a demokráciának, de vallom, a műveket is szankcionálni kéne, legalább azon a szinten, hogy a durva hangneműek, amik sokakat irritálhatnak és elragadtatásra késztethetnek, nem kéne megjelentetni. Erről persze az illetőt értesíteni kell, hogy tudja, miben vétett, miért nem olvashatja az írását. Elnézést, ha kicsit terjedelmes voltam, de mivel a hsz-odhoz fűződik a véleményem, nem akartam külön blogot írni.


Hozzászóló: vp_rozika
(Ideje: 07-23-2005 @ 08:19 am)

Comment: Mindenek előtt Anna tőled kérek elnézést, hogy Walsh hsz-ára itt reagálok, de gondolatilag idetartozik. Kedves Walsh! Az ötletedet jónak tarthatnám, de van két akadály, ami miatt úgy érzem, nem megvalósítható... az egyik, a művek elbírálása nagyon szubjektív, ha egy személyben valaki végzi és sok ellenvéleményre, sértődésre adhat okot. Ezért nem várható el senkitől az ilyen minősítés. A másik ebből következően, egy több személyből álló csoport létrehozását, az elbíráláshoz időt igényelne.Ez természetesen, szigorúan magánvélemény, ami átgondolásra vár.


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 07-23-2005 @ 07:50 pm)

Comment: Mester és Margarita, illetve mester és tanítvány. A ledorongolt tanítványból ritkán lesz mester. Ha esetleg a tanítvány jobb lesz mint a mester, akkor mi legyen? A mester legyen igen büszke. Így szines az élet, persze csak szerintem. :)


Hozzászóló: Xiam
(Ideje: 07-24-2005 @ 07:08 pm)

Comment: Nem akarom ismételni a többieket.. Mélységesen egyetértek veled! Nem szabad eltaposni az olyan ember lelkivilágát, aki éppen nagy nehezen kinyílt.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds