[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 248
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 248


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Megint a Full-ról
Ideje:: 07-23-2005 @ 09:17 am

Értetlenül olvasom ''ÉN'' magam! Hogy is van ez? Tagja vagyok egy portálnak,ahol jó a hangulat, szeretnek,... és csak élnem kellene Vele!
De "ÉN" nem ezt teszem,...visszaélek vele! Ha már lúd legyen kövér jelszóval.
Miután kiderül hogy nem lúd, de liba vagyok,....rögtön disznó leszek,...és ahhoz méltóan túrni kezdek  s mert ezt zokon véve
szólni mernek érte,...hát legjobb védekezés a támadás, .......
vádaskodásba kezdek. Eredmény : út a keritésen túlra, ahol szabad lehetek, nem baj ha túrok,...sőt esetleg fúrok másokat,
kivül szabad,...bocsánat.... ott sem szabadna,..de mégis megtehetem, és meg is teszem.
De vágyakozva nézek befele, s mert megesik a "gazda" szive rajtam,...hát ujra irhatok,...és élhetek a vágyott társaságban.
De mert szeretek játszani a tüzzel,...mert ugy hiszem nekem minden megengedett,...kezdem elöről kisded játékaim,..és nem hiszem el,.... a megint csak visszaéltem-ért,....kizárás a jutalom.
Micsoda "bolond" Hatalom! Nem kell neki az,...ki bomlaszt,...nem
kell ki vádol,... nem kell ki meg tudja keseriteni mások életét,...
ki sérti a másikat,...ki a szavait nem válogatja, de mindenben sértést érez, és a mások hsz-vel gunyosan végez,......és beleköt
ezért boldog-boldogtalanba.....és csak néha rug nagyot.
Szóval "ÉN" vagyok mindenek felett,..és most megint irány
 a keritésen túlra,...
Bebizonyitom jó vagyok,...mert...engem ne...bántsanak, inkább
magam indulok. Bár ahol nem érzem jól magam, tényleg ott kell hagyni. ÉN megy el.
Magamba ÉN nem fogok nézni,...ÉN csak tudom,...hogy tévedhetetlen vagyok.



Utoljára változtatva 07-23-2005 @ 02:49 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: vp_rozika
(Ideje: 07-23-2005 @ 09:39 am)

Comment: Kedves Ágnes! Ha jól sejtem, a célzott személy, már nincs köztünk, ezért nem értek egyet az írásoddal! Elkéstél... Könnyű azt támadni, bírálni, aki nincs jelen, nem érvelhet, nem védekezhet. Megbocsáss a megjegyzésért, de a hátbatámadást csúnya dolognak tartom. Ez csak magánvélemény, de kikívánkozott belőlem.


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 07-23-2005 @ 09:55 am)

Comment: Köszönöm a gyors Hsz-t! .."a hátbatámadást csúnya dolognak tartom." az is,...de én "Én" -ről beszéltem,...s és ugy gondolom akinek nem inge ne öltöztessük,...főleg ha nem tudjuk jó-e rá az ing. Te már találtál az inghez valakit, .....


Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 07-23-2005 @ 09:59 am)

Comment: Én értelek Ágnes!-és nem félreértelek! Ez csak egy blog és tudtommal a blogjába mindenki szabadon leírhatja a gondolatait! Mert az utóbbi napok eseményei szerintem mindenkit gondolkodásra késztetnek. Csak van aki leírja és van aki csak ítélkezik afölött aki ezt leírja... Hm...


Hozzászóló: stevew
(Ideje: 07-23-2005 @ 11:38 am)

Comment: Már mindenki ellenséget keres (s ha keres, talál?). Talán le kellene tenni már fegyvereinket, s túllépni a történteken, kilépni e csatazajból, ami - úgy vélem - méltatlan e helyhez...


Hozzászóló: Maxima
(Ideje: 07-23-2005 @ 11:44 am)

Comment: ÉN szeretek mindenbe beleszólni...Én vagyok akinek mindenről véleménye van....ÉN mindig irok a "dologról" valamit,habár fogalmam sincs róla,hogy miről van szó konkrétan...Én....


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 07-23-2005 @ 04:05 pm)

Comment: bar - nem EN! .. hanem > nekem! az a velemenyem (bar legtobbszor hallgatok!) most megis beleutom orromat s bar sejj - hajt nem nyalok ( hiszen meg ott ekeskedik kezdolapomon a " Kapufelfa Buszke Sasa" ..ami szova tette nemi kritikaval a dolgokat! ----- de Adminnak igazat adok!.. meg kell gatolni, hogy anarchia keletkezhessen!.. ez szentigaz! s Adminnak van eleg gogyija, hozzaertoen kezelni az ugyeket!... Feled, pedig Agnes (keres feleed, nem kivanalom!) - ismert bizalmas viszonyunkra appellalva kozlom.. ne mocorogj! "EN"t irva nickneved helyett .. Te valojaban nem vagy "olyan" es maradj, mint eddg - sokak altal szeretett >agnes, Kedves< mint olyan.. ne toldd magad masok helyett elore ilyen "dramainak" tuno helyzetedet imitalni.. hiszen en tudom! imadod a Fullt!.. mint sokan.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds