[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 246
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 246


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Esti ijedelem (Re)
Ideje:: 07-24-2005 @ 10:19 am

Ha már Veva írt az reggeli ijedelméről. én is megosztok egy most történt, hasonló esetet.

Egerből hazaérkezvén gyorsan befészkeltem a számítógép elé. Volt mit írnom... Az este lassan éjszakába hajlott, a külső zajok egyre inkább elhaltak. Csend és félhomály telepedett rám, melyet csupán a légvételeim, a billentyűk kopogása és a monitor derengő fénye szőtt át némi élettel.
A másodpercek nyugodt lassúsággal követték egymást... kivéve egyet... Az ablakfüggöny ugyanis hirtelen, szinte követhetetlen gyorsasággal meglebbent, és ezzel egyidőben, alig néhány lépésre tőlem, egy köpenyes alak suhant el. Egy pillanattal később a közeli konyha ablaka becsapódott. A szédítő léghullám végigsöpört a lakáson, felborzolta a papírhalmokat, majd lassan elenyészett.
Csak arra maradt időm, hogy ösztönömtől vezérelve visszafolytsam a lélegzetem. Érzékeim kiéleződtek, szívem hatalmasat dobbant... aztán minden elcsendesedett.
A huzat lett volna? Nem hiszem. Teljes szélcsend volt odakint. Az érzéseim pedig mást sugalltak. Hirtelen bevillant egy emlék: a kedvesem, aki hasonlót élt át, nem sokkal régebben...

Talán engem is ugyanaz látogatott meg, mint őt...



Utoljára változtatva 07-24-2005 @ 10:20 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 07-24-2005 @ 10:29 am)

Comment: Érdekes dolgok ezek kedves Walsh! Történnek néha az emberrel megmagyarázhatatlan dolgok.Ilyenkor nem lehet tudni,hogy véletlen volt,vagy egy felsőbb erő játszadozik érzékeinkkel...


Hozzászóló: veva
(Ideje: 07-24-2005 @ 11:05 am)

Comment: Az én képzeletem is szül képeket ááám! ;)) --- Különben meg szeles volt tegnap este az idő! :))))


Hozzászóló: Vigi
(Ideje: 07-24-2005 @ 06:00 pm)

Comment: Kedves Walsh történeted gazdagíthatná a "hihetetlen, de igaz történetek" tárházát.... Hihetetlen, vagy hihető? Hamis, vagy igaz? Az igazság hol van? Odaát? Érdeklődéssel olvastam :-))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-24-2005 @ 11:55 pm)

Comment: Kedves Walsh, nekem is voltak már ilyen élményeim, így aztán számomra teljesen hihető amit írtál....


Hozzászóló: vp_rozika
(Ideje: 07-25-2005 @ 04:40 am)

Comment: Kedves Walsh! Írásodat olvasva megtámadtak az emlékek... Valóban mindenkinek lehetnek hasonló élményei, de ha elgondolkodunk, mindig meg lehet találni a jelenségre a logikus magyarázatot. Én ma már az idegrendszer működésének tudom be.Az esetedben pl: a fáradtságos és nyilván nyüzsgő egri nap után, a szobádban ülve magadra maradtál.Ilyenkor, valóban nem sok kell ahhoz, hogy egy hirtelen zaj, szélfuvallat megindítsa a képzeletünket. A világos szobából a meglebbent függöny keltheti azt a látomást, hogy a sötétben valaki elsuhan. A többit már nem nehéz hozzáképzelni. Megfigyeltem pl, azt, ha átrendezzüka szobánkat, lakást, ami nálunk nem ritkaság, mások a zajok, a hanghatások. Egy ideig hajlamos vagyok ezekbe valami meg nem történtet beleképzelni. Sokszor érzem azt, hogy ott áll mögöttem valaki. Nem nézek oda, mert talán még azt is elhinném, hogy látom az árnyat... inkább, csak végiggondolom, ez butaság! Be van zárva az ajtó, csak a szobában vagyok egyedül és ettől mindig megnyugszom.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds