[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 245
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 245


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Az élet...
Ideje:: 07-24-2005 @ 05:19 pm

Az élet gyakran megmutatja, hogy a városban élők sokkal műveletlenebbek, mint mondjuk a vidéken élők. Vegyük például azt a nagyvárosban élő gyereket, aki pár napra leutazva vidékre csodálattal szemléli, hogy a tehenek nem is lilák, fehér foltokkal, mint ahogy azt a milka-reklámban megszokhatta, hanem mondjuk fehérek barna foltokkal. A gyermekies hiszékenység írtó nagy traumát okozhat a növekedő, aprócska lényben, így felnőtt korára akár pszichopataként is járhatja ama metropolis utcáit, ahol ő maga is felnőtt és nézte a tévét, amiből bezony, hogy fontos, maradandó dolgokat szűrt le! Bár ez az anyaszomorító, pszichopata, klinikai eset csak nagyon nagy túlzás, mégis mikor ilyen sztorikkal találkozik az ember előbb neveti el magát, mintsem végiggondolja azt a tényállást, hogy a mai gyerekek már csak a tévére vannak rákényszerülve, ugyanis a papa és a mama látástól vakulásig melózik, a nagyobb tesó unja, hogy folyton a kis pubika miatt kell lemondania a randiját. Az ilyen történésekből vannak a családi válságok, a válások, de ha még olyannyira leszarják egymás fejét, akkor még vitát sem szítanak egymás között. Az én szerencsémre legyen mondva: én nem a tévén nőttem fel, bár én is városban lakom, velem többnyire hús-vér emberek foglalkoztak. Az általános suli mellett ott volt nekem a zene. Hangszereken tanultam, zeneelmélettel szórakoztattak, koncerteken meg én szórakoztattam a nagyérdekűt. Már két éve befejeztem az általánost, de a zene még mindig fontos szerepet játszik boldog, kék eges életemben. :) Amit még fontosnak tartok az életemben az emberi lelkeket simogató zenén kívül, azok a barátok. Egy egészséges emberi kapcsolat kiépítése igen sok kellemes pillanatot tartogathatnak számunkra. Minden ember telis tele van meglepetésekkel, mindenkitől lehet tanulni valamit, még az ellenségeinktől is - talán tőlük lehet a legtöbbet! :) Hát elég hosszúra sikeredett most ez... Örülök, hogy kiélhetem klaviatúrás szenvedélyemet ezen a helyen. Jó hely ez! :) A lehetőségek adottak! Használjunk ki mindent, mert az életben többnyire pillanatok jelentik az esélyeket. És rengeteg a soha vissza nem térő alkalom!!!!! :)


Utoljára változtatva 07-24-2005 @ 05:41 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 07-24-2005 @ 05:43 pm)

Comment: Ezt jól megírtad. Használd ki a soha nem visszatérő lehetőségeket! És sok kellemes zenei élményeket kivánok neked a fullozás mellett. Írjál ezekről az élményekről, szívesen elolvasom.


Hozzászóló: kismalac
(Ideje: 07-24-2005 @ 05:50 pm)

Comment: Persze! :) Fogok írni élményekről. Most még egy ideig nem lesznek frissek sajnos, mert a suli kapui bezártak a nyárra való tekintettel...


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 07-26-2005 @ 05:59 pm)

Comment: Attól még , mert valaki fiatal írhat jól, sőt. Szerintem nagyon jó lenne, ha megírnád történeteidet. Gratulálok.


Hozzászóló: kismalac
(Ideje: 07-26-2005 @ 07:51 pm)

Comment: Köszönöm, csizi! És mindenkinek itt a fullextrán! Ez az a hely, ahol a legelveszettebbek is magukra találnak, de elsősorban jó emberekre! :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds