[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 238
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 238


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


smile.gif
Hogy nem részegedtem le...
Ideje:: 07-29-2005 @ 12:49 am

Az alkohol már régen nem tartozik az élvezeti cikkek sorába nálam,egész egyszerűen azért, mert nem igazán jövünk ki egymással . Na de ma éjszaka valahogy kedvet kaptam hozzá. Egyedül vagyok,ráadásul már most tudom hogy holnap nem lesz kedvem dolgozni,tehát megbeszéltem magammal hogy szabadnapos leszek ,így ,ha netán megártana ,ki is tudom pihenni.:-)
Egyszemélyes expedícióm elindult a konyha irányába,és elővette rejtekéből az 1 szem boros üveget. A bort ugyan nem szeretem,de ne válogasson az aki nem rendszeres ivó. :-)
Tokaji aszú - 3 puttonyos - 1991 - Különleges minőségű fehérbor
Na, ez kell Nekem! Ő is különleges -Én is :-)
Leszedtem róla az aranyszínű műanyagpapírt(?) és a dugóhúzót abszolút profi módon beletekertem. Már csak ki kell húzni .....Hát ez az! Nem jött! Előszőr csak simán húztam, aztán a térdem közé vettem, majd leraktam a konyhakőre és a bokámmal próbáltam maradásra bírni, míg az összes erőmmel húztam.....Meg se mozdult. Eszembe jutott hogy van egy másik dugóhúzó ,azon van egy kis rásegítő, amivel biztos sikerülni fog. Óóóóóóó ,ez már egy komolyabb darab! Olyan büszke voltam magamra hogy eszembejutott, és még meg is találtam:-))))Kicsavartam a fekete szánalmasan egyszerű műanyag segédeszközt, majd beletekertem a kíváló minőségű boromhoz illőt, és már rutinos mozdulattal nekiláttam újból.Volt rajta egy támaszték ,amit az üveg szájához raktam és úgy próbáltam kiemelni a torlaszt ,ami nem engedett a vágyott(?) nedümhöz.És ekkor ,ahelyett hogy sikerrel jártam volna, ....megrepesztettem az üveg száját.A diagnózis a következő : Kb 5 centis haránt törés látható az üvegen ,ami a szájától indul,és a nyakán vonul egy darabig.Szivárgás nem észlelhető . A dugó ép, nem sérült ,a gyári helyén van. Állapota stabil.:-)
Most vagy tovább erőszakoskodok, és lehet hogy az üveg széttörik ,vagy hagyom ,és akkor elmondhatom hogy még egy dugót se tudok kihúzni . Ha a nyaka leesik, akkor megihatom mind a fél litert....vagy töltsem át egy üres Kólás üvegbe? Mit szoktak csinálni ,azonkívül hogy nem törik le az üveg nyakát?Jajjjj! Be kell látnom, jó ha van egy férfi a háznál ,persze csak akkor, ha dugóhúzás idején is itthon van:-)



Utoljára változtatva 07-29-2005 @ 12:49 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 07-29-2005 @ 06:48 am)

Comment: :))) Látszik, hogy rutintalan vagy - én bele se fogok egy ilyen műveletbe :) Látod, ha rendeltél volna egy pizzát (már amennyiben az illik a tokaji aszúhoz :)), a pizzásfiú segített volna rajtad :) Jót mosolyogtam a történeteden :)


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 07-29-2005 @ 12:22 pm)

Comment: Megmutattam a páromnak az éjszakai művemet,csak elnevette magát - " még ezt is el tudod rontani?" Amilyen kreatív vagyok egyébként ,olyan rombolást is tudok végezni teljesen véletlenül. Multkor a kulcs fejét szó szerint lecsavartam - véletlenül .:-)


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 07-29-2005 @ 04:38 pm)

Comment: Legközelebb kannás bort vegyél! :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds