[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 247
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 247


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Angyalok emlékiratai 8.
Ideje:: 07-29-2005 @ 04:42 pm

Emlékszem… Nagyon szoros kötelék fűz hozzá, csak azt nem tudom, hogy mi az, és honnan táplálja ezt a megmagyarázhatatlan érzést. Döntenem kell, de vajon mit?
Kutatok az emlékeim között, próbálom a kérdést keresni, mert most valami fontos dologról van szó. Látom Őt, csak engem néz, és tudom, hogy akár az idők végezetéig is képes lenne ott állni, és várni a döntésemre.
Ekkor villant be! Olyan forróság töltött el, hogy még a belőlem kiálló penge is elkezdett izzani. Képek… rengeteg kép, egy lányról…egy csodás lányról, aki…NEM, EZ NEM LEHET!
Könnyessé válik a szemem, ahogy a képek hangulathulláma eléri a jelent, és hurrikánként lecsap rám. Emlékszem!
Bár akkor máshogy nézett ki, de biztos vagyok benne, hogy ő volt az. Egy angyal, aki régen ugyanúgy küzdött értem, mint én most érte… Egy angyal, aki akkor döntött, és átadta nekem a további küzdés lehetőségét. De miért? Miért tette? Vajon kinek tett jót vele? Hiszen a körforgásról neki is tudnia kellett. Tudnia kellett, hogy a halál csak egy újabb kör vége. Akkor meg miért adta nekem ezt a lehetőséget?
Talán valamit mutatni akart? Vagy csak elege volt már belőle, és így akart kiszállni? Vagy csak egy időre akarta átadni ezt, abban bízva, hogy ha már szerethetett valakit, vagy megtapasztalhatta az elmúlást, a gyermekszületést, a szerelmet, akkor utána ismét visszakapja a többi dimenziót, és harcol majd tovább, tudva, hogy miért is küzd valójában?
De ha így van, akkor én ember voltam egykor… Mégsem emlékszem arra, hogy milyen szerelmesnek lenni, milyen elmúlni, és megszületni! Akkor meg miért?
Annyi kérdés van, és oly kevés az idő a válaszokra…


Utoljára változtatva 07-29-2005 @ 04:42 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: floodoftears
(Ideje: 07-31-2005 @ 02:21 pm)

Comment: "A gondolat az élet rabja csak, az élet pedig az idő bohóca, s az idő, amely a világ tanúja, megáll majd." Ez jutott eszembe, valahogy talán ide is kapcsolódik: az idő, az élet, az elmúlás...így lesz ez mindig.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds