[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 241
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 241


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


unsure.gif
NEHÉZ GYEREKKOR
Ideje:: 07-29-2005 @ 09:46 pm

Amit az előbb írtam,novellát,az szimbolikus,ahogyan általában a kisfiú-nagy szörny csaták is azok.Nehéz gyerekkorom volt,ki voltam téve a durva természetű apámnak,aki ritkán rendes velem,s kivoltam téve a tanároknak és a belvárosi nyomornak,züllésnek.
Hiába lakok már itt Dunakeszin,mégis kínok verdesnek és még ugyanaz a gyerek vagyok,aki legbelül küzd a szörnyekkel.
A történet,amúgy farkasemberes történetek íránti rajongásom miatt is született meg.
Egy kisfiú,aki az Ezüst Nyaklánccal elűzi a félelmet és békét teremt,de tudja legbelül,hogy ezzel még nem intézett el semmit,csak egy időre.

Most más bajok bántanak,a betegségek.Kórházban is voltam.
Volt ott egy nagyon édi ápolónő,aki éjjelente benézett hozzám és kérdezgette,hogy hogy vagyok.Fiatal 25 év körüli nő.Szóval idősebb nálam.Nem volt esélyem.
S nagyon bántott a betegség.Börtönben éreztem magam a kórházban.Meg voltak a farkasembereim bőven.A gyerekkor rányonyja bélyegét a felnőttkorra.
A hiányérzet,hogy vár az otthon,nem akar az ember néha küzdeni,a kihívást kedvelők is menekülnek,ha úgy adódik.

Köszönöm,hogy leírhattam Nektek ezt!

 



Utoljára változtatva 07-29-2005 @ 09:46 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 07-29-2005 @ 10:04 pm)

Comment: A múlt héten olvastam el Dr. Susan Forward Mérgező szülők c. könyvét. Nagyon ajánlom Neked is, engem felzaklatott ugyan, de sok mindent a helyére tudtam tenni, miután elolvastam. A legfontosabb, hogy tudd, értékes ember vagy, még akkor is, ha a szüleid esetleg éppen az ellenkezőjét súlykolták beléd.


Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 07-30-2005 @ 08:12 am)

Comment: Hidd el, hogy hátra lehet mind azt a rosszat dobni, ami gyerekkorodban történt. Én vagyok ennek a példája. Lehetőleg gondolatban ne foglalkozz a múlttal, koncentrálj a jelenre és a jövőre, a múlt már soha nem tér vissza. Értékeld magad, hiszen értékes ember vagy. Ha lelkileg egyensúlyba hozod magad, a testi problémák is megszünnek.


Hozzászóló: floodoftears
(Ideje: 07-31-2005 @ 02:25 pm)

Comment: Köszönöm, hogy leírtad nekünk ezt! És hidd el, az írás sokmindenben segít, olyan gondolatokban vagy gazdag, ami másnak nincs, te megszenvedtél érte, próbálj meg csak előre nézni!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds