[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 245
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 245


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Esőszemek
-: veva
Ideje:: 07-31-2005 @ 08:20 pm

 

Már napok óta őrületes a meleg. Nehezen viselem, mint szív- és érrendszeri bánatokkal (is) küzdő.

Ma már legalább időnként megmozdult a levegő, így minden kinyitható réstől azt vártam, hogy hűsítő áramlatok "törnek" be a lakásba! :)
Nem törtek azok! Inkább a forróság hömpölygött befelé (pedig éjjel már egy kicsit sikerült lehűtenem a lakást, egészen 27°C-ig ;)), s mindent elárasztott.
Most este azonban nagy placcsanásokat hallottam kintről, ezért esőt sejtve kisiettem, hogy behozzam az erkélyről a ruhaszárítót. Utána visszamentem egy kicsit felfrissülni az esőillattól.

Hmmm...

Eső már nem esik, fülledt a levegő, s a földön szinte megszámlálhatóak az esőcseppek nyomai.

... lehet, hogy valamelyik angyal csavarta ki ránk, az előtte homloktörlésre használt zsebkendőjét... :)

 



Utoljára változtatva 07-31-2005 @ 08:25 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Atlantiszi
(Ideje: 07-31-2005 @ 08:49 pm)

Comment: 27-ig? Mi vagy TE? Varázsló? Nálunk 33 volt a minimum hajnali 4-kor, addig kóvályogtunk a lakásban a kereszthuzatban, ami nem akart se kereszt, se huzat lenni, már mindenféle trükköket eszeltünk ki, hogy ha az egyik ablak félig erre, a másik, a lakás túlfelén félig arra nyitva, talán a szűkebb résen jobban siet a levegő... de semmi sem moccant! Aztán az egyik fiam az ablakba tette a ventillátort, egy konyharuhába belekötözött 6 db. jég akkut, és az egészet a ventillátor elé lógatta, hogy talán... de akkor sem lett hidegebb! Hogy csináltad azt a 27-t? Egyébként most itt mifelénk, végre erősen hűvös, hűvösen erős szél nyargalászik, de még mindig csak 30-ig hűlt le a lakás!


Hozzászóló: veva
(Ideje: 07-31-2005 @ 09:14 pm)

Comment: Atlantiszi! Jókat vigyogtam az ötleteiteken! :)) Nálam eredetilegsem volt 33-nál több, most is "csak" 31 van! Már igazán kicsavarhatnának fentről egy lepedőt is! ;)


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 07-31-2005 @ 09:31 pm)

Comment: Az előbb beszéltem a húgommal.Holnapra vacsora vendégeket vár és sütött az a balga...Mindjárt lett 42 fok a konyhában.Hát így....Én nem panaszkodom.Légkondi van a szobában így 22 fokra állítottam.nagy beruházás volt, de megérte.


Hozzászóló: Atlantiszi
(Ideje: 07-31-2005 @ 09:46 pm)

Comment: Veva, se angyalka zsepije, se semmiféle lepedő nem csavartatik az elkövetkező pár órában, de lehet, később sem. Itt futkos előttem a radarkép, a legközelebbi esőt is hurcoló felhők Graz környékén kóvályognak, és nem ám errefelé, hanem Bécs felé fordították az orrmányukat! Persze, csodák mindig lehetnek...


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 07-31-2005 @ 09:56 pm)

Comment: Tetszett az angyali gondolat :) Persze, az is lehet, hogy sírt, mert már ő sem bírja odafent a klímát. Vagy épp a zuhany alatt állt, hiszen csak ott lehet kibírni. De előfordulhat, hogy úgy kacagott rajtunk, hogy kicsordult a könnye :) Ezeknél az angyaloknál sose lehet tudni :)


Hozzászóló: veva
(Ideje: 07-31-2005 @ 10:34 pm)

Comment: Nade! ;) Ha a hűsítést (akár ezt a kevés szellőt is) az angyaloktól kapjuk, akkor ez a forróság a pokol környékéről származik! 8-0


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 07-31-2005 @ 10:45 pm)

Comment: Igazad lehet, veva - a meleg tényleg fölfele száll :))


Hozzászóló: veva
(Ideje: 07-31-2005 @ 11:21 pm)

Comment: Nohh! Így aztán ki is derül, hogy hová lesznek az erdeinkből a fák!? Egyenesen a pokolba viszik!


Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 07-31-2005 @ 11:35 pm)

Comment: Vasárnapra igértek enyhülést, már nemsok maradt a vasárnapból, de ide az angyalok még pár csepp esőt sem küldtek. Kint is, bent is meleg van, ilyenkor még a kenyérsütő is füti alaposan a lakást, hiába működnek a ventilátorok. Talán a holnap valamit hoz. (?)


Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 08-01-2005 @ 06:47 am)

Comment: Mi felváltva tartózkodunk itthon, így a ventillátor vándorol konyháról, szobára. Szerintem a forróság kellemes is lehet. ;))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds