[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 234
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 235

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


blink.gif
Kutyakrol, nem csak altalaban!
Ideje:: 08-01-2005 @ 04:32 am

irnak eposzoknak beillo oldalakat, annyira el van telve (akinek valaha szivehez nott kutyulija!... vagy kornyezetet rettento respektalt ebje volt valaha)

       Magam reszerol, (egyreszt, nem akarok a szorasbol kimaradni, mivel en is a Full - mint a "mi kutyank" kutyakolyke vagyok) naplomba irom salyat kutyasztorimat.

         Kolyokkoromban - ugy 3-6 evesen - kutyammal a Pufival mindent megosztottam!..  meg a verest  is! amit anyamtol a porolo laposabb felevel fenekemre kaptam.  
         Tanyan laktunk, ket csalad lakott ott, de nekik nem volt gyerekukl s igy egyetlen, gyereket megerto tarsam Pufi volt!..( a vilag legkedvesebb zsemlefoltos, feherbundas, ket fajtanak tiszta kevereke)  s en tobbet voltam a kutyahazban, mint a szobaban!.. ott nem kellet felnem, hogy leverem azt az utalatos uvegvazaat, amiben viz es virag, sose volt!
  Tortent egy napon, hogy Pufi miatt en hitvany arulonak lettem titulalva! merthogy a kutyam husbol volt csinalava (sok husfelet ritkan ettunk akkoriban) es amikor hust - amibe harapni lehet! - kertem a paprikaskrumpli helyett, anyam karjait szettarva mondta: "mondd, kisfiam!?  honnan vegyek hust neked?"..mire en dacbol azt feleltem "vagjuk le a Pufit!"... 
   Lett is ebbol szornyu ( rejtett mosolyu de szinlelten nagyon merges arcot vagott) riadalom es en ekkor lettem a legjobb baratomat elarulo "micsoda kolyok az ilyen!?".. ugyhogy sirva rohantam ki Pufihoz es fejet simogatva mondtam neki: "ugye te tudod, hogy nem komolyan gondoltam!,, csak ugy mondtam de hidd el egyetlen baratom, ha tovabb, akar meg 100 evig parikaskrumplit eszem,, teged akkor sem hagylak tanyeromra kerulni!"
      Pufi, rogton megertette!..jelezte is azzal, haromszor megnyalta arcomat nagy piros nyelvevel es a baratsag szent lett tovabbra is!

... Tartott volna eletem vegeig, azonaban a sors ugyancsak komisz kutya!.. nem baratsagos!  Pufitol elszakitott.. a tanyarol kisvarosba kellet koltoznunk.. oda nem vihettem magammal Pufit!

.. Ha eszembe jut, meg ma is siratom!

 



Utoljára változtatva 08-01-2005 @ 04:48 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: csizi
(Ideje: 08-01-2005 @ 05:18 am)

Comment: Jóóóóóóóóóóóóó, ...


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 08-01-2005 @ 12:32 pm)

Comment: hsz-edet, Csizi! ugy fogadom, mint gazdi altal simogatott kolyokkutya


Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 08-01-2005 @ 02:04 pm)

Comment: Még egy aranyos kutya sztori. Én is nem egy kutyát elsírattam, még mindig mindegyik él emlékezetemben.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 08-01-2005 @ 02:43 pm)

Comment: Kedves Szkallas, aranyos a történet. Bizony a gyermeknek, meghatározó életében ha van egy kutyusa, akit szerethet. Elhiszem, hogy nehéz volt Őt elhagynod....:)))


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 08-01-2005 @ 03:43 pm)

Comment: azt hiszem - mi kutyaszsretok kozt mondva - nem hiaba a kutya az ember leghubb tarsa, ha szemet radveti, mintha beszelene! es sokszor kifejezobb tekintete, mint sok ember locsogasa!.. millo szamu a sok kedves kutyatortenet ---------------talan lehetne nyitni egy "Kutyatortenetek" c. rovatot!?


Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 08-01-2005 @ 05:25 pm)

Comment: Ez jó ötlet. Biztosan lesz sok jó kutyatörténet. És olvasó is.


Hozzászóló: Atlantiszi
(Ideje: 08-01-2005 @ 05:40 pm)

Comment: Nekem is lenne néhány... mármint kutyatörténetem! Ja, és: mi legyen az anyanyelvi játékos topikkal? Belefogsz? Hogyan képzeled? MI lenne benne?


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 08-01-2005 @ 06:16 pm)

Comment: ...és Te maradtál neki az igazi barát, még akkor is , ha el kellett egymástól bucsúzni.!.....Ebben biztos vagyok!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds