[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 54
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 55

Jelen:
Tagi infók ender Küldhetsz neki privát üzenetet ender ender


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


blink.gif
megint le akartam hagyni a címet...
Ideje:: 08-01-2005 @ 12:10 pm

Váááááááá!
Sokat gondolkoztam,hogy leírjam-e,pedig nem történt semmi és nincs semmi,de azért mégis...Kb. másfél órája értem haza...Tegnap délután fél 5óta...Anyum biztos örült...Szóval Zsókával voltunk Szihalmon.Délután majd meg sültünk,ahogy odaértünk Kriszékhez,beálltunk a ventillátor elé hűsölni.Ott volt Krisz régi haverja,Gábor is Pestről,később befutott Laci és Andi is.Kitalálták,hogy nézzük az Ördögűző-A kezdetek-et,hát sokat mondok,ha össz-vissz fél órát láttam belőle.Egyrészt nem is izgatott,másrészt nem volt hangulatom horrort nézni.
Inkább kimentem a konyhába kajálni.Este 9 körül jöttek haza anyósomék,hozták haza Dávidot Csongrádról,ott volt nyaralni keresztszüleinél.Mindenre rácsodálkozott (a konyhában volt pár új dolog) és persze örült nekem is :).A film után elmentünk sétálni,megittunk 1-1 üdítőt,aztán kiültünk a Grand elé dumálni.Erre Gyuszi felhívta Zsókát az én (!) telefonomon,hogy mikor megyünk már haza,hol vagyunk,mit csinálunk,lejön értünk,stb.A szokásos. Zsóka végül úgy döntött,hogy hazamegy vele,mert Krisz sem nagyon közeledett felé,meg amúgy is mehetnékje volt. Én pedig maradtam.Ott aludtam náluk,Gabival és Krisszel egy ágyon (csak Norbi meg ne tudja,mert ugyan semmi nem volt,de iszonyat féltékeny lenne,biztos összeverekednének Krisszel,de nem volt több szabad ágy,mivel Norbi szobáját átalakítják...).Gabi aludt belül,Krisz középen én meg szélen.Persze előjöttek a sikamlós témák,dumáltunk mindenféléről,Gabi volt a fő kérdező és szószóló.Hajnali kettő körül kb. kidőltem,de lehet,hogy később.Szóval nem aludtunk vmi sokat,mert 7kor macskanyávogásra riadtam,utána csak ilyen 10 prcekre aludtam el,nyolckor pedig végleg felkeltünk mindannyian.Dávidka is bejött,aztán hozott nekünk kávét,utána is nevettünk annyit!Délelőtt fél 10 körül átjöttek Laciék is,aztán Dávidka szokás szerint vicceket mesélt,meg kocsi és motorhangokat utánzott...Andi majdnem kiégette az asztalterítőt,Krisz olyan hangokat adott ki idegességében,Gabi meg az egészet kamerázta Krisz telójával...Végül Krisz rászánta magát,és hazahoztak Gabival fél 11 felé.
Anyám délután biztos előszedne,de szerintem megyek Zsókához dumálni...Már megint "menekülök" itthonról,de annyira meg vagyok itt kötve.A legjobban Kriszéknél érzem magam,főleg,ha még Norbi is ott lenne...De már csak két hónap,és itthon lesz!!!!:))))))

Na,szisztok!



Utoljára változtatva 08-01-2005 @ 12:11 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Xiam
(Ideje: 08-01-2005 @ 06:32 pm)

Comment: Nincs is jobb, mint egy kellemes nap az igazi barátokkal.. Jó tudni, hogy jól érzed magad! Az utóbbi napok történeseire ez a legjobb gyógyír..


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds