[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 236
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 237

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


rolleyes.gif
MÁNIÁKUS KISIPAROS
Ideje:: 08-02-2005 @ 05:46 pm

Ne haragudjatok,hogy mindezt leírom,de itthon nem hallgat meg senki,ha az irományaimról beszélek.

 

Én egy mániákus kisiparos vagyok.Ha gyáros lennék,Angyalfigurákat árulnék,ha élelmiszeriparos,akkor Angyalrajzos kefireket:MENNYEI KEFIR...
Bizonyára észrevettétek,hogy állandóan Angyalokról írok,vagy dokikról,vagy szerencsétlen fazonokról.Ők érdekelnek a legjobban.
Az egyik legszerencsétlenebb figurám,Bozont.Ihletője:Jimi Hendrix és Samuel L. Jackson a SEBEZHETETLEN cimű filmből.Szeretem őket,mert jók és szomorúak,de nem törödnek annyit a kudarcokkal.
Az Angyalok olyanok,mint amilyen én akarok lenni,elkötelezett védelmező,aranykarddal,aranyszívvel.
Az orvosok is én vagyok,mert az irodalom mellett a gyermekpszichológiai pályára is készülök.Régen mentős is akartam lenni(A MENTŐS FUTÁSA-ban írtam),de az egészségügyi vizsgán,ami a jogsihoz kellett,alig mentem át,s megijedtem,hogy én nem is tudnék épen gondolkodni a balesett után.
Az OLTALMAZÓ cimű novellám,az egy képregénytisztelet műve,a hősök utáni vágyat akartam leírni,s szeretet halhatatlanságát.
A NO DROG 1-2 figyelmeztetés.Nem egy kábszerest ismerek.
A NYOMOR egy gyomorforgató realista pszichodráma,amit a Taxisofőr ihletet,meg a gyerekkorom.Le akartam írni milyen,amikor az ember elveszti a kommunikációs képességét.

Szóval szeretek idejárni,ideírni,mert itt úgy érzem megtaláltam önmagam,s a Jó Társaságot,amit már régóta keresek.:)

Ja és még valami,a novelláim azért tűnnek forgatókönyvszerűnek,mert néha sebtében leírom,kapkodva,mert néha rohannom kell.

PUSSZANCS MINDENKINEK!:)))))))
Köszönöm,hogy leírhattam!:))))))



Utoljára változtatva 08-02-2005 @ 05:46 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 08-03-2005 @ 12:20 am)

Comment: Szerintem rohanj lassabban:-)))Á, dehogy! Nekem tetszik a rövidsége ,de egyszer ha hosszabbat írsz azt sem fogom bánni:-) A társaság tényleg páratlan , öröm itt lenni:-)


Hozzászóló: zanzaa
(Ideje: 08-03-2005 @ 08:34 am)

Comment: Kedves Mániákus Kisiparos! Hogy otthon nem hallgatnak meg, hogy is mondjam... izé... engem sem, sokunkat sem... ilyenkor azt mondom magamnak, hogy 2005-öt írunk, elrohan mellettünk a saját világunk... pénz... ki törődik a másik érzelmeivel... vagy nem törődnek vele, vagy kinevetik... 2005-öt írunk... Itt a fullon sokan sokakkal szimpatizálnak, a hozzászólásokból egyértelműen kiderül, hogy Téged is sokan és szívesen olvasnak. Ha rövidet írsz, akkor az tetszik, ha hosszabbat, akkor az - a mondanivaló a lényeg, nem a sorok száma. Érezd magad nagyon sokáig jól itt, a fullon!


Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 08-03-2005 @ 08:58 am)

Comment: Kedves Secret-Writer(Titkos Író)! Műveidet szívesen olvasom, érdekesek, tükrözik a jó lelkedet, nem hiába szereted az Angyalokat, biztosan ők is szeretnek téged. Nem lesz baj, ha egy kicsit lassítol. Akkor is úgyan oda érsz! És csak neked van olyan kedves " Pusszancs Mindenkinek" beköszönésed. Lesem további írásaidat.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 08-03-2005 @ 09:39 pm)

Comment: Kedves Secret_Writer PUSSZANCS neked is.)))) Ez egy hús vér Angyali pusszancs volt.;) Úgy érzem a megnem hallgatás mindnyájunk problémája. Sajnos ez a világ azért ilyen erőszakos, szívtelen, mert a versek az irodalom, már nagyon keveseknek jelent az életében lényegest. Ezután is érdekel amit írsz, nagyon is. Óvatosan futkoss, néha állj is meg...:)))


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 08-05-2005 @ 05:47 am)

Comment: Elóvassuk űket. :)) Üdv.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds