[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 197
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 197


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

A virtuális világ dicsősége
Ideje:: 08-03-2005 @ 10:22 am

Ma megint rá kellett döbbennem, mennyire "veszélyes üzem" az internet az alkotókra nézve. Egy irodalmi oldalon böngészve rákattintottam egy versre, és ugyan más cím alatt, de a saját versemre leltem. Mikor számonkértem az illetőt, törölte "egyelőre" (így mondta, némi fenyegetést éreztetve gondolom), és kérte, hogy bizonyítsam be, hogy az én versem. Komolyan mondom, megáll az eszem! Igaz, az ártatlanság vélelme létező fogalom, így lehet, hogy a való világban nekem kéne bizonygatnom, de hol van itt az igazság?! Hol van, amikor félbolondok elhitetik magukkal, hogy egy vers az ő alkotásuk! Én még az életben nem hittem másnak egyetlen egy elolvasott versére sem, hogy az az enyém. Mi lehet a célja az ilyen embernek, mi motiválja? Lehet, persze, hogy az égvilágon semmi, csupán szereti becsapni saját magát. Hiszen nemcsak másokat ver át, hanem saját magát is. Szánjam, megvessem? Igen, azt hiszem, mindkettő megállja a helyét. Mást úgysem tehetek. (Azonkívül, hogy elküldtem neki a linket, ahol elsőként fönt van az ominózus vers. Meglepne, ha korábbi dátumot tudna produkálni :))
Szóval, isteni ez az internet, nélküle valószínűleg sosem kezdtem volna el írni, de bizony, előfordulhat, hogy mondjuk 2 év távolából neked kell bizonygatnod, mit mikor írtál. Ez van. Így múlik el a virtuális világ dicsősége.


Utoljára változtatva 08-03-2005 @ 10:22 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 08-03-2005 @ 11:07 am)

Comment: Engem is bosszantana ,de , be kell látnod érték lettél ,annyira hogy már el is lopnak. A következő az lesz hogy hamísítanak majd. (Tudom hogy ez nem vicces, nézd el nekem hogy komolytalan vagyok. )


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-03-2005 @ 11:13 am)

Comment: Így is fel lehet fogni :) De tényleg bosszantó.


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 08-03-2005 @ 11:45 am)

Comment: Biztos, hogy nagyon feldühítene, ha hasonló dologra akadnék. Lehet, hogy jobb, ha az ember nem keres, hisz akkor biztos nem is talál?!


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-03-2005 @ 11:49 am)

Comment: Luna kedves, én nem kerestem, csak rákattintottam egy versre, hogy elolvassam :)))


Hozzászóló: zanzaa
(Ideje: 08-03-2005 @ 11:58 am)

Comment: Olvastalak a fórumon is, egyszerűen nem találok szavakat, annyira felháborító, hogy ilyen megtörténhet!!! És ráadásul kivédhetetlen.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-03-2005 @ 12:06 pm)

Comment: Így van, kivédhetetlen. Köszönöm, hogy itt jártál.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 08-03-2005 @ 12:58 pm)

Comment: Ma már mindent lopnak és hamisítanak, pont a versekkel ne tennék? Szörnyű világ van kialakulóban. Félek megöregedni... :)))) Nagyon együtt érzek veled.Évekkel ezelött egy első próbálkozásom elküldtem egy forgatókönyv válogatásra. nem történt semmi, válasz sem érkezett. Abba is hagytam gyorsan az írást, mondván nekem ez nem megy. Aztán jó pár évre rá láttam egy játék filmet, ami szinte éppen csak megváltoztatva volt. Lenyeltem. Viszont rájöttem, aki író, vagy költő az itt Magyarországon nem lesz a műveiből miliomos... :)))


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-03-2005 @ 01:07 pm)

Comment: Angyali, itt nem is a pénzről van szó (bár lenne :)) - itt elvekről van szó. Ha ellopják egy versedet, a lelkedből, az érzéseidből, a gondolataidból lopnak. Ez háborít fel.


Hozzászóló: veva
(Ideje: 08-03-2005 @ 01:36 pm)

Comment: Ezek szerint itt van közöttünk? 8-0 Sztem is felháborító!!!


Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 08-03-2005 @ 01:42 pm)

Comment: Szerintem ez felháborító, hogy érezheti magát az a személy, aki ellopja valakinek a szellemi termékét? Ez bűnügy. De tényleg, mit lehet tenni ellene? Ezen el kellene gondolkodni közösen.


Hozzászóló: Secret_writer
(Ideje: 08-03-2005 @ 05:59 pm)

Comment: Ez egy betegség,lelki betegség,Netelka!Irodalmi kleptománia!Erről szól a Titkos ablak is(STEPHEN KING).Úgyis neked van igazad,s neked fognak hinni.Egy meghasonlott ember,aki alkotói válságban él,s dicsőségre vágyik az csinál ilyet.Különben is,a stílusodra rá lehet ismerni,úgyhogy ne aggódj!:))))))))Egy kicsit megijedtem,John Shooterek támadnak!


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-03-2005 @ 06:23 pm)

Comment: Nem ismerem ezt a Stephen King történetet, de már te vagy a második, aki jelzi nekem. Úgyhogy meg kéne néznem ezt a filmet :) Egyébként így vagyok vele én is: inkább szánom, mint haragszom rá. Beteg.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds