[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 221
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 221


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


mellow.gif
cím nélkül
Ideje:: 08-04-2005 @ 09:24 am

Hát a mai napom jol kezdödik!!!!beakarnak huzzni 2000.- al de nem fogom hagyni!Ugy meg fognak vernni de nem érdekel!!!azt mondják tarozok nekik de ez nem igaz!!!!Na mindegy!!!Elkezdek egy naplot a mai nap!!!Tök jo lenne ha jol sikerülne az évem!!!!November 20-án megyek biroságra!!!!!nem toom mi lesz remélem meguszom!!!!Amit elkövettem arra nincsen bocsánat!!!!!Sajnálom amitt tettem!!tényleg megbántam még ha nem is követtem el semmit azt bánnom hogy ott voltam!!!A biro nö egy aranyos ember de az ügyészem egy nagy köcsög!!!!!Mindenbe beleptrobál kötni soha nem tudd de azért probálkozik tiszta felnott gondolkodás!Ha nem találtam ebbe hibát akkor keresek még ha abba se akkor keresek másikat és senkise tökáéletes és fogg bennem találni!!!!ha valamit kérdez tölem és nem akkarok ráé kokrét választ adni azt mondom hogy nem emlékszem és tutti ez fáj neki!!!az ügyvédem tök ari csaj!!!!csak benne se bizok!!!Mert kirendelt és abba nem lehet bizni hisszenm neki aza célja hogy minden kiderüljön csak meg kell védeni!!!!régota elmult az az idö hogy nem bizok már senkibe csak a szüleimre számithatok!!!!


Utoljára változtatva 08-04-2005 @ 04:02 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: zseka
(Ideje: 08-04-2005 @ 12:05 pm)

Comment: Bármi is történt Veled, vond le a tanulságokat, hogy máskor ne kerülj hasonló helyzetbe.....nagy szerencséd van, hogy a szüleid melletted állnak. Ha úgy könnyebb, írj, szívesen olvasom...és bátorság:)


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 08-04-2005 @ 01:57 pm)

Comment: szia!azért legközelebb írj vmi címet is...én is azt kívánom,hogy sikerüljön az életed!!!vigyázz nagyon magadra! hidd el,minden jóra fordul!


Hozzászóló: afonyalekvar
(Ideje: 08-26-2005 @ 04:13 pm)

Comment: Helló! Nem tudom, hány éves vagy és hogy mit követtél el. De azt mondhatom, hogy az ügyésznek az a feladata, hogy téged bevarrjanak, a kirendelt védődnek meg hogy megvédjen. Nyugodtan bízzál benne. És az nagy szerencse, hogy a szüleid melletted állnak. Ezt meg is kell hálálnod nekik (pl.: azzal, hogy többet nem keveredsz ilyen helyzetekbe-> nem elég tisztességesnek lenni, annak is kell látszani) Sok szerencsét a tárgyaláshoz! :)


Hozzászóló: ctg
(Ideje: 06-18-2006 @ 01:59 am)

Comment: A kerdes az, hogy mi tortent? Mert van amire van bocsanat, es van, amire nincsen. Van, ami nem is szamit, sot izgi, de van, amit meg a tulvilagon sem bocsatanak meg. Szoval, mi is volt az ugy? Nem hiszem, hogy takargatni kellene. Ha betores, meg egyebek, akkor nulla. Ha verekedes, akkor kit vertek meg, es mennyire. Ha mondjuk eroszak, es valoban az, akkor indul az elkarhozas. Senki nem fog segiteni. A lelked is elpusztul...luzer!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds