[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 144
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 145

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Wondering.gif
Butangaz!.. fura - cimnek...
Ideje:: 08-04-2005 @ 05:47 pm

azonban azt tartom, mindegy, milyen cimet ad az ember blogjanak, es elgondolkodom ezen.. ilyen modon :

   a blog arany alkalom, ha valaki a net-en (latszolag) magaban elmelkedik ( > naplomnak irom!... atver ezzel masokat s nyugtatja salyat magat!...) kegyes hazugsag, no nem sulyos. notorius bun!.. csak olyan.. hogy mondjam, olyan hinta-palinta jatszani eszed, mondjak akik oszintebbek salyat magukkal szemben. 
    Adhatsz akarmilyen cimet!  ha vissaterunk az atverosdi gondotahoz, mivel azt szeretned, hogy a te naplobejegyzesedet masok is olvassak, minnel furcsabb a cim, annal jobb cimnek... (a legtobb emberben - barmennyire visszafogott is) - dolgozik a kivancsisag kisordoge, vajjon miket ir ez naplojaban ossze-vissza?.. en ugyan nem kivancsiskodo tipus vagyok de kicsiket bequkk!.. igy gondolkodunk legtobben... a kisordog a furcsa dolgokra - meg furcsabban furkal!

     Az  sem fontos, hogy hogy tudjad pontosan mi a cimszo ertelme!... ha "megragadosnak" (magyarul blickfangos) iteled, erre jo pelda:

   Kisvaraosunkban - regebbi idokben - bekesen elt es dolgozott a varoska jonevu Cszizmadia Mestere, becsuletes neve Bajusz Kalman volt es mindenki becsulte!.. mi gyerekek Rozmar Kalmannak csufoltuk magunk kozott, vastag, lelogo bajusza miatt.  

   Az akkori idok nagy szenzaciojakent a gazzal valo mutet alatti altatasi mod felefedezeset kozolte minden ujsag!.. Bajusz mester pedig szorgalmas ujsagolvaso volt. Az ujsag, a gazkevereket  KEJGAZ nevvel ruhazta fel!... mesterunk fantaziajat felcsigazta a nev!...  nagyon tetszett neki!

    Masnap - minden egyeb dolgat halasztava, kipingalta az utcan fuggo cegtablara a " Csizmadia Mester " ala " es KEJGAZ!" .. nagy, feltunoszinu betukkel!


 



Utoljára változtatva 08-04-2005 @ 05:47 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: csizi
(Ideje: 08-04-2005 @ 10:38 pm)

Comment: Több értelemben is tetszett. A cím tényleg esen lényegesen való kiváncsisoskodások felgerjesztésére ily módon nem bírálandó szegéy párája földi társaságunknak, ha azt írásának teszi elejébe. Meg még másért is bírom ezen naplórészletet szeretettel olvasni, és emlékeimben tárolva hinni el.


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 08-04-2005 @ 11:38 pm)

Comment: na ugye!? nem hiaba jartatom bagolesomet!, van meg akinek van (hozzam hasonlo) buzaviragkek-lila finom cs-iz-lese!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 08-05-2005 @ 10:29 am)

Comment: Kedves Szkallas, szerintem nálad a nicked is elég arra, hogy kattintsunk, de mindenben egyet értek veled. A jó cím egy írásnál nagyon lényeges lehet... :))))


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 08-05-2005 @ 07:36 pm)

Comment: Azt mondják a jó bornak nem kell cégér! Na de egy irásnak nem árt ha figyelemkeltő cime van. Azért a Mester ezt e KÉJGÁZ dolgot, hogy érhette....már a csizma elkészültekor benne volt,... vagy csak huzamosabb használat után......hmm....Mestere válogatja.....nem igaz?


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds