[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 184
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 184


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


mad.gif
Felhívás! Ingyen étel a.....
Ideje:: 08-15-2005 @ 02:45 am

A reggelem mindig ugyanúgy zajlik.
1 , az első kávémat az ágyban fogyasztom el,még csukott szemmel.
2, negyedóra ébredezés után jöhet a második adag,ezt már a konyhában iszom, ehhez már rá is gyújtok .

A történés kb 2 héttel ezelőtt kezdődött.
A reggeli kávémat fogyasztottam éppen , bal könyökömmel a konyhapultot támasztottam ,mikor éreztem hogy valami mintha mászna a kézfejemen. Csak egy hangya volt.  Gyorsan belepöcköltem a mosogatóba és ezzel megoldottnak véltem az ügyet. Folytattam tovább a könyöklést, néha belekortyoltam a kávémba , és hallgattam ahogy az emelet szép lassan ébredezik.Merengésemet egy újabb hangya zavarta meg ,aki ráadásul társat is szerzett a "kézhegyem" megmászásához .Na, ennek a fele se tréfa ! Nem kellet  nagyon keresni Őket, vagy harminc kis hangya rohangált a konyhapultomon.Egy gyors mozdulat ,és a takarítós szivacsommal letöröltem Őket ,akkor azt hittem hogy örökre.De nem! Ők csak jöttek. Kipakoltam mindent ,hátha egy kenyérdarab, vagy csoki, vagy bármi leesett,vagy beesett valahová, és esetleg oda költözött egy hangyacsalád  a biztos megélhetés reményében . De az is lehet, hogy hangyáim csak nyaralgatnak nálam,és nincs is miért aggódni... Na, mindegy. Ha már kipakoltam, akkor már lemostam  a polcokat is , és igaz hogy a hangyáim táborát még nem leltem meg, de legalább tisztaság lett.
Most már csak néhány hangyus szédelgett. Kínosan ügyeltem arra hogy egy szem morzsa se maradjon ,mert ugye ha nincs kaja akkor majd nem lesz jó nekik az ittlét, tehát elmennek. Ezt csak Én gondoltam. A hangyák szerintem nem filóztak ilyesmin ,jöttek  sétálgattak, talán még beszéltek is egymással,aztán hoztam a szivacsomat és véget vetettem az idillnek. Nagyon bosszantó  hogy ezentúl se könyöklést, se felülést ,se nekitámaszkodást nem lehet megejteni a konyha eme sokfunkciós sík felületén. A napokban az egyik szomszéd azt tanácsolta hogy adjak Nekik sütőport ,mert azt megeszik és elpusztulnak tőle. Hát legyen!. Most itt tartunk. Reggel és este sütőpor osztás , majd a reménnyel lefekvés hogy egyszer megszűnik ez a rémálom. Szerintem a hangyák közt már híre ment hogy nálam ingyen kaja van ,azért van ez a folyamatos áradat. Aztán az is eszembe jutott,hogy lehet hogy a szomszédom ezzel a sütőporos csellel próbál megszabadulni a saját hangyáitól,lehet hogy az övéit etetem?Vagy lehet hogy mindenkiét Én etetem????Jajjjj!!!



Utoljára változtatva 08-15-2005 @ 02:45 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 08-15-2005 @ 06:40 am)

Comment: Egyszer a játszótérről a homokozókészlettel felvittem néhány szárnyas hangyát. Külön útvonaluk lett a lakásban. Anyu tanácsára fokhagymát raktam az útjukba, nem is láttam többet őket. Nem szeretik a fokhagyma illatát ugyanis.


Hozzászóló: Anne20
(Ideje: 08-15-2005 @ 07:16 am)

Comment: Szia, Szimbolum! Ne sajnáld a kis apróságoktól a sütőport, megnyúvadnak tőle, mert felpuffasztja őket. Biztos, hogy nem a szomszéd hangyái, mert ha azoknak ő is sütőport adott, akkor azok már szétdurrantak:))))) A legolcsóbb hangyairtó szer a sütőpor. Pár nap múlva színüket se látod majd.:))))) Üdv: Anne.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds