[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 186
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 186


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Angry.gif
Egyszemélyes hadsereg
Ideje:: 08-18-2005 @ 06:57 am

Tegnap igazán jó napom volt! Sok kis apró dolog történt amitől elégedettnek érezhettem volna magam és elárulom ,rajtam nem múlt semmi. Néha talán hiba, hogy nem vagyok olyan "felnőttesen komoly" felnőtt ,az elvárás az lenne ,de valószínűleg ez is gyártási hiba és nem tudom hol lehet javíttatni az ilyesmit.
Az ellentétek vonzzák egymást - szokták mondani . Idáig ezt ,nem tudom miért ,de úgy értettem, hogy vonzzák egymást és jó is nekik,mert mi másért történne mindez. Engem kifejezetten idegesít ,ha valaki az ellentétem ,mert nehéz vele bármit is kezdeni , mert pölö szívesen csacsognék, röpködnék ,meg úgy álltalában ÉLNÉK,persze nagyobb túlkapásokat kihagyva (max csak ritkán:-))) de nem lehet . Előszőr is a szárnyak nagysága talán túl nagy , susog használat közben , és különbenis belelóg az illető életterébe ,ezért hát szó nélkül lecsatolom a kedvéért. Mivel fordulatszám nélküli masinaként működök ,a következő az, hogy arra a kis időre megszűnök létezni, kikapcsolom magam ,és azt hiszem ezután jön a neheze .Így kellene jól érezni magam . Nincs lehetetlen, ez sem az ,de néhány lázadást azt hiszem bele kell kalkulálnia annak akiért folyik mindez(újabb kérdés: kiért folyik?) . Néhány hete mosogatás közben jöttem rá , hogy alkalmazkodok - lázadok - és végül leverem magam ,de a győztes is Én vagyok. Lám-lám ,hiába vagyunk ketten a csatában ,mégis egyszemélyes harccá válik..... Kész csatatér az életem ,a francba!


Utoljára változtatva 08-18-2005 @ 07:04 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 08-18-2005 @ 07:11 am)

Comment: Az Első Emelet Állj vagy lövök-je jutott eszembe a címről, a gondolat sor, a szárnyakról nagyon találó. Az ellentétek vonzzák egymást (?), a hasonlók viszont kiegészítik! Nagy különbség. A házimunka mindig megvilágosítja az elmét - nekem vasaláskor jutnak eszembe a legjobb dolgok ;-).


Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 08-19-2005 @ 08:15 pm)

Comment: Komoly "harcban" vagy, de az " ellenfél" egyáltalán érzékel-e valamit ebből ? Talán jobb lenne szárnyalnod, és ő is segítse a reptedet. Tudom tapasztalatból sok mindenben alkalmazkodunk, megalkuszunk. De felteszem én is magamnak a kérdést, hogy megérte? Nem tudok válaszolni.


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 08-20-2005 @ 12:10 am)

Comment: Kedves Julianna! Magammal harcolok és magammal szemben győzök ....néha:-)


Hozzászóló: Atlantiszi
(Ideje: 08-20-2005 @ 12:39 am)

Comment: Nagyon ügyi vagy! Csak kérdés, melyik éned győzi le a másikat? És honnan tudod, melyik az egyik, és melyik a másik? És biztos, hogy csak ketten vagytok? Engem mosogatás közben szoktak zaklatni a különböző bennem lakó mások... és az ötletek is akkor jönnek, amiket persze azonnal le kell írni. Tán mondanom sem kell, folyton kihűl a víz...


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 08-21-2005 @ 02:29 pm)

Comment: Kedves Szimbolum, nagyon ismerős érzéseket írtál le. Az egész élet, kompromisszumok tömege, saját magammal. Ez a legnehezebb, mert magamnak hiába mondom, hogy menj a francba...:)))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds