[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 199
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 199


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Frustrated.gif
GERZSON! NE MÁR!
-: Xiam
Ideje:: 08-24-2005 @ 03:41 pm

Előre kijelentem: felfokozott lelkiállapotban írom a sorokat, előre bocs, ha valakinek a lelkivilágát sértem. Xiam gyerek egy olyan állat, aki bizony nagyon önző, ha kedves dolgait bántják. Most éppen kipróbál állni egy ilyen mellett.
GERZSON NE HAGYD ABBA A BLOGOZÁST ITT A FULLON, KÉRLEK!
Nap, mint nap itt vagyok az oldalon. A blogok közül mindig elolvasom Gerzson személy irományát, mert az nekem jó. Felvidít! Zsörtölődik, de úgy, hogy az nekem tetszik. Én speciell jót szoktam nevetni az írásokon. A témákat olyan stílusban adja elő, hogy az nem bántó, hanem humoros, szerintem. Aki nem veszi a lapot, az ne is olvassa. Akinek szúrja a szemét, az ne olvassa. De.. Legyünk tekintettel arra, hogy nem vagyunk egyformák. Tudjuk, ez egy irodalmi honlap, attól függetlenül a blogoknak nem kell fennköltnek lenniük, nem kell, hogy bármilyen filozófia gondolatot vessenek fel, nem kell, hogy gondokat, gondolatokat elemezgessenek. A blog, véleményem szerint, megérdemli a stílus szabadságát, hiszen ez személyes. Persze, nem arra célzok, hogy mindenki itt anyázza ki magát. De Gerzson nem is ezt csinálja. Görbe tükröt tart a mindennapi megmozdulások elé. Még egyszer: humorosan csinálja! Nekem legalábbis az. Akinek nem, az ne is olvassa!
Tudom, nem én vagyok itt a legaktívabb, és nem is én leszek. Nem írok mindenhez hozzászólást, sem versekhez, sem prózákhoz, fórumban is csak ritkán hagyok nyomot stb.. De! Attól függetlenül olvasok, és Gerzsont (is) szeretem olvasni!
Ne fosszatok meg attól, hogy egy, vagy két naponta jót derüljek az írásain!
Most eltávolodok a géptől, mert a végén kárt okozok valamiben.

Gerzson, lécci irogass tovább! Tudod: Rock'n'Roll!!!



Utoljára változtatva 08-24-2005 @ 03:41 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: csingi
(Ideje: 08-24-2005 @ 04:06 pm)

Comment: Szerintem is irogasson Gerzson. Még akkor is, ha beszólnak neki. :)) Mert az nem baj, igaz?


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 08-24-2005 @ 04:44 pm)

Comment: Persze hogy írjon ! Ő is egy szín a Full palettáján.:-)A maradására teszek 1 szavazatot.


Hozzászóló: Xiam
(Ideje: 08-24-2005 @ 06:55 pm)

Comment: Csingi! Igaz! Maradjon! Szimbolum! Én is volsolok! Tartsunk népszavazást! :) Köszönöm, hogy egyetértetek.


Hozzászóló: kritta
(Ideje: 08-24-2005 @ 08:23 pm)

Comment: Benne vagyok a népszavazásban és a voksom az, hogy maradjon. Ha nem akar, szíve joga, hogy máshol írogasson.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 08-25-2005 @ 09:51 pm)

Comment: A rasszista roma ellenességét nem tudom elfogadni. Az nem görbetükör, ha ki akarunk embereket írtani. Én ezt másnak nevezném! Elnézést. Ezenkívül nincs bajom vele, de ezzel nagyon nagy gondok vannak! Egyetértek akkor, ha nem buzdít népírtásra stb.... Gondolom ebben igazam van, még akkor is, ha ez egy napló, de NYILVÁNOS, nem is kicsit.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds