[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 191
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 191


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

A jó láb
Ideje:: 08-26-2005 @ 03:24 pm



Rég írtam a hajamról.Wink.gif
Jelentem, megint égnek áll! wacko.gif

Merthogy újabb cikk az Origón.

----------------------------

Takarni kéne a rossz lábakat az önkormányzatoknál


"A hivatali öltözködésre vonatkozó javaslatot nyújtott be a Fővárosi Közgyűlésnek Mitnyan György, a XII. kerület fideszes polgármestere. Mitnyan szerint a nők lába csak alig villanhat ki térd fölött, de csak akkor, ha jó. Demszky Gábor főpolgármester szerint az ötlet sértő, és nem lesz kötelező ruhaelőírás. Sándor Klára, az SZDSZ ügyvivője szexistának és törvénysértőnek nevezte az elképzelést."

"A XII. kerületi önkormányzat SZDSZ-es képviselője, Kecskés Márton egyetért azzal, hogy szükség lenne öltözködési előírásokra. "Ha a nagy cégek alkalmazottainak előírhatják, hogy mit kell hordaniuk a munkában, miért ne lehetne előírni a közalkalmazottaknak?" - mondta az [origo]-nak."

----------------------------

Hááááát ....

Mit is mondhatnék? Azt hiszem, megintcsak igen-igen demagóg duma az, ami kapásból eszembe jutott a hír olvastán. Úgyhogy ezt most inkább kihagyom. Max. annyit, hogy amennyiben egy erre a célra kinevezett bizottság úgy találná, hogy Mitnyan György lába megfelel a "tökéletes láb" deffiníciójának, őt is kötelezni kellene a térd felett 2-3 centivel végződő szoknya viselésére. Ezúton kérem a Főpolgármestert, hogy a megalakuló bizottságba teljes szavazati joggal engem is beválasztani szíveskedjék!

Kicsit elszomorít, hogy eléggé el nem ítélhető módon vannak olyan elvetemült nézetek, miszerint szabad választás eredményeként kerülnek képviselők az önkormányzatokba, tehát olyat kapnak, amilyet akartak. Majd azt mondtam, hogy amilyet megérdemelnek. A bőr lesül a képemről, már a saját gondolatom hatására is. Mindenesetre, valahogy odakerültek e felelős gondolkodású úriemberek, az biztos. És hogy a XII. kerület lakossága nem ilyet érdemel, azt ezek után azért látatlanban is ki merem jelenteni. Mert ne feledkezzünk meg azért a másik nyilatkozóról sem! Az idézet egy fantasztikus éleslátásról, tág világszemléletről árulkodó megnyilatkozás volt részéről (is). Merthogy ugyebár az általa emlegetett vállalatok a SAJÁT pénzükből követelik meg ÁLTALÁBAN a formaruhát, a SAJÁT nyereségükből, bevételükből, és ÁLTALÁBAN azért követelik meg a hordását, mert ŐK fizetik! A tisztelt képviselő úr (igen, a véleményemet tükrözi a kis "t", a kis "k" és a kis "ú" is! Bár a "k"-n még gondolkodom.) nem tudná esetleg, hogy az önkormányzati költségvetés az adózó polgárok pénzéből jön össze? Hogy a formaruha is nyilván ebből a pénzből lenne finanszírozva? Hogy pont neki lenne kutya kötelessége a legélénkebben tiltakozni, ha az alkalmazottat saját költségen vásárolt formaruha viselésére köteleznék? Világosítsa már fel valaki szegényt, hiszen lassan lejár a mandátuma! Mégiscsak demagógnak kell lennem: nem ártott volna egy ilyen nyilatkozat megtétele előtt konzultálni a választókkal! Neadjisten megszavaztatni e kérdésről a kisnyugdíjasokat, hajléktalanokat, szociális segélyre jogosultakat. Bár abban talán igaza lehet, hogy ez utóbbiak valószínűleg tényleg nem éppen a legmegfelelőbb öltözékben adnának választ a kérdésére.

Az a legszomorúbb, hogy ezek szerint még arról is fel kellene világosítani, hogy ebben talán egy csöppnyi szerepe az önkormányzatnak, ezen belül az ő önkormányzati munkásságának is van ...



Utoljára változtatva 08-26-2005 @ 03:50 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-26-2005 @ 04:17 pm)

Comment: Magam is önkormányzatnál dolgozom, magam is köztisztviselő vagyok, és magam is kapok ruhapénzt. De ha nekem előírnák, hogy azon a ruhapénzen mondjuk matrózblúzt és térdet takaró rakottszoknyát, vagy esetleg csadort kéne vennem, valószínűleg azt mondanám, hogy köszönöm a lehetőséget, de kenjétek a hajatokra. Még jó, hogy nem abban a kerületben dolgozom, mivel már a lábam sem olyan, mint mondjuk volt 20 évesen :)


Hozzászóló: Chokito
(Ideje: 08-26-2005 @ 06:28 pm)

Comment: Kedves Netelka! Köszi a hozzászólást.:))))) Sajnos tudom, hogy ez egy elég bolond téma. Egyfelől ugyanis valóban elvárható, hogy mindenki a helynek megfelelő öltözékben jelenjen meg a munkahelyén. De ez gondolom amúgy is benne van a munkaszerződésében. Másfelől nagyon jól tudjuk, hogy a ruhapénz mindig is valami fizetéskiegészítés féle volt, amivel az amúgy szégyelnivalóan alacsony fizetéseket megpróbálták egy kicsit elfogadhatóbbá tenni. Közszolgálatban egy-két helyet kivéve nemigen volt követelmény, hogy csak ellenőrzött stílusú, anyagú ruházat vásárolható rajta. Ha mostantól megkövetelik, az tulajdonképpen tekinthető fizetéscsökkentésnek. Vagy meg kell emelni a ruhapénzt. Vagy megtartani, de a mostanit beépíteni a fizetésbe. Ez utóbbiakhoz valóban kell a Közgyülés határozata. Tartok attól azonban, hogy nem ez volt a háttérben. És attól is, hogy sem a fővárosban, sem az egyes kerületi önkormányzatoknál nem éppen ez a soron következő legégetőbb probléma. Aztán. Ki dönti el, hogy milyen a jó láb, és honnantól kezdve számít takarandónak? Ha ez ennyire fontos szempont, akkor igen nagy valószínűséggel várható majd olyan rendelkezés is, hogy (ha csak magamból indulok ki) az én fejemmel csak álarcban fogadhatok ügyfelet? Ezek eldöntésére majd egy külön munkabizottságot kell létrehozni? Ennyire megnőtt a csókosok száma? Aztán. Ha a képviselő úr szerint a XII. kerületben egyébként nincs ilyen probléma, akkor mit foglalkozik más kerületek, hivatalok öltözködési problémáival? Ha kevesli a munkáját, vállaljon még egy bizottsági állást, mondjuk a szociális ügyeknél. Vagy éppen az előbb említett bizottsági tagságra pályázik? Magánvéleményt persze bárki bármiről mondhat. De egy politikusnak (márpedig egy képviselő az) illene végiggondolni a mondanivalóját és annak vonzatait. Hoppá. Ez utóbbit nem gondoltam ám komolyan!:)))) Ugyanis roppant kíváncsi lennék ezek után, és ezek fényében a XII. kerületi polgármester magánvéleményére Gyurcsány Ferenc "cseréljük le öregecskécske feleségeinket" című mondandójával kapcsolatban. Lehet, hogy kibontakozóban valamiféle konszenzus a két nagy párt között?:)))))


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-26-2005 @ 08:47 pm)

Comment: Hát, igen, erre mondják, hogy 1:1. A képviselőkről meg inkább semmit, mindkét oldalt látom/hallom rendszeresen. Így lehet aztán igazán kiábrándulni a politikából - emberközelből.


Hozzászóló: afonyalekvar
(Ideje: 08-27-2005 @ 08:33 pm)

Comment: Ezt a hírt nem is akarom elhinni. Magyarországon 2005-ben (de még 1990-ben is..) ilyen javaslatokkal állnak elő?? Én amúgy a Fideszre szavaztam (szavazok;) de ez a polgármester egy ***. Ez a legégetőbb kérdés a kerületben!? (ráadásul Ciccolina nem is ott indul, hanem Kőbányán ;)) De azt hiszem igazad van: ha megválasztották, megérdemlik. Sajnos ezt a mostani kormányt is "megérdemeljük"... Ahogy Révész T. tanárom mondta médiajogon: "négy év az négy év" -bárkié is legyen..


Hozzászóló: Chokito
(Ideje: 08-28-2005 @ 07:34 am)

Comment: Kedves afonyalekvar!:))) Neked is köszönöm a hozzászólást.:))))) Annyiban azért módosítanám a hsz-edet, hogy éppenhogy azt írtam: megválasztották, de NEM érdemlik meg. Sajnos a választási kampány közben ritkán derülnek ki olyan dolgok a jelöltekről, amik miatt később a választóknak kell szégyenkezniük. És ez pártállástól független. Valamiért és valahogy nagyon nem működik Magyarországon a "visszahívás" intézménye. Ezen lenne jó változtatni. Bár azt is hozzá kell tennem, hogy szégyen szempontjából ez ilyenkor már eső után köpönyeg ...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds