[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 134
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 134


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Entertained.gif
kesztyűk
Ideje:: 02-21-2004 @ 03:44 pm

Hogyan értelmezzem a Sors kacsintásait..? Eljön hozzám, lenéz rám ... és pislant egyet. Nem is biztos, hogy kacsint, annyira gyorsan csinálja. Lehet, hogy fiatalabb korában bűvésznek tanult? Vagy pantomimos volt, csak nem ment neki, mert a járókelők gyakran félreértelmezték a mimikáját? Úgy döntött, inkább istennő lesz és játszani fog az emberekkel... nem nagyon érdekli, ki mit gondol. Csak odavet egy pillantást, egy nézést. Ha egyértelműbb szeretne lenni, akkor egy-két kétértelmű szót... és aki érti, az boldog lehet, mert anélkül is tudja követni, hogy megfogná a kezét. Rám viszont most kacsintott! Asszem tudom mihez kezdjek ezzel.

Éhes kutyának odanyújtott konc! Persze, hogy követni kell. El tudjátok képzelni? Odakint fagy, süvít a jeges szél.. még vonyítani sincs ereje. Szemén a vékony nedves réteg, ami mégsem fagy meg... csak rezeg.. csak rezeg... néha egy csepp oldalt elfolyik, de ettől nem szűnik meg rezegni. Hirtelen valamit érez - már az éhségen és hidegen kívül -. Bár úgy látszott, nem éri meg a holnapot, mégis rögtön feláll és farkcsóválva fordul a finom, bársony kesztyűs kéz felé, amelyben ott a hús. A hús, és ami a hús alatt van..
(Lehet, hogy a sintér felesége jött besegíteni? Ez sem számít már, mert a jelenség az ösztönökre hat.)
**
Látta már valaki a kísértést magát? Szemhéjai mögött elképzelve, milyen is lehet, amikor még nem öltött formát vagy képet? Csak a kísértés maga. A jelentés megszilárdulása gondolatok és szavak alapján... Félelmetesen szép, mert azt látjuk, amit látni szeretnénk!
**
Hirtelen a kéz eltűnik! Nincs hús, nincs kísértés, sőt még a bársonykesztyű sem marad itt. Csak a vér nyers illata és az éhségérzet. Miközben úgy dönt, hogy követi a nyomot, még nem tudja, meddig tart a régenvolt íz emléke lelkében. Kitart-e addig, amíg rátalál? Az illat erőssége változatlan marad-e, vagy gyorsan elfújja a nyugati szél? Miközben keresi a kezet, a húst és azt, ami a hús alatt van.., reszketeg szemével felnéz rám, kacsint és ezt súgja: - Te is a kesztyűdet keresed, igaz?



Utoljára változtatva 02-26-2004 @ 03:25 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: cC
(Ideje: 02-21-2004 @ 10:58 pm)

Comment: biztos hogy szerencsés megkeresni azt a kesztyűt? mi lenne ha inkább vennél egy újat? ;)


Hozzászóló: DaySleeper
(Ideje: 02-22-2004 @ 10:52 am)

Comment: ez egy nagyon szép kesztyű lehet ám! ;)


Hozzászóló: cC
(Ideje: 02-22-2004 @ 03:59 pm)

Comment: elhiszem, de a látszat nem minden...egyébként pedig nemsokára vége a télnek :)


Hozzászóló: DaySleeper
(Ideje: 02-23-2004 @ 01:32 pm)

Comment: jaja.. a látszat nem minden. de, ha csak a látszat van, akkor minden ;)) aszondod kedves cC, hogy keressek inkább valami nyári ruhadarabot? ;) de ez olyan kesztyű, ami felbnotható és köthető belőle tavaszi kardigán .. meg nyári mellényke :)


Hozzászóló: cC
(Ideje: 02-24-2004 @ 12:46 pm)

Comment: nem jó vmihez ragaszkodni. persze nem akarlak meggyőzni semmiről, te tudod...de ha nyáron meleged lesz a mellénykédben, dobd ki ;))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds