[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 215
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 215


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Krittá-nak
Ideje:: 08-26-2005 @ 10:26 pm

Szia.

Gondolkodtam, de nekem a lépcsők nem okoznak olyan katartikus élményt, hogy 10-et fel tudjak sorolni, amelyhez vmilyen emlék köt. Helyette elmondom, mi az a tíz hely, ami számomra a legfontosabb.

1. Mindenképpen az első a család és így ebben az összefüggésben a mostani családi házunk a legkedvesebb számomra, amihez megszámlálhatatlanul sok szép emlék köt.

2. a pálya Pakson a házunk mellett (hatalmas "sportkomplexum" :) itt tanultam meg focizni, egyik emlékem, amikor 7 vagy 8 éves voltam, szakadó havazásban, fagyott pályán játszottunk, az izmaim teljesen befagytak..és képes voltam csúszni mászni a pályán (csupa seb volt a combom), akkor még nem tudtam miért...Ma már tudom: mert imádom ezt a játékot! :))) Ma is onnan jöttem haza (egy fürdő után irány a net, hogy az okos gondolataimat megosszam.. :)

3. a győri albérletem, amiben két gyönyörű évet húztam le, igazi legénylakás lett, úgy ahogy én szeretem ;)

4. az Áldozat utcai egyetem, ahova immár harmadikosként fogok járni. Rengeteg vizsga, drukk, öröm és csalódás (hál' Istennek az utóbbiból jóval kevesebb volt :) a barátaim közül mindig meglelek egyet kettőt (persze ha bemegyek ..:))

5. Lapos Tanszék (a leglátogatottabb tanszék egész Győrben: egy jó kis kocsma :)
Itt szoktunk bulizni, imádom a pultos lányokat és az Ildit (ő már inkább asszony, de vele lehet a legjobbat beszélgetni). A haverokkal itt játszunk késre menő küzdelmet a csocsó pályán:)

6. az a pad ahova akkor szoktam ülni, amikor a kutyámat (Jessy) elviszem sétálni. Egy jó kiadós séta után leülök oda a tízemeletesek mögé, és elszívok egy szivart (amúgy nem dohányzok, de néha nagyon jól jön, hogy tudok egy kicsit meditálni a felszálló füst mellett).

Innen már nem tudok differenciálni, az alábbi négy sorrendre tekintet nélkül:

Szívesen írtam volna -most jutott eszembe-, hogy 4. Máriáék albérlete, ahová mindig szívesen felmentem, ti. szerettem őt (ő máshogy érzett, így csak barátok voltunk..), de sajnos egy szerencsétlen átlag-határ miatt többedmagával abba kellett hagynia az egyetemet, s valószínűleg többet nem fogom látni. Azért nagyon sok emlék oda köt, sajnálom, hogy többet nem láthatom azt a albit.

Baross út Győrben: a sétálóutcák királya :) egyszerűen tökéletes.

Az Üllői úti Fradi pálya. Felejthetetlen élmény volt, amikor először jártam ott. Fradi 100 éves jubileuma volt és egy horvát csapattal játszottunk. A Fradi talán még rosszabban játszott , mint amit most látni (bár csak nehezen tudok különbséget tenni..), de én akkor tudtam, hogy szerelmese leszek ennek a staidionnak (na meg a csapatnak :))

Vak Bottyán gimi, ahova 4 éven át jártam. Ki tudná feledni azokat az éveket... főleg, amiket iskolaidőben az épületen kívül töltöttük (mondjuk reggel 8-9 ig a Zöld Elefániban :))

Röviden ennyi. Nem szoktam ennyit írni, de ha már belekezdtem...



Utoljára változtatva 08-26-2005 @ 10:26 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kritta
(Ideje: 08-26-2005 @ 11:41 pm)

Comment: Már olvastam ezt, végülis elért hozzám priviben, köszi!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds