[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 128
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 129

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Hol is vagyok?
Ideje:: 08-27-2005 @ 12:17 am

"Kint is vagyok, bent is vagyok, jaj, de nagyon boldog vagyok" - ez valami slágerszöveg töredék a múltból... ám az utóbbi időben ez a kis elméncség számomra új jelentést kapott!
Jó játék ez a Full.
Bár mostanában elszabadultak az indulatok, dúlnak a nem túl szórakoztató, inkább elszomorító viták. Presztizsharcok? Ki tudja... de nem is erről szeretnék írni.
Hanem arról,hogy itt engem minden nap ér meglepetés. Bár lassan már meg sem lepődöm. 
Behívom az oldalt, már tolom is a nyilacskát a belépésre, és egyből szembetalálom magam önmagammal! Szia Atlantiszi! - köszön nekem a Full. DE aranyos! Megismert! Keresem a nevem a jelenlévők listáján, és elcsodálkozom: Jé, hiszen én itt vagyok!
ott a listán a nevem! Na jó, egy gonddal kevesebb. Legalább nem kell belépnem.
Elolvasok ezt-azt, mennem kell, tudom, egyhamar nem ülök ide, tehát kilépek. Adminisztrátor jótanácsát követve a www-s, és a www-tlen változatból is. Megnézem a névsort, nincs ott a nevem. Sikerült a manőver, nagyot sóhajtok a megkönnyebbüléstől, és megnyugodva bezárom az oldalt.

Ám amikor legközelebb behívom, mondjuk másnap, látom, be kell lépnem, hiszen nem vagyok itt. De nem szeretnék - mert nincs - sok időt itt tölteni, éppcsak valamit elolvasni szándékozom, tehát be sem lépek. Nézem, kik vannak itt, és ejha, megint csak találkozom önmagammal! Tyínnye! Vajon mióta van a nevem a listán? Tegnap óta? De hiszen akkor mindkét változatból kiléptem, és  mindkét változat listájáról el is tűnt a nevem! Mi történhetett? Itt jártam? Tudat alatt? Vagy a másik, esetleg a harmadik énem lépett be helyettem? Na, mindegy, a problémát sürgősen orvosolni kell! Vagyis ki kell lépnem! Csakhogy: bal oldalon fent a jópofa kis muksó igencsak tekergeti ám kifelé a fejecskéjét az ablakon, hogy meglesse, ki az az Anonimus, aki éppen most itt jár? Mellesleg fel is szólít, hogy regisztráljak! Pedig ott virít a nevem a listán.
Most jön a főattrakció: be kell lépnem, hogy kiléphessek! Megteszem. Kilépek. Mind a két variációból, mindkét listáról szépen távozik a nevem is, ám legközelebb ismét itt vagyok! Mint ma is. Kb. 1 órája léptem be, (be kellett lépnem, mert a muksó azt mondta nekem ott fent, hogy Anonimus vagyok - lehet, hogy nem jól lát? Lehet, hogy nem ismert fel, nem vette észre, hogy az vagyok, akinek a neve ott sorakozik a listán? Szemüveget neki!!!) de a nevem itt volt. Mióta? Ki által? Miért, hogyan... nem tudom!!!
Igaz, Adminisztrátor megmondta, nagy varázsló vagyok. Lehet, hogy igaza van?



Utoljára változtatva 08-27-2005 @ 12:17 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: vp_rozika
(Ideje: 08-27-2005 @ 03:59 am)

Comment: Szia Atlantiszi! Sohsem búsulj, nem vagy egyedül... Én is sokszor vagyok itt, amikor mondjuk az Auchanban vásárolgatok nagy élvezettel;-) Azért, megnyugtatlak, a napokban ritkán látni a nevedet, ami azt jelentheti, mégiscsak sikerül kilépned. Rám nagyon jó hatással van, hogy a portál a nevemen szólítva üdvözöl belépésemkor. Már az is tetszett, amikor a regisztrálásom előtt, mint anonimuszt köszönt rám. Kellemes pszichológiai hatás. (magán kérdés, az E-mail-em megkaptad?) Rozika


Hozzászóló: Gyongyi
(Ideje: 08-27-2005 @ 08:15 pm)

Comment: Szia Atlantiszi! Nagyon jót derültem, annyira jól adtad elő a dilemmádat. Nos ez nekem is nagy dilemma. De annyira jó, amikor reggel még alig nyitogatom a szemeimet, hogy benézzek rátok, és máris olvasom: "Szia Gyongyi!" Igaz, amolyan külföldiesen, de azért mégis rámköszön. Alig van rá példa, hogy be kelljen lépnem. És én is rendesen, két helyen lépek ki. Pedig a kis "muksó" pofiját is nagyon csípem. :) Olyan kis "helyre" legényke, ahogy tekintget jobbra-balra, hogy vajon ki lehet az. :) Úgyhogy fel a fejjel! Idekötnek az érzelmi szálak, és ezek oly erősek, amiket elszakítani nem lehet egy "egyszerű" két fázisú kilépéssel.;) Kétszer is kirúgatjuk magunkat, mégis maradunk. Kidobnak az ajtón, bejövünk az ablakon.;))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds