[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 255
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 255


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Angry.gif
irodalom
Ideje:: 08-30-2005 @ 08:43 am

Kissé megdöbbentem 2 napja.

Tavaly..mikor lányom 6.-s volt lecsökentették a matekóórák számát heti 3 órára...persze a tananyag maradt. Mondanom sem kell, hogy a matektanár "jó" pedagógushoz híven le is adta az anyagot. Persze az osztály 2/3 része, egy kukkot sem értett belőle.

Nem baaaaaaaaaaaaaj...Lényeg, hogy az anyag kipipálva.....Szülő oldja meg különóra keretében, ha csemetéjénél azt szeretné, hogy valami derengjen.

2 napja olvasom, hogy az irodalomórát 7.-ben lecsökkentik heti 1 alkalomra..... Na itt a megdöbbenés...

Míg az angolóra stb.. marad heti 3 alkalommal, az irodalom heti 1 óra... Kérdem én, hogy miért panaszkodnak arra odafönt magasan, hogy nem olvasnak a gyerekek, hogy nem érdekli őket az irodalom?! Hmmmmmm....de hiszen, minden tárgyat, ami fontos lenne...legalább is szerintem...lassan kitörölnek, lecsökkentenek...akkor miért is érdekelné őket...

Nekem szerencsém van, mert lányom imád olvasni egész pici kora óta... Szereti a könyvtárat, szereti lapozgatni a szépirodalmat is, de.........már rajta is kezd fogni a mindennapok "agymosása"...Nem ez az érték!!!...

Kicsit el vagyok szontyolodva, hogy a művészetek, az irodalom....ami a szépérzéket, kreativítást, az érzelmeket fejleszti ill. hat rájuk, miért nyomják el direkte:(((((((((((((((



Utoljára változtatva 08-30-2005 @ 08:43 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: afonyalekvar
(Ideje: 08-30-2005 @ 12:23 pm)

Comment: Kedves nyuszi! Teljesen egyetértek veled. De azt hiszem amit elmondtál az csak a jéghegy csúcsa. A Pokorni mondta el a véleményét egyik nap a Nap-keltében (sajnos annyi jó dolgot mondott, hogy egy évig gépelhetném..). Ez a mai oktatási rendszer úgy sz*r ahogy van (Pokorni szerint az oktatási rendszer olyan mint egy tankhajó, nehezen romlik el, de nehezen lehet megjavítani is). Hát néhány dolgot elég gyorsan sikerült elbazilikázni. Eötvösék most biztos forognak a sírjukban..


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-30-2005 @ 10:02 pm)

Comment: Csatlakoznék áfonyához! Egyébként tényleg döbbenet ez a heti 1 óra. Szinte el se akarom hinni.


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 08-30-2005 @ 10:19 pm)

Comment: Én úgy tudom, a NAT -tól -ig rendszerben szabályozza az óraszámokat, és az iskolák maguk döntik el, hogy miből hány óra van egy héten. Vagyis az iskolában kellene érdeklődnöd.


Hozzászóló: kritta
(Ideje: 08-30-2005 @ 11:37 pm)

Comment: Kedves nyuszi! Most leszek 10-es, és olyan szerencsém van, hogy az irodalomtanárunk tavaly évvégén azt mondta, megpróbálja elérni, hogy heti 4 (!!!) óránk legyen. Hozzá kell tennem, hogy az osztály nem irodalom szakos.


Hozzászóló: Nyuszi
(Ideje: 08-31-2005 @ 09:34 am)

Comment: Áfonyához csatlakoznék én is..már csak azért is, mert én is tanár vagyok....báááár....zenetanár és az egészen más, mint egy közismereti iskola. Viszont a saját bőrömön még is érzem a hülyeségeket, ami "felülről" jön..lásd. adminisztrációk halmaza...Még szerencse, hogy a zenébe nem igazán tudnak beleszólni..viszont itt lóg a fejünk fölött, hogy jajjjj de nagyon nem kellenének állami zenesulik:/// Sajnos...lányom iskolája, nem tartozik azon iskolák közé, ahol kiharcolják a több óraszámot...betartják azt, ami "felülről" jön...ezt tapasztaltam a történelem és a matekóra lecsökkentésénél...Pedig, tényleg van szabad rendelkezési joga a dirinek....Szóval siralmas.. Pár nap múlva, majd leírom, hogy csoda történt-e, hát ha több órájuk lesz-e lányomnéknak:-)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds