[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 188
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 188


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Te már nem te vagy!
Ideje:: 09-08-2005 @ 07:40 pm

Te már nem te vagy! Kicsit nehezen ment, míg sikerült megértenem, de most végre tényleg megértettem: te már nem te vagy.
Vagyis persze te továbbra is te vagy, csak nekem nem vagy te!

Igazából nem neked magyarázom, inkább magamnak, de végre érteni szeretném, a fene egye meg! Te - nem te vagy! Te, az a Te akit én szerettem, az engem szeretett. Az a Te, akit én szerettem, az tudta, hogy nekem ő mindent jelent, és én is mindent jelentettem neki. De te már mást szeretsz, neked már más jelenti a mindent, hát nem lehetsz többé te -Te!

Te már csak valaki lehetsz, egy a sokmilliárdból, aki már nem az enyém, és akié én sem lehetek többé.
Hát én nem is értem, miért csodálkoznak annyira azon az emberek, ha megszakadt egy kicsit a szívem. Hiszen el kell temesselek, nem utazhatok vissza az időben, többé nem ölelhetlek meg, már csak a gondolataimban szerethetlek, mint egy halottat.

Te már nem te vagy.



Utoljára változtatva 09-08-2005 @ 07:40 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 09-08-2005 @ 07:59 pm)

Comment: Jaj..... Jó, hogy kiírod magadból. Nincs fájóbb egy szerelemnél, amely az egyiknél elmúlt a másiknál még nem. Közhely de igaz, az idő begyógyítja a sebeket. Kívánom, hogy neked is gyorsan dolgozzon és lelked ne fájjon ennyire...:)))


Hozzászóló: hori
(Ideje: 09-09-2005 @ 12:52 am)

Comment: Fel a fejjel!


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 09-09-2005 @ 07:34 am)

Comment: Angyalka:) Én azt hiszem, mikor a szerelem véget ér, az véget ér mindkét félben. Ami utána következik, annak már semmi köze a szerelemhez. Hóri:) Jó. Köszönöm.


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 09-09-2005 @ 11:20 am)

Comment: Olyan igazságtalan! Mármint az, hogy a szerelem véget ér. Valahol a lelkem legmélyén mégis abban hiszek, hogy létezik az örök szerelem, mégha a gyakorlatban erre egyetlen példát sem láttam. A legrosszabb, hogy ha múlik, akkor fáj... Na de most itt nem Zoránt akartam idézni. Ahhoz a hihetetlen erejű lángoláshoz képest, ami egy kezdődő kapcsolatnál tapasztalható, olyan illúzióromboló, és méltatlan a szerelem vége, mint az élet után a halál....


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 09-09-2005 @ 12:00 pm)

Comment: Audrey:) Tudod, Radnóti szavaival -"Ígértek néked valamit? -Senki semmi nem ígért, s ha nem ígért, -a senki tudta miért!" Hja, hogy igazságtalan... Miért ki mondta, hogy van igazság? (bár hálátlan is az ember... elfelejti milyen sokra tartotta a csodát, mikor része volt benne)


Hozzászóló: mango
(Ideje: 09-09-2005 @ 06:28 pm)

Comment: szemikém, én nem akarlak elkeseríteni, - de ezt ugye te magad is tudod, hogy nem így működik...?! Bizony, hogy még ő a "te" is...De ez az öngyőzködés hátha segít...Minél hamarabb tudd magad "legyőzni"... Szeretettel: mango


Hozzászóló: floodoftears
(Ideje: 09-09-2005 @ 07:20 pm)

Comment: Most úgy bőgnék egyet, de már az sem megy. Az én Őm sem Ő már, és hiába minden, még azt sem tudom mondani neked, hogy az idő majd mindenen segít. Mert múlnak a napok, hetek, hónapok, fájdalmam viszont maradni látszik. Csak a megértést tudom adni neked.


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 09-09-2005 @ 08:01 pm)

Comment: "miért csodálkoznak annyira azon az emberek, ha megszakadt egy kicsit a szívem" - én nem csodálkozom. Az égő, vérző seb lassan beheged, a heg aztán halványul, majd eltűnik. Ha nem piszkáljuk, hamarabb gyógyul. Talán. Vagy mégsem? Nem tudom, csak gondolkoztam...


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 09-10-2005 @ 06:26 am)

Comment: Szerintem is fel a fejjel. Legyél büszke és szép, és az út elvezet a táncig.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 09-10-2005 @ 09:45 am)

Comment: Csizi!!!!! Ez nagyon jóóóó!!! (ezt biztosan nem felejtem el:) ) - Bob:) Köszönöm, csak tudod, a seb vakargatásra vágyik, és nehéz neki nemet mondani... de majd igyekszem hagyni az időt, hogy megtegye a dolgát... / Flood...hjaj, pedig muszáj tovább lépnünk... és mikor kicsit nem fáj (mert azért van ilyen is), akkor bele kell kapaszkodni minden gondolatba, ami segít.


Hozzászóló: hontalan
(Ideje: 09-18-2005 @ 10:15 am)

Comment: Ez nagyon szép, miközben iszonyatossan szomorú. Bár tudnám én is ilyen gyönyörűen leírni a gondolataimat. Hiszem, hogy mindenki tovább tud lépni, de tapasztalatból tudom kegyetlen érzések tömkelege nehezíti meg azt. Kívánok neked minden jót, szépet és nagy boldogságot!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds