[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 259
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 259


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Döbbenet
Ideje:: 09-08-2005 @ 10:59 pm

Andrea lányom hívott az iskolából idegesen. Mikor a hangját meghallottam, már ideges lettem. Szóhoz sem hagytam jutni hirtelen, csak zúdítottam a kérdéseket. Mi történt? A kicsivel van baj? Veled? Mondd már! Anyu, ha hagynál beszélni már tudnád. Jó, jó persze hallgatlak. Adtam neki igazat. 
Képzeld mi történt, nem térek magamhoz, most érkezett a mentő is.  A második osztályban egy kisfiú a tanítónőhöz vágott egy széket, amelynek vas lába van. Úgy fejbe találta, hogy szétnyílt a tanítónő homloka és elájult azonnal. A többi gyerek sokkot kapott. Kint van a rendőrség is.
-A második osztályban? Úgy érted egy 7 éves gyerek? Kérdeztem döbbenten.
- Igen. Felelte csendesen.

Ennyi volt a történet, de a döbbenetem nagyobb. Egy hétéves kisfiúról még azt is nehéz elképzelnem, hogy odébb tegyen egy vaslábú széket. Azt hiszem felül kell bíráljam ezt az álláspontom. Fel tudja emelni, ütni is tud vele. A kérdésem csak az, hogy hogyan juthatott ez eszébe..... 
Ma 2005.szeptember 8-a van.
Fejlődik a világ. DE MERRE?

 



Utoljára változtatva 11-30-2005 @ 10:23 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anne20
(Ideje: 09-08-2005 @ 11:34 pm)

Comment: Kedves Angyali! Jézusom, teljesen beijedtem! Ezek után mi fog történni, mire nekem gyerekem születik????? Addigra a tanári asztalt vágják a tanár fejéhez??? Vissza kéne fordulni, nagyon rossz irányba haladunk....


Hozzászóló: hori
(Ideje: 09-09-2005 @ 12:34 am)

Comment: Sajna, de ez esetben a szülő a hibás. Minden gyerekkori probláma és felnőttkori is, visszavezethető a szülői gondatlanságra, hibákra (elválasztás szenzitív korban például, de sorolhatnám), aminek hatására ilyen és hasonló gyerekek, később meg egyéb betegségben szenvedő felnőttek lesznek. Valaki egyszer azt mondta, hogy a szülőt kellene börtönbe zárni és nem a tettest! Én így látom. Üdv. hori


Hozzászóló: vp_rozika
(Ideje: 09-09-2005 @ 03:54 am)

Comment: Szia, kedves Anna! Bizony-bizony tudomásul kell vennünk, veszélyes hivatás lett korunkban a tanári pálya. Tudnék neked mesélni. Szerintem nagy baj, hogy a szülők ilyen nagy befolyással lehetnek az iskolai nevelésre... Tisztelet a kivételnek, mert azért vagyunk jónéhányan, akik komolyan vesszük a gyereknevelést, de sajnos vannak azok is legalább kétszer, háromszor ennyien, akiknek nem szabadna vállalkozni gyerekvállalásra. Már érlelődik bennem ezzel kapcsolatban egy kis szösszenet, ha lesz hozzá hangulatom, megírom. Rozika


Hozzászóló: bogumil
(Ideje: 09-09-2005 @ 06:54 am)

Comment: Szerintem megint visszaköszön a liberalizmus.A diákjogokkal túllőtek a célon.Semmibe veszik az iskolai rendszabályokat,a törvényeket a diákok.Egymás közt itélkeznek.Zsarolják egymást,csoportokban garázdálkonak stb.Egyik okát abban látom,hogy hiányoznak a karzmatikus,szigorú férfitanárok.A másik,pedig,hogy a szülők diktálják a tanárnak,hogy az ő gyerekükkel saját ,külön általuk kreált,testreszabott szabályok szerint bánjanak.mert,ha nem,akkor mint példákat láttunk is rá,egyénileg,vagy csoportosan retoriót alkalmaznak a pedagógussal szemben.Amikor én 50 évvel ezelőtt általános iskolába jártam a férfi tanárok voltak többségben és ami lényeg:házaspár tanárok tanitottak.Próbált volna valaki a nagytekintéjű férfitanár feleségével szemtelenkedni.Igenis kellett a tanár kezébe a nádpálca,a vonalzó.Én,bár kitűnő tanuló voltam,jellemem,öntörvényűségem korrekcióra szorult.kaptam hatalmas pofonokat,nádpálcás elfenekelést,körmösöket,tenyereseket...és hálával tarttozom ennek ellenére drága,jó,szigorú nevelőimnek.Mi nem garázdolkodtunk gyerekként sem,de felnőttként sem.Csendben,szorgalmasan épitettük az országot...


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 09-09-2005 @ 07:18 am)

Comment: Kedves hozzászólóim, mindannyiótoknak köszönöm a vélemény nyílvánítását. Nagy baj van az oktatás területén, és nem csak a fegyelmezés kérdésében. Úgy érzem a pedagógus alárendelt helyzetbe került a sok arrogáns szülővel szemben, rengeteg betartandó, időnként tökéletesen ellentmondó szabályokkal. A sok bürokratikus adatközlés elveszi a tényleges pedagógiai munkától az időt, és mivel a szülők is túlterheltek, elvárják, hogy gyermeküket az iskola nevelje. A jövő nemzedékének szellemi fejlődése rossz irányban halad, természetesen mindig legnagyobb tisztelet azoknak akik kivételek.


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 09-09-2005 @ 12:02 pm)

Comment: Mi volt elobb? .. a tojas, vagy a tyuk?... hogy hogy jon ide ez a kerdes?... Ime megokolasom: --------- Az Amerikai Kultura, tarsadalmi jelensegeivel egyutt hosszu evek ota migralja a Magyar Kozeletet!...ez teny! Altalam figyelemmel kisert jelei - itt elve, M.O.-ra latogatva - az itteni "koortunetek" ( McDonald, egeszsegtelen taplalkozas, gyermekneveles, altalanos oktatas silany volta stb. jelensegei, egy-ket ev differenciaval, mind - mind ott is bekovetkeznek! --------- Ismertek az itteni KISKORU ISKOLAS GYEREKEK hidegveru, iskolatarsaikon elkovetett GYILKOS tettei!) --------------- Most ert oda a hullam!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 09-09-2005 @ 12:30 pm)

Comment: Kedves Szkallas, nagyon igazad van. Csak jó lenne a más hibájából tanulni. De úhy tűnik nem ússzuk meg ezt a lépcsőfokot se...:))))


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 09-09-2005 @ 01:14 pm)

Comment: Ilyenkor mindig egy sor kérdés bukkan fel . Vajon milyen lehet az anyuka, apuka, vajon hogy viselkednek otthon egymással, beszélgetnek -e a gyerekkel ,foglalkoznak vele eleget? Egy kiegyensúlyozott gyereket ilyesmire szerintem rávenni sem lehetne....


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 09-09-2005 @ 02:29 pm)

Comment: Micsoda indulat lehet egy ilyen gyermekben és vajon honnan táplálkozik?


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 09-09-2005 @ 03:33 pm)

Comment: Kedves Szimbolum és Bogika mára kiderült, hogy a gyermek állami gondozott. Tehát szegény képzelem milyen körülmények közt élhetett eddig. De akkor is iszonyú bele gondolni, mert még csak 7 éves. Micsoda indulat és gyűlölet munkálkodik benne.Köszönöm, hogy olvastatok..


Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 09-12-2005 @ 08:38 pm)

Comment: Kedves Anna! Sok mindent megéltem 40 évi munkám alatt, többféle iskolát megismertem, de az általad leírt eset megdöbbentett. Régen a tanári asztalhoz sem mert egy gyerek kimenni a tanító engedélye nélkül. Komoly hiba van az oktatási rendszerben, de nem csak benne, az egész társadalomban. Vajon mit tanulnak a gyerekek, ha a kereskedelmi tévécsatornákat nézik? Hol tanítják a fiatalokat, hogy tiszteljék a szülőket, tanítójukat, társaikat. Csak a durvaság, akciós filmek, horror stb. Ez borzasztó, ami mostanában történik. A bűnözési szatisztikai adatok is ijesztőek!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds