[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 142
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 142


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Grrr.gif
Dühöngő
Ideje:: 09-11-2005 @ 06:09 pm

Az Origo elkészítette az új fórumot.
Az egyetlen pozitívum benne, hogy egy "Dühöngő" részt is kaptunk mellé ajándékba.
Most minden felhasználó ott éli ki magát. Mindenki írja a másiknak, hogy eddig Gipsz Jakab voltam, de most Mucsaröcsögei Lepkécske/Kukacka lettem... Lehetőleg ismerj fel!
Mindegy, hogy freemail-es vagy, vagy nem, újra KELL regisztrálnod magad. A régi mail, nicknév és jelszó nem működik.
És amikor írsz nekik, válaszra sem méltatnak, sem a Dühöngőben, sem az e-mail-címükön.

MOST lett elegem belőlük.
Nem látok a dühtől!!!!!!


Utoljára változtatva 09-11-2005 @ 06:15 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 09-11-2005 @ 06:27 pm)

Comment: Kedves Anne, ezt úgy szoktam megoldani, hogy a nick mögé teszel egy aláhúzás jelet, vagy egy pontot és akkor megismernek, hogy Te vagy az. Ha mindenki ezt teszi akkor nem kell újra tanulni mindent. De ez csak egy ötlet, egyébként igazat adok neked, mert elég béna megoldás ha nem működik ami eddig működött. persze ennek az is oka lehet, hogy már túl sok az olyan regisztrált aki nem használja, és ezt most egy kis nagytakarításra is felhasználták. Elég buta módon...:)))))


Hozzászóló: Anne20
(Ideje: 09-11-2005 @ 06:39 pm)

Comment: Kedves Angyali! Az a gond, hogy én pl. az Anne semmilyen változatával nem tudtam újraregisztrálni, mert a név hasonlóságát felismeri a rendszer, és mindre azt írta, hogy a név már foglalt!!! Tehát bármit raksz a névbe, nem lehetséges:((((((


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 09-11-2005 @ 08:38 pm)

Comment: Kiváncsi vagyok, hogy pl. egy Kiss nevű ember, milyen vezetéknevet ír stb. :) Meg sok más "furcsaság" is lett ott. A Felhasználási feltételek. Szerintem ha egy jogász elolvassa, idegrohamot kap. Érdemes elmélyedni benne, amit a szerzői jogokról ír, no meg ez: "Adatvédelem T-Online Magyarország Rt. jogosult az Ön adatait tárolni, feldolgozni, és a szolgáltatással kapcsolatban hasznosítani. Ön elfogadja, hogy T-Online Magyarország Rt. személyes, illetve egyéb adatait a szolgáltatás minõség fejlesztése, az Ön érdekei figyelemmel kísérése és érvényesítése, továbbá a szolgáltatás nyújtásával és igénybevételével kapcsolatos tájékoztatási tevékenység megvalósítása céljából felhasználja. T-Online Magyarország Rt. különösképp jogosult: Kötelezettségének eleget téve - amennyiben erre jogszabály kötelezi - az adatokat hatóságoknak kiszolgáltatni. A regisztrációkor megadott kiegészítõ adatokat -névhez nem kötötten- statisztikai és marketing célokra felhasználni. A személyes adatokat a regisztráció során vagy egyéb módon megadott tartalommal kezelni, feldolgozni..."


Hozzászóló: Anne20
(Ideje: 09-11-2005 @ 08:57 pm)

Comment: Jujj, ne is mondd! Név, cím, telefonszám, születési dátum megadása kötelező. A női és férfi méreteinket nem kérik?????? Ezek után már nem merek ott véleményt nyilvánítani... :(((( Az embert lelombozzák az ilyenekkel rendesen.


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 09-11-2005 @ 11:05 pm)

Comment: Kedves Anne! Azt látom,,,nevüket nem foglalod imába....hát legyen nóta......Ó RIGO RIGO..........DE azért megértelek.....


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 09-12-2005 @ 05:34 am)

Comment: Ahogy láton, az egész "megújulás" célja az adatgyűjtés, a lehető legolcsóbb módon. Olyan személyes adatokat kérnek, amiknek semmi közük a fórumozáshoz, és bevallottan kereskedelmi célra. Ilyeneket írnak: " Felhívjuk a figyelmét, hogy Ön az "elfogadom" gomb megnyomásával feltétel nélkül elfogadja és Önre nézve kötelezõnek ismeri el ezeket a feltételeket. A T-Online Magyarország Rt. fenntartja a jogot arra, hogy jelen szerzõdéses feltételeket bármikor, elõzetes értesítés nélkül frissítse vagy módosítsa. Ha Ön az [origo>play] honlapot bármiféle ilyen változtatást követõen használja, azzal Ön feltétel nélkül elfogadja és Önre nézve kötelezõnek ismeri el a megváltozott szerzõdéses feltételeket. Ezért ajánljuk Önnek, hogy mindig tekintse át ezeket a szerzõdéses feltételeket, mielõtt ezt a honlapot használná. Jelen szerzõdés magyar nyelven kerül megkötésre, valamint a hatályos jogszabályok alapján nem minõsül írásban foglalt szerzõdésnek..." Ezek jogi és erkölcsi nonszenszek...


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 09-12-2005 @ 06:08 am)

Comment: Jaj, de jó, hogy én nem ismerem ezt a fórumot, és még nem is írtam oda... Ezek után nem is fogok!


Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 09-12-2005 @ 08:16 pm)

Comment: Anne, megértem a dühöngésedet, tanultam az írásodból meg a hozzázólásokból és csatlakozom Bogikához.


Hozzászóló: Anne20
(Ideje: 09-12-2005 @ 09:03 pm)

Comment: Azt hiszem, én is az ott szerzett barátaimmal inkább személyesen, vagy mailben társalgok ezek után.:((((( Ami lehet, hogy sokkal jobb lesz nekünk is:))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.40 Seconds